Rumle Skrevet 7. mars 2021 #81 Del Skrevet 7. mars 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 8. mars 2021 #82 Del Skrevet 8. mars 2021 Du ska ikkje tie, kvis din mun seier nei 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PokemonGone Skrevet 10. mars 2021 #83 Del Skrevet 10. mars 2021 Please, don't go I followed you once more but you weren't there i knew you were scared for what I became but Life has changed me, it's ok I guess it's for the better I won't complain but stay Just for an hour I beg To talk and get some rest If I fall asleep, you can go away I know it's hard to obtain Could you do this for me? Tomorrow, today, someday, at least assure me it will happen And I will wait, father, I'll wait 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PokemonGone Skrevet 31. mars 2021 #84 Del Skrevet 31. mars 2021 Ikke prøv å kysse meg når jeg vil ikke. Ikke beklager deg selv, du allerede visste Men du føler deg selv så stor og jeg for lite ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PokemonGone Skrevet 4. april 2021 #85 Del Skrevet 4. april 2021 (endret) Midt på aften den dagen, da jeg skulle gi deg mitt vanlige farvel, det var en vag hjertesorg å forlate deg som fortalte meg at jeg elsket deg. -Leopoldo Lugones, "Alma venturosa" Endret 4. april 2021 av PokemonGone 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 14. april 2021 #86 Del Skrevet 14. april 2021 Når du er sliten og ikkje vil meir, stopp - Kjetil R. Skaug 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 15. april 2021 #87 Del Skrevet 15. april 2021 Sent Ja, det er sent Stråene er forlengst trette av å synge og steinen har lukket den siste lås Stillheten trekker kappen omkring seg og belager seg på å gå bort For den er gammel på jorden og langsom av seg og stunder hjem Det er nesten ingen tid igjen Snart vil mørket falle som tett regn og alle veier blir villrådige og finner ikke fram Det er timen for den store misvisning da hjertet ikke finner syd og alle ordene er gått foran og ikke husker oss lenger - Ve den vandringsmann som ennå er ute i natten langt fra sitt hjemland Bjørn Elling Solheim 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 16. april 2021 #88 Del Skrevet 16. april 2021 Ordene Ordet som glitrer, ordet som kler seg i regnbueskimmer og danser på torgene løftes i tyngdeløst svev over jorden leker i luften, funkler i lyset roper til hjertene: bad i min stråleglans roper til sjelene: drikk av min skjønnhet Å men ordet det nakne, ordet som famlende leter seg fram over ukjente stier ennå med strimer av blodslim på huden ennå med trevler av dypenes mørke sier til hjertet: ta av min varme sier til sjelen: ét av min sannhet Bjørn Elling Solheim 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. april 2021 #89 Del Skrevet 16. april 2021 Du rusler gjennom skogen, med sol på hendene dine som varmen av blyge kjærtegn. Da trår du på en kongle på stien, kjenner det mjuke trykket av den gjennom sålen på skoen din. En liten hendelse, så liten at den nesten er ingenting. Men vær hos den med hele ditt menneske. For det hender deg på Jorden dette. Du lever. Lever. Hans Børli 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PokemonGone Skrevet 17. april 2021 #90 Del Skrevet 17. april 2021 Hvordan kunne jeg gi denne historien en god slutt? Jeg har aldri lest smilet ditt, det var forvirrende å se. Noen ganger virket smilet ditt falsk, så jeg så inn i dette ødelagte speilet og speilet deg. Du trengte fred. Du trengte stillhet. Du trengte tillit. En klem. Øynene mine kutter ut huden din, kinnene dine blør. De gråter røde roser og smilet ditt slettes med torner. Jeg beklager, gå tilbake til den tiden da du aldri møtte meg Jeg forstår, jeg kan ikke elske. Jeg kan ikke elske slik du trenger. Prøvde, men det fortærte dagene og nettene mine, du fortjente lykke og jeg presset meg selv med det oppdraget. Men du trengte noe annet. Fred. Stilhet. Tillit. Noe annet. En klem. Jeg kjempet for feil sak. Jeg kjempet gor glemselen. Og jeg fortjener dette. Det gjør du ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #91 Del Skrevet 14. august 2021 Eg ruslar.. Heim. - anonymous-21 Anonymkode: c841b...65c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 17. august 2021 #92 Del Skrevet 17. august 2021 Her leser jeg et dikt Og her leser en annen person et av mine dikt (jeg bare søkte ham opp på nettet og spurte ham siden han hadde så mørk stemme) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #93 Del Skrevet 17. august 2021 Borte for alltid, nå kun et minne. Minne om fortiden som stadig mer svinner. Langt langt borte men likevel nær. Husker ditt ansikt, men årene har visket bort din stemme. Ting er forandret. Dager er blitt til år. Det er ikke lenger smerte Du lever videre i mitt hjerte. Anonymkode: 3056e...cd8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #94 Del Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Borte for alltid, nå kun et minne. Minne om fortiden som stadig mer svinner. Langt langt borte men likevel nær. Husker ditt ansikt, men årene har visket bort din stemme. Ting er forandret. Dager er blitt til år. Det er ikke lenger smerte Du lever videre i mitt hjerte. Anonymkode: 3056e...cd8 Anonymkode: 40cab...ea3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PokemonGone Skrevet 19. august 2021 #95 Del Skrevet 19. august 2021 What people nor words couldn't do, You, Let it be healed by time. Two strangers at last. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PokemonGone Skrevet 13. september 2021 #96 Del Skrevet 13. september 2021 (endret) So far away the childish days When I played alone on the grass I enjoyed life in so many ways Bit the line is thin now, I surpass My mom and dad in height The furnitures got closer and closer And the tip of my feed are far gone What will I do when I get older? Will I be that joyfull Child once more? Endret 13. september 2021 av PokemonGone 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 13. september 2021 #97 Del Skrevet 13. september 2021 La ditt smil lede vei - Kjetil R. Skaug 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 20. september 2021 #98 Del Skrevet 20. september 2021 (endret) Du er ikkje andra Andra er ikkje deg Viss dokk lever saman Vil livet gå sin rettet veg - Kjetil R. Skaug Endret 22. september 2021 av pappa messi skrivefeil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanjar Skrevet 20. september 2021 #99 Del Skrevet 20. september 2021 Uppsala Det er et tvillingpar som danser Danser, danser, gjør tvillingene Håret deres er lyst, og virvler De virvler, virvler og er lyse Gutt og jente, jente og gutt Jeg vet navnene deres Freyr og Freya, tvillingpar! Den hellige lunden synger Dansende farger, dansende blomster Svaiende grener, duft fra pollen Hellig er dansen Denne dansen er hellig Så hellig at den ikke kan stanse Sanserus, beruselse Kan ikke stanse Heggeblomst og jomfruduft Kan ikke stanse Hva omkretser lunden? Hva dekorerer tempelet? Hva står på innsiden av Uppsalas sal? Tvillingparet danser De danser, danser Gress rørt av den ville fot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 7. november 2021 #100 Del Skrevet 7. november 2021 Du ser så mye i meg som ikke finnes hvis du ikke ser det. -Trygve Skaug Jeg liker mennesker som har hatt uorden i seg, de som kommer fra Angstland, og de som har vært i hundre års ensomhet, de som fortsatt holder ut, virker som et innaformenneske, mens som egentlig er et utaformenneske og kanskje gjemmer seg litt bort på fest å, jeg er en sucker for sånne - Kristian Bergquist Eg har to linjalar ein raud og ein grøn Eg stikk ein i kvart nasebor og snur meg mot jentene Ler dei no så har eg vunne - Ragnar Hovland 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå