Gå til innhold

Suge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Testing testing.

Om anonymkode er samme som første innlegget mitt her, har vi forklaringen. Og da må jeg rydde i brukerene hehe

Anonymkode: a318d...2e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva de fleste damer liker, men har inntrykk av at de fleste gjør det. Jeg liker godt å suge, men ikke å svelge. Fungerer godt i mitt forhold🤷‍♀️

Anonymkode: 51b63...54d

Skrevet

Det er selvfølgelig individuelt og det bør du vite siden du er såpass gammel. 

Anonymkode: 40a65...1a0

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er selvfølgelig individuelt og det bør du vite siden du er såpass gammel. 

Anonymkode: 40a65...1a0

Tja. Det er mange måter å leve på. Jeg var som sagt gift med ei som ikke var særlig interessert i sex til jeg var ca førti. Og jeg har aldri vært en one night stand type. Jeg synes ikke det er no galt med det, men det ligger bare ikke for meg.

Etter førti har jeg hatt mye god sex. Så gammel i antall år ja, ung på andre måter. Derfor stilte jeg spørsmålet her. Er det vanlig å like BJ og i tilfelle hvorfor.
TS

Anonymkode: a318d...2e6

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk var alle innleggene du siterte mine. Altså TS. Jeg har visst to brukere her ser jeg, så om det var ulike koder er det kanskje det? Jeg har fått varsel på epost til den ene brukeren, trykket på lenka og allerede vært innlogget med den andre? Ikke vet jeg.

Jeg tuller uansett absolutt ikke. Jeg forstår faktisk litt mer av summen av innleggene her. Flere sier at det har hvor godt en liker mannen en er med. Høres logisk ut. At en kan altså mislike det med en og elske det med en annen.

Det ble for en tid siden slutt med ei som jeg hadde en kjempegod seksuell energi med. Og hun siste der virkelig elsket å suge meg. Så har jeg som nevnt opplevd det stikk motsatte. Glad i sex generelt altså, men det er no ekstra med en kjempegod BJ. Slik er det for meg iallefall. Nå ville jeg bare vite hva ulike kvinner tenker om dette, og jeg tror det er et slags tverrsnitt som kom frem her. Jeg får bare krysse fingrene for at den neste jeg faller for vil like det. Det finnes ingen garanti. Men dette med hvor sterke følelsene er for mannen var opplysende. Forklarer en del i livet kanskje.

Anonymkode: daed8...9a8

Åh beklager da.

Du må jo være forsiktig med å bruke samme konto når du skriver som anonym. Anonymkoden er det eneste som tilsier at det faktisk er du som poster.

Anonymkode: 4de06...15a

Skrevet

Om jeg er kåt så vil jeg veldig gjerne suge, da tenner det meg at han elsker det. Jeg suger egentlig ofte. Mannen min liker ikke å slikke, så det har jeg aldri opplevd. 

Anonymkode: d404f...299

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...