Gjest Lisa Rowe Skrevet 26. august 2020 #21 Skrevet 26. august 2020 Jeg foretrekker faktisk å være den som tilfredsstiller over å bli tilfredsstilt selv. Om mannen liker å bli sugd, liker jeg å suge. Er selvsagt dager hvor jeg ikke er i humøret til det, men på en generell basis synes jeg det er gøy.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #22 Skrevet 27. august 2020 Jeg har alltid hatet å suge, og gjort det minimalt og helst med kondom. Men nå er jeg i et forhold med en mann jeg elsker av hele mitt hjerte, og nå faktisk elsker jeg å suge -fordi da får han nytelse og jeg elsker at jeg kan gi han tilfredsstillelse. Anonymkode: 42339...91a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #23 Skrevet 27. august 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg liker det. fordi jeg tenner på at jeg tilfredsstiller han Anonymkode: 97fa5...c65 Samme her. Elsker det.. Nyter situasjonen, han gir meg tilgang til og kontroll over det helligste han har (forutenom hjertet sitt 💖). Jeg får bli kjent med hans automatiske reaksjoner. Hører på pusten, ser i ansiktet hans at han nyter det. Og jeg tar det gjerne i munnen, utrolig deilig følelse. Jeg gir meg hen og utfører blow joben annerledes for hver gang, for det er ikke en statisk handling, men et eget samspill og rytme hver gang. Han er veldig fornøyd, og har sagt mer enn én gang at "oi! Er det SLIK det kan være!" Anonymkode: c26a3...a8d
Bbw Skrevet 27. august 2020 #24 Skrevet 27. august 2020 Det er deilig å suge, kjenne og høre hvordan det bygger seg opp i mannen. Var ikke så glad i å gjøre det i ungdommen, men nå derimot.. Er jo bare så opphissende når en mann nyter det en gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #25 Skrevet 27. august 2020 9 timer siden, Pingvinen skrev: Jeg er glad i å suge hvis det er en mann jeg virkelig liker. Gjør det med glede. Å motta oral gir meg dessverre absolutt ingenting... Herlig det første, håper du ikke forteller det siste, dersom han liker å slikke. Da er det skikkelig nedtur, selv om det fysisk sett er like godt uansett. Anonymkode: 714c3...042
Pingvinen Skrevet 27. august 2020 #26 Skrevet 27. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlig det første, håper du ikke forteller det siste, dersom han liker å slikke. Da er det skikkelig nedtur, selv om det fysisk sett er like godt uansett. Anonymkode: 714c3...042 Vil helst ha en partner som ikke ønsker å slikke. Fordi det er veldig kjedelig å ha en der nede som skal slikke deg til orgasme når jeg vet det ikke skjer
Bamseklemmer Skrevet 27. august 2020 #27 Skrevet 27. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Elsker det.. Nyter situasjonen, han gir meg tilgang til og kontroll over det helligste han har (forutenom hjertet sitt 💖). Jeg får bli kjent med hans automatiske reaksjoner. Hører på pusten, ser i ansiktet hans at han nyter det. Og jeg tar det gjerne i munnen, utrolig deilig følelse. Jeg gir meg hen og utfører blow joben annerledes for hver gang, for det er ikke en statisk handling, men et eget samspill og rytme hver gang. Han er veldig fornøyd, og har sagt mer enn én gang at "oi! Er det SLIK det kan være!" Anonymkode: c26a3...a8d Hærlighet for ei dame du er.. Og det sier jeg fordi jeg liker å gjøre det samme med kvinner og har forstått en del ting... Å se og ikke minst høre at nytelsen går i taket er for meg lykke i livet. Herrefred som jeg elsker å gi, variasjoner og bestandig noe overraskende deilig på lur. Det finnes vel knapt ikke vakrere syn enn en tilfredstilt partner som smiler med hele ansiktet? Hun kan gjerne gjøre mye rart på dagtid, men når jeg får frem det blikket er hun unnskyldt🥰 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #28 Skrevet 27. august 2020 Etter jeg ble eldre, 35 og i et fint forhold har jeg virkelig blitt helt gal etter å suge. Elsker alt ved det, og tenner noe sykt på det, kan ligge å stønne selv når jeg suger om jeg er veldig kåt. Anonymkode: 0ca08...eaa
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #29 Skrevet 27. august 2020 Elsker det om jeg elsker mannen😍 Anonymkode: 59d39...581 1
Bamseklemmer Skrevet 27. august 2020 #30 Skrevet 27. august 2020 6 minutter siden, Pingvinen skrev: Vil helst ha en partner som ikke ønsker å slikke. Fordi det er veldig kjedelig å ha en der nede som skal slikke deg til orgasme når jeg vet det ikke skjer Jeg er jo en sånn slikker, men det er nok derfor jeg forstår hva du mener. Fingring da? er det greit for deg?
Pingvinen Skrevet 27. august 2020 #31 Skrevet 27. august 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Jeg er jo en sånn slikker, men det er nok derfor jeg forstår hva du mener. Fingring da? er det greit for deg? Det er greit, men gir meg ingenting. Liker piv og å suge. Sikkert kjedelig for noen, men ikke fått noen klager 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #33 Skrevet 27. august 2020 1. jeg liker å gi han nytelse, det tenner jeg på så det er ikke akkurat skuespill når jeg suger ham 2. Jeg har ingen klitoris eller g-punkt i halsen. Svært få synes at det er orgasmisk deilig å få noe ned i halsen 3. Om det var pekefingeren som ga mannen nytelse så ville jeg jo sugd den, at det er penis spiller ingen rolle når det kommer til å øke min egen fysiske nytelse. Jeg suger fordi han nyter det og fordi man er "opplært" til at det er en seksuell handling, noe som gjør at akten virker pirrende Anonymkode: 3d915...693 3
prinsessa2282 Skrevet 27. august 2020 #34 Skrevet 27. august 2020 Elsker virkelig å suge min nåværende kjæreste! Mine to ekser sugde jeg omtrent aldri, og jo mer mas og press - jo mindre lyst fikk jeg. Kjæresten min har aldri mast om det, og han lar meg suge på mine premiss. Elsker å se og høre han nyte, og er kjempeglad for at han korrigerer og forklarer hva han liker. Men det er jeg som er sjefen over meg og setter egne grenser for hvordan, hvor og når - noe han selvsagt aldri har hatt noe problem med. Resultatet er at jeg digger å suge, kan holde på i en halv time til kjeven begynner å bli vond. Utforsker, erter og koser meg, føler meg satt pris på og at vi har et godt samspill. 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #35 Skrevet 27. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter jeg ble eldre, 35 og i et fint forhold har jeg virkelig blitt helt gal etter å suge. Elsker alt ved det, og tenner noe sykt på det, kan ligge å stønne selv når jeg suger om jeg er veldig kåt. Anonymkode: 0ca08...eaa Kvinner utvikler seg ofte til å bli helt amazing! Damer som elsker å suge pikk er de hotteste, til deg over: 👍 Anonymkode: 714c3...042
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #36 Skrevet 27. august 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne koden er under alle svarene dine og viser at du er TS. Anyhow! Når oralsex er så viktig så er det greit å finne ut av det tidlig i et forhold. Jeg kunne aldri vært sammen en mann som ikke liker å motta siden jeg er en giver. Anonymkode: 0daad...134 Men han er jo ikke TS, bare noen som tuller... Hans innlegg: 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts over Anonymkode: a318d...2e6 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ah. Er alltid ren, og spes når innleder no slikt. Men jeg tenker, utifra de få svarene her. At når ser etter no nytt så bør jeg være var på om hun liker eller ei. Anonymkode: a318d...2e6 TS: 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på nesten femti. 48 for å være eskakt. Jeg lurer veldig på om kvinner liker å suge kuk. Det høres ut som noe pubertalt utspill, men det er det ikke. Jeg ble sammen med ei i tyveåra som ganske fort blei ei isdronning. Hun var ikke interessert i noe utenom når hun ville ha barn. Og suging? Vel det var i tilfelle fort overstått, før hun kunne få litt jizz oppi vagina.. Uansett. Etter jeg ble skilt i 2012 har jeg vært i tre forhold etter det, og alle de sugde meg som bare det. De digget når det sprutet og hele pakka. Jeg er derfor noe forvirret. Er det bare de tre, eller er det slik at damer liker å suge? Anonymkode: daed8...9a8 Anonymkode: 4de06...15a
Bamseklemmer Skrevet 27. august 2020 #37 Skrevet 27. august 2020 (endret) 42 minutter siden, Pingvinen skrev: Det er greit, men gir meg ingenting. Liker piv og å suge. Sikkert kjedelig for noen, men ikke fått noen klager Håper virkelig ingen klager på deg uansett... Som regel de som ikke suger har noe annet kort i ermet. Jeg mener sex skal være rettferdig fordelt og alle skal føle seg like tilfreds... Piv er ikke kjedelig, det er sinnsykt deilig...og ikke minst gøy og koselig😉 Kunne du ha tenk deg å like det da, fingring og slikking hvis du har fått det til? Endret 27. august 2020 av Bamseklemmer
Gjest Paramount Skrevet 27. august 2020 #38 Skrevet 27. august 2020 Kred til alle positive svar her inne. Det er lite som overgår det å kjenne de myke fingrene til dama gripe rundt den stive kuken, og styre den inn i munnen, og kjenne leppene hennes, den bløte varme tunga som glir sakte opp og ned. Da lukker jeg øynene og går inn i verdens deiligste koma, hvor brikkene faller på plass og meningen med livet blir krystallklar 😍. Blir aldri lei, det er som en ny følelse hver eneste gang, selv om det har skjedd over 1000 ganger før.
Bamseklemmer Skrevet 27. august 2020 #39 Skrevet 27. august 2020 3 minutter siden, Paramount skrev: Kred til alle positive svar her inne. Det er lite som overgår det å kjenne de myke fingrene til dama gripe rundt den stive kuken, og styre den inn i munnen, og kjenne leppene hennes, den bløte varme tunga som glir sakte opp og ned. Da lukker jeg øynene og går inn i verdens deiligste koma, hvor brikkene faller på plass og meningen med livet blir krystallklar 😍. Blir aldri lei, det er som en ny følelse hver eneste gang, selv om det har skjedd over 1000 ganger før. Hehe, ja når man går i koma kommer det også mye rart ut av kjeften, jeg har lovet meg bort ganger å klippe plen, male og kjøpe ting... Snakk om å bli utnyttet i uforskyldt påført rus😅 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #40 Skrevet 27. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Men han er jo ikke TS, bare noen som tuller... Anonymkode: 4de06...15a Faktisk var alle innleggene du siterte mine. Altså TS. Jeg har visst to brukere her ser jeg, så om det var ulike koder er det kanskje det? Jeg har fått varsel på epost til den ene brukeren, trykket på lenka og allerede vært innlogget med den andre? Ikke vet jeg. Jeg tuller uansett absolutt ikke. Jeg forstår faktisk litt mer av summen av innleggene her. Flere sier at det har hvor godt en liker mannen en er med. Høres logisk ut. At en kan altså mislike det med en og elske det med en annen. Det ble for en tid siden slutt med ei som jeg hadde en kjempegod seksuell energi med. Og hun siste der virkelig elsket å suge meg. Så har jeg som nevnt opplevd det stikk motsatte. Glad i sex generelt altså, men det er no ekstra med en kjempegod BJ. Slik er det for meg iallefall. Nå ville jeg bare vite hva ulike kvinner tenker om dette, og jeg tror det er et slags tverrsnitt som kom frem her. Jeg får bare krysse fingrene for at den neste jeg faller for vil like det. Det finnes ingen garanti. Men dette med hvor sterke følelsene er for mannen var opplysende. Forklarer en del i livet kanskje. Anonymkode: daed8...9a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå