Gå til innhold

Har jeg en spontanabort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, så jeg fikk positiv graviditetstest den 19 august.. aner ikke når jeg hadde eggløsning. Men før det merke jeg at det var litt vondt å bøye meg.. som om jeg var stiv, når det aldri har vært et problem før. 

Etter jeg fikk den positive testen, merka jeg at det var faktisk vansklere å bøye meg og 20 august blødde jeg litt, og neste dag mer🤔 I går 25 blødde jeg så mye at jeg måtte bruke 2 bind samtidig i dag blør jeg fortsatt🤨 Nå er det 1 uke med blødning og korsryggen dreper meg, men begynner å blø mindre heldigvis. 

prøver ikke å få barn, så hadde ikke gjort noe hvis jeg mister nå. Men har noen av dere erfaring, og ligner dette på en spontanabort? 

Anonymkode: 1135d...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Okei, så jeg fikk positiv graviditetstest den 19 august.. aner ikke når jeg hadde eggløsning. Men før det merke jeg at det var litt vondt å bøye meg.. som om jeg var stiv, når det aldri har vært et problem før. 

Etter jeg fikk den positive testen, merka jeg at det var faktisk vansklere å bøye meg og 20 august blødde jeg litt, og neste dag mer🤔 I går 25 blødde jeg så mye at jeg måtte bruke 2 bind samtidig i dag blør jeg fortsatt🤨 Nå er det 1 uke med blødning og korsryggen dreper meg, men begynner å blø mindre heldigvis. 

prøver ikke å få barn, så hadde ikke gjort noe hvis jeg mister nå. Men har noen av dere erfaring, og ligner dette på en spontanabort? 

Det høres dessverre ut som en spontanabort! Jeg har mistet tre ganger selv, og symptomene på SA har vært kraftig blødning med klumper, og mye smerter i både magen og i korsryggen! Som veldig kraftige menssmerter! Har det vært noen "klumper" i blødningen din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hopptimisten skrev:

Det høres dessverre ut som en spontanabort! Jeg har mistet tre ganger selv, og symptomene på SA har vært kraftig blødning med klumper, og mye smerter i både magen og i korsryggen! Som veldig kraftige menssmerter! Har det vært noen "klumper" i blødningen din? 

Takk for svar:) 

ja det har vært noen små klumper, men har ikke sjekka så mye heller😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar:) 

ja det har vært noen små klumper, men har ikke sjekka så mye heller😊

Hvis du har flere tester kan du jo ta en test når blødningen gir seg, så ser du om den har blitt svakere! Høres veldig ut som SA!😔 Vondt å miste uansett om det var planlagt eller ikke, håper det går bra med deg☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hopptimisten skrev:

Hvis du har flere tester kan du jo ta en test når blødningen gir seg, så ser du om den har blitt svakere! Høres veldig ut som SA!😔 Vondt å miste uansett om det var planlagt eller ikke, håper det går bra med deg☺️

Har tatt en test til og den er jo myeee svakere, så derfor jeg spurte fordi jeg har aldri opplevd noe sånt😊 men takk, det går bra! Skal bare la kroppen gjøre jobben sin:) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...