AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #1 Del Skrevet 26. august 2020 Okei, så jeg fikk positiv graviditetstest den 19 august.. aner ikke når jeg hadde eggløsning. Men før det merke jeg at det var litt vondt å bøye meg.. som om jeg var stiv, når det aldri har vært et problem før. Etter jeg fikk den positive testen, merka jeg at det var faktisk vansklere å bøye meg og 20 august blødde jeg litt, og neste dag mer🤔 I går 25 blødde jeg så mye at jeg måtte bruke 2 bind samtidig i dag blør jeg fortsatt🤨 Nå er det 1 uke med blødning og korsryggen dreper meg, men begynner å blø mindre heldigvis. prøver ikke å få barn, så hadde ikke gjort noe hvis jeg mister nå. Men har noen av dere erfaring, og ligner dette på en spontanabort? Anonymkode: 1135d...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 26. august 2020 #2 Del Skrevet 26. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Okei, så jeg fikk positiv graviditetstest den 19 august.. aner ikke når jeg hadde eggløsning. Men før det merke jeg at det var litt vondt å bøye meg.. som om jeg var stiv, når det aldri har vært et problem før. Etter jeg fikk den positive testen, merka jeg at det var faktisk vansklere å bøye meg og 20 august blødde jeg litt, og neste dag mer🤔 I går 25 blødde jeg så mye at jeg måtte bruke 2 bind samtidig i dag blør jeg fortsatt🤨 Nå er det 1 uke med blødning og korsryggen dreper meg, men begynner å blø mindre heldigvis. prøver ikke å få barn, så hadde ikke gjort noe hvis jeg mister nå. Men har noen av dere erfaring, og ligner dette på en spontanabort? Anonymkode: 1135d...7e8 Det høres dessverre ut som en spontanabort! Jeg har mistet tre ganger selv, og symptomene på SA har vært kraftig blødning med klumper, og mye smerter i både magen og i korsryggen! Som veldig kraftige menssmerter! Har det vært noen "klumper" i blødningen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #3 Del Skrevet 26. august 2020 1 minutt siden, Hopptimisten skrev: Det høres dessverre ut som en spontanabort! Jeg har mistet tre ganger selv, og symptomene på SA har vært kraftig blødning med klumper, og mye smerter i både magen og i korsryggen! Som veldig kraftige menssmerter! Har det vært noen "klumper" i blødningen din? Takk for svar:) ja det har vært noen små klumper, men har ikke sjekka så mye heller😊 Anonymkode: 1135d...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 26. august 2020 #4 Del Skrevet 26. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar:) ja det har vært noen små klumper, men har ikke sjekka så mye heller😊 Anonymkode: 1135d...7e8 Hvis du har flere tester kan du jo ta en test når blødningen gir seg, så ser du om den har blitt svakere! Høres veldig ut som SA!😔 Vondt å miste uansett om det var planlagt eller ikke, håper det går bra med deg☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #5 Del Skrevet 26. august 2020 Akkurat nå, Hopptimisten skrev: Hvis du har flere tester kan du jo ta en test når blødningen gir seg, så ser du om den har blitt svakere! Høres veldig ut som SA!😔 Vondt å miste uansett om det var planlagt eller ikke, håper det går bra med deg☺️ Har tatt en test til og den er jo myeee svakere, så derfor jeg spurte fordi jeg har aldri opplevd noe sånt😊 men takk, det går bra! Skal bare la kroppen gjøre jobben sin:) Anonymkode: 1135d...7e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå