Gå til innhold

Realitykjendis anmeldt for ruskjøring uten førerkort: Nektet å stoppe for politiet i tyvlånt luksusbil

Hockeypulver

Anbefalte innlegg

Hvem er dette? Noen som vet? Realitykjendis anmeldt for ruskjøring uten førerkort: Nektet å stoppe for politiet i tyvlånt luksusbil!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Kan vel fort være petter northug :ler:

Nope, ei dme som liker å kalle andre damer bitch 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En glamourdame som Petter kjenner kanskje? Håper ihvertfall hun behandler hunden sin bra, håper den har gode folk rundt seg når hun er på fest 'hele tiden'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melina🙈 Unnskyld at jeg sier det men jeg synes hun virker så fjollete, fjasete og merkelig.

Hun klarer ikke å prate normalt og fniser og fjaser. Hun fremstår som helt blåst. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Mads Hansen la ut noe om dette på instagram. Jeg skal ikke garantere det var et hint, men i motsatt fall er det merkelig av han å legge ut det han skrev da det legger opp til spekulasjoner om person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, la oss bare tilgi henne først som sist 🙈

Det er sikkert ikke lett å komme fra reality-TV og tilbake til den virkelige verden. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sacramone skrev:

Jaja, la oss bare tilgi henne først som sist 🙈

Det er sikkert ikke lett å komme fra reality-TV og tilbake til den virkelige verden. 

Ja, Hun er jo bare ei ung go'jente som har tatt noen dårlige valg etter endt realitykarriere.. 😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kinder skrev:

Så Mads Hansen la ut noe om dette på instagram. Jeg skal ikke garantere det var et hint, men i motsatt fall er det merkelig av han å legge ut det han skrev da det legger opp til spekulasjoner om person. 

Den tok jeg kjapt for å si det sånn 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...