AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #41 Skrevet 27. august 2020 Ha antibac ved døra. Ikke løsgodt. Kan ikke bli helt hysteriske heller. Anonymkode: 8ac70...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #42 Skrevet 27. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selv er jeg litt bekymra for det her "vi tar det igjen til neste år"-pratet. Man aner jo ikke hvordan neste år blir, så prøver å unngå å si det til barna mine. Mange mener dette vil vare lenge. Anonymkode: aa85c...e7e Enig. Blir neppe halloween de første 3-5 årene. Etter det er nok samfunnet veldig endret og vi kommer kanskje ikke til å ha de samme tradisjonene lenger. Anonymkode: 9bc27...cce
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #43 Skrevet 27. august 2020 Nei, får håpe de lar være denne idiotiske feiringen i år. Anonymkode: fec40...e1d 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #44 Skrevet 2. september 2020 Høres ut som en dårlig ide... Anonymkode: f559e...66b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #45 Skrevet 2. september 2020 På 27.08.2020 den 17.36, AnonymBruker skrev: Selv er jeg litt bekymra for det her "vi tar det igjen til neste år"-pratet. Man aner jo ikke hvordan neste år blir, så prøver å unngå å si det til barna mine. Mange mener dette vil vare lenge. Anonymkode: aa85c...e7e Ja. Påske uten å få dra på hytta, 17. mai på balkongen hjemme, sommerferien i Norge, Halloween innendørs, jul med kun de aller nærmeste - de andre får delta på skype. Jo, da, for ett år klarer man det sikkert, men hva når 2021 kommer og vi fremdeles blir bedt om å holde ut "bare litt til"... Anonymkode: 0a710...f90
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #46 Skrevet 2. september 2020 44 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, da, for ett år klarer man det sikkert, men hva når 2021 kommer og vi fremdeles blir bedt om å holde ut "bare litt til"... Bra du slapp å oppleve krigen. Anonymkode: 6d1f4...8cb 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #47 Skrevet 3. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bra du slapp å oppleve krigen. Anonymkode: 6d1f4...8cb Jøss, da. Jeg personlig har ikke hytte, blåser i 17. Mai og Halloween og bryr meg ikke om jul. Jeg personlig bryr meg om at jeg sitter med store smerter fordi min operasjon er utsatt i 6 måneder på grunn av korona. Jeg kan likevel tenke på de barna som nå har mistet mye og som blir fortalt at til neste år er alt som vanlig- og så blir det ikke det likevel. Anonymkode: 0a710...f90 1
GammelKaktus Skrevet 3. september 2020 #48 Skrevet 3. september 2020 Vi dropper Halloween dette året, var faktisk guttungen som kommenterte at det var lurt på grunn av corona. Synes barna er kjempeflinke og er mer forståelsesfulle enn hva mange voksne er. Her sier vi ikke at vi skal ta det igjen neste år, her sier vi at vi tar det igjen når vi kan og gjør det beste utav situasjonen her og nå. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #49 Skrevet 3. september 2020 On 8/26/2020 at 5:28 PM, Paraply said: Det er jo en koselig løsning! Ellers kan det vel fungere å invitere noen fra kohorten hjem, se på en passe skummel film, og spise fra hver sin snopepose. Bør være en liten gruppe, men man kan gjøre mye gøy med få. Hva med priser for beste kostyme? (Barn, så en pris til hvert kostyme: Mest kreative, Skumleste, Søteste etc). Tenker skuffelsen av å ikke få ringe på masse dører forsvinner i det man får bli med å planlegge en koselig/skummel inne-Halloween-kveld. Godt tips. Jeg la frem begge alternativer, pluss at vi kunne høre med de nærmeste naboene om vi kunne avtale at barna her bare ringer på hos hverandre. Men valget falt på mormor. Det viktigste var visst å kle seg ut og få godteri. 😛 Anonymkode: 7f21c...1fe
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #50 Skrevet 3. september 2020 Her er et tips fra nabolaget mitt 👻 Vi er ganske mange foreldrepar som går sammen om å lage en skummel løype i et skogholt rett ved bebyggelsen (dette er for de små barna som skal ha følge av voksne). Vi har allerede tenkt ut en vri for i år, med godteristasjoner hvor det står noen utkledde skumlinger og deler ut innpakket godteri. Vi pleier alltid å ha masse effekter i løypa, som f.eks spøkelsesballonger, edderkopper både av plast og papir, blafrende lommelykter i skogen, og selvfølgelig gresskar. Dette er kjempegøy for både voksne og barn, og blir helt sikkert like vellykket i år også. Anonymkode: e48ae...668
Fremhevede innlegg