AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #21 Skrevet 25. august 2020 Det er slik det er, kjekke menn bruker bare kvinner som cumhull. Og så blir de lei seg fordi de ikke får kjærester... Anonymkode: 5f0cc...fe8 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #22 Skrevet 25. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er slik det er, kjekke menn bruker bare kvinner som cumhull. Og så blir de lei seg fordi de ikke får kjærester... Anonymkode: 5f0cc...fe8 Er ikke slik det er. Noen menn kanskje, men liker virkelig ikke måten du omtaler det på her... Anonymkode: dcd8e...b8b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #23 Skrevet 25. august 2020 Er veldig glad jeg er ferdig med den tiden der gitt.. føler med deg. Men, den som er med på leken må tåle steken. Skal aldri i mitt LIV ha ons igjen. ALDRI. Vekket dårlige minner om mange dårlige karer🤢 Anonymkode: 2c396...f53 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #24 Skrevet 25. august 2020 26 minutter siden, Ginny skrev: Haha, jeg har hatt to ONSs i mitt liv. Det ene ble til et 6 år langt forhold, det andre er så langt et 7 år langt forhold med hus og barn 🤣 Så ikke ONS med andre ord... Anonymkode: 309e5...8e9 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #25 Skrevet 25. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han var blanding, norsk mor Anonymkode: 04b29...74a Hvor er faren fra? Anonymkode: 2c396...f53
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #26 Skrevet 25. august 2020 38 minutter siden, Ginny skrev: Haha, jeg har hatt to ONSs i mitt liv. Det ene ble til et 6 år langt forhold, det andre er så langt et 7 år langt forhold med hus og barn 🤣 Jeg tror ikke du vet hva ONS betyr. Det betyr one night stand. Som i ha sex en natt og så ikke flere ganger, bortsett fra kanskje en gang på morgenen før vedkommende drar hjem igjen, eller man selv begir seg ut på walk of shame. Anonymkode: e934b...76f 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #27 Skrevet 25. august 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er faren fra? Anonymkode: 2c396...f53 Var vist blanding av mørk og hvit han faren why? Hvis det er en kollega av deg så kjenner du han vel, da vet du om han har dame feks Anonymkode: 04b29...74a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #28 Skrevet 25. august 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er faren fra? Anonymkode: 2c396...f53 Men kjenner du en med samme blanding, vi er tidlig 20 årene, fra trondheim begge to. Fornavnet hans starter med P Anonymkode: 04b29...74a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #29 Skrevet 26. august 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: hva?? har ALDRI opplevd at et ons blir mer enn strengt nødvendig. At det blir dating ut av det? Da lurer jammen meg jeg på hva slags verden du lever i og hva slags folk du ons'er med... et ons er sex der og da den natta, muligens et morraknull og så er det takk og farvel - tror de aller aller fleste opplever det sånn Anonymkode: 958c0...8d4 Jaha.. har dratt på ferie til utlandet med en ONS omtrent rett etter første natta, flere jeg datet i lang tid, noen var jeg av og på med i årevis, og samboer med en. Har jo ONS med menn jeg syns er pene og fin personlighet. Anonymkode: fe240...73a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #30 Skrevet 26. august 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror ikke du vet hva ONS betyr. Det betyr one night stand. Som i ha sex en natt og så ikke flere ganger, bortsett fra kanskje en gang på morgenen før vedkommende drar hjem igjen, eller man selv begir seg ut på walk of shame. Anonymkode: e934b...76f Jo, men altså det startet jo sånn: sex med en fremmed første natta. Startet jo fortsatt som en ONS selv om det ble fler møter. Anonymkode: fe240...73a
Nerine_ Skrevet 26. august 2020 #31 Skrevet 26. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, men altså det startet jo sånn: sex med en fremmed første natta. Startet jo fortsatt som en ONS selv om det ble fler møter. Anonymkode: fe240...73a Nei, det startet som tilfeldig sex. ONS er ONS, da blir det med det ene møtet. 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #32 Skrevet 26. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, men altså det startet jo sånn: sex med en fremmed første natta. Startet jo fortsatt som en ONS selv om det ble fler møter. Anonymkode: fe240...73a Jaha, så om man først ligger sammen på bryllupsnatta så er det også ONS? One betyr «en» ikke «flere» møter. Anonymkode: 80250...128 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #33 Skrevet 26. august 2020 Han hadde garantert dame, stikke kl 05 etter å ha vasket pikken? Anonymkode: b883e...58b 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #34 Skrevet 26. august 2020 Dessverre var du bare et hull for ham og du må nøye deg med at var en gjensidig deal. That’s ONS gurl. Anonymkode: 6873b...e7a 3
Ginny Skrevet 26. august 2020 #35 Skrevet 26. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Så ikke ONS med andre ord... Anonymkode: 309e5...8e9 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke du vet hva ONS betyr. Det betyr one night stand. Som i ha sex en natt og så ikke flere ganger, bortsett fra kanskje en gang på morgenen før vedkommende drar hjem igjen, eller man selv begir seg ut på walk of shame. Anonymkode: e934b...76f Joda, jeg vet det. Og det starta som det, jeg skulle da aldri se noen av disse igjen. Men de fant tak i meg 😛
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #36 Skrevet 26. august 2020 5 minutter siden, Ginny skrev: Joda, jeg vet det. Og det starta som det, jeg skulle da aldri se noen av disse igjen. Men de fant tak i meg 😛 Fortsatt ikke ONS. Det kalles tilfeldig sex. Det sluttet å være ONS da dere møttes senere og hadde sex da og. Anonymkode: e934b...76f
Ginny Skrevet 26. august 2020 #37 Skrevet 26. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fortsatt ikke ONS. Det kalles tilfeldig sex. Det sluttet å være ONS da dere møttes senere og hadde sex da og. Anonymkode: e934b...76f Haha, Okei 😛
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #38 Skrevet 26. august 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Jaha, så om man først ligger sammen på bryllupsnatta så er det også ONS? One betyr «en» ikke «flere» møter. Anonymkode: 80250...128 Rart du fikk tre likes på dette når jeg presiserte sex med en fremmed. Gifter man seg med en man har snakket med en time eller to? Jaja. Uansett kverulering og OT fra tema jeg svarte på Anonymkode: fe240...73a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #39 Skrevet 26. august 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtte en ekstrem kjekk kar på byen, jeg prøvde meg og han var fint på meg han også, begge var litt fulle. Vi klinte på byen og han spurte om vi kunne dra til meg siden han bodde litt lenger unna.. Tok han med til meg, ble fort sex, han var veltrent og stort utstyr i tillegg, sa det til han. Så hadde vi sex misjonær, kun sex ikke noe oralt, etter han kom dro han av seg kondomen. Kastet den og gikk på badet mitt og vasket pikken.. Så sa han jeg stikker! Vi sees kansje ute igjen da. Jeg ble helt matt, aldri opplevd at en ons ikke sover over. Og klokka var jo 5 om morran! Spurte om nr hans og FB, men han svarte bare et vagt nei bortforklaring, mente han ikke hadde FB og ga meg ikke nr så dro han bare... Syns vi hadde grei kjemi, han kunne vel møtt meg igjen for sex bare? Hvordan kan man ha sex med noen så bare stikke? Vet bare fornavnet hans... Kansje han hadde dame? Anonymkode: 04b29...74a ha ha ha ha Har hatt ONS en gang, og da var det hun som "kastet" meg ut Ringte og bestilte taxi og fikk meg avgårde. Det var minst like pinlig. Tror hun var redd foreldrene skulle komme hjem tidlig, og jeg tror ikke jeg imponerte henne veldig heller med ONS etter en fuktig kveld på byen. For å si det slik, jeg lærte av det. Det skjer aldri igjen Hva har du lært? Anonymkode: 218c4...2c2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #40 Skrevet 26. august 2020 4 timer siden, Ginny skrev: Haha, Okei 😛 Enig med deg, hatt en samme historie selv. Virker ikke som de andre skjønner begrepet selv. Anonymkode: 1d619...d17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå