Gå til innhold

Han stakk bare?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte en ekstrem kjekk kar på byen, jeg prøvde meg og han var fint på meg han også, begge var litt fulle. Vi klinte på byen og han spurte om vi kunne dra til meg siden han bodde litt lenger unna..

Tok han med til meg, ble fort sex, han var veltrent og stort utstyr i tillegg, sa det til han. Så hadde vi sex misjonær, kun sex ikke noe oralt, etter han kom dro han av seg kondomen. Kastet den og gikk på badet mitt og vasket pikken..

Så sa han jeg stikker! Vi sees kansje ute igjen da. Jeg ble helt matt, aldri opplevd at en ons ikke sover over. Og klokka var jo 5 om morran! Spurte om nr hans og FB, men han svarte bare et vagt nei bortforklaring, mente han ikke hadde FB og ga meg ikke nr så dro han bare...

Syns vi hadde grei kjemi, han kunne vel møtt meg igjen for sex bare?

Hvordan kan man ha sex med noen så bare stikke? Vet bare fornavnet hans...

Kansje han hadde dame?

Anonymkode: 04b29...74a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan man ha sex med noen man ikke engang kjenner til navnet til? Virker ikke som at det er første gang for deg. 

Anonymkode: ff669...ba4

• Liker 27
Skrevet

Hvorfor skulle han være igjen, han hadde vel fått det han var ute etter? Du kan ikke forvente en spesiell opptreden fra en du ikke kjenner.

Anonymkode: fd0b0...9fe

• Liker 19
Skrevet

Bra du brukte kondom i alle fall. 

Anonymkode: 2c637...6bd

• Liker 8
Skrevet

Er jo kjipt å våkne dagen derpå med noen man kun anser som en ONS. Jeg ville også ha dratt hjem, 

Anonymkode: 90773...879

• Liker 14
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han var veltrent og stort utstyr i tillegg, sa det til han.

Hvor stor var han? Og hvorfor sa du det til han?

Anonymkode: 0e0e8...dde

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor var han? Og hvorfor sa du det til han?

Anonymkode: 0e0e8...dde

Siden vi hadde go kjemi

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra du brukte kondom i alle fall. 

Anonymkode: 2c637...6bd

Han hadde med mange i lomma si...

• Liker 1
Skrevet

Sånn er det. Kuk/fitte-bransjen kan være brutal (bokstavelig talt).

Anonymkode: 2a98f...a96

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er jo kjipt å våkne dagen derpå med noen man kun anser som en ONS. Jeg ville også ha dratt hjem, 

Anonymkode: 90773...879

Hva slags folk har dere egentlig ONS med? Forbinder det med en lattermild morgen med fyllehumør, flørting og gode samtaler jeg, blir som regel videre dating ut av det og. Ja, dette er et seriøst innlegg. Ikke hatt den stikk av rett etterpå siden jeg var 19. 

Anonymkode: fe240...73a

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en ekstrem kjekk kar på byen, jeg prøvde meg og han var fint på meg han også, begge var litt fulle. Vi klinte på byen og han spurte om vi kunne dra til meg siden han bodde litt lenger unna..

Tok han med til meg, ble fort sex, han var veltrent og stort utstyr i tillegg, sa det til han. Så hadde vi sex misjonær, kun sex ikke noe oralt, etter han kom dro han av seg kondomen. Kastet den og gikk på badet mitt og vasket pikken..

Så sa han jeg stikker! Vi sees kansje ute igjen da. Jeg ble helt matt, aldri opplevd at en ons ikke sover over. Og klokka var jo 5 om morran! Spurte om nr hans og FB, men han svarte bare et vagt nei bortforklaring, mente han ikke hadde FB og ga meg ikke nr så dro han bare...

Kansje han hadde dame?

Høres veldig ut som kollegaen min som gjorde det samme med meg.  Er han fra et annet land? 😛  

Anonymkode: 39969...395

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres veldig ut som kollegaen min som gjorde det samme med meg.  Er han fra et annet land? 😛  

Anonymkode: 39969...395

Han var blanding, norsk mor

• Liker 1
Skrevet

Ikke ha ons. Problem løst

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, Giroppalt97 skrev:

Ikke ha ons. Problem løst

Ja men han var dritkjekk så hadde lyst på han

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja men han var dritkjekk så hadde lyst på han

Er mange gutter jeg og synes er kjekk og får kjemi med, men for å ikke få hjertet knust eller ødelegge noe så venter jeg ;)

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags folk har dere egentlig ONS med? Forbinder det med en lattermild morgen med fyllehumør, flørting og gode samtaler jeg, blir som regel videre dating ut av det og. Ja, dette er et seriøst innlegg. Ikke hatt den stikk av rett etterpå siden jeg var 19. 

Anonymkode: fe240...73a

hva??   har ALDRI opplevd at et ons blir mer enn strengt nødvendig. At det blir dating ut av det?  Da lurer jammen meg jeg på hva slags verden du lever i og hva slags folk du ons'er med...

et ons er sex der og da den natta, muligens et morraknull og så er det takk og farvel - tror de aller aller fleste opplever det sånn

Anonymkode: 958c0...8d4

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva??   har ALDRI opplevd at et ons blir mer enn strengt nødvendig. At det blir dating ut av det?  Da lurer jammen meg jeg på hva slags verden du lever i og hva slags folk du ons'er med...

et ons er sex der og da den natta, muligens et morraknull og så er det takk og farvel - tror de aller aller fleste opplever det sånn

Anonymkode: 958c0...8d4

Haha, jeg har hatt to ONSs i mitt liv. Det ene ble til et 6 år langt forhold, det andre er så langt et 7 år langt forhold med hus og barn 🤣

• Liker 3
Skrevet

Godt mulig han hadde dame og samvittigheten hans gnagde etter dere var ferdig...

Anonymkode: 5282e...9b2

• Liker 4
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Kansje han hadde dame?

Hva forventer du egentlig? Seriøst, folk er temmelig naive i dag 😂

Skrevet

Jeg driver ikke med ONS selv, men jeg forstår deg! Det må føles kjipt når du tenker dere hadde kjemi og det kanskje kunne skjedd mer. Å stikke rett etter sex midt på natta er faktisk ikke veldig høflig... 

Men det er også viktig at du vet sånt kan skje når ingen har lovt hverandre noe. Det går an å unngå ONS av den grunn, eller du kan spørre om de vil sove over kanskje, så vet du at de ikke stikker med en gang? 

Anonymkode: dcd8e...b8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...