AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Del Skrevet 25. august 2020 Hei, jeg har fått en kjole som jeg ikke får igjen bak ved glidelåsen. Den går ca halvveis opp, er det noen som vet om det går Ann å syd en ut eller fikse slik at den passer? Anonymkode: 4d0bb...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 25. august 2020 #2 Del Skrevet 25. august 2020 Ta den med til en skredder, de vil kunne svare deg. Men å sy noe ut flere cm kan være vanskelig å få pent, om du ikke har likt stoff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Del Skrevet 28. august 2020 Enkleste, og noe som du kan gjøre hjemme selv uten symaskin, er å fjerne glidelås og sette inn snøring. Slik som på brudekjolene. Da trenger du å kjøpe ( stoff og stil, eller en annen hobbybutikk) slike løkker som snor skal gjennom, og disse kan du sy på kjolen for hånd. Du kan også lage slike løkker selv av stoff, men da trenger du kanskje symaskin. slik som her:https://amynicolestudio.com/how-to-refashion-a-dress-to-a-corset-back/ Anonymkode: dde9a...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #4 Del Skrevet 27. august 2024 Jeg har samme problem, og skal i bryllup på lørdag!! Er snakk om 1,5 cm maks!! Noen forslag???? 🫶🏽🫶🏽🫶🏽 Anonymkode: 6a459...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 29. august 2024 #5 Del Skrevet 29. august 2024 Shapewear under. Altså en body som strammer inn. Raskeste løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå