Gå til innhold

Sannasol har giftet seg - se bildene


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er den tredje linken dere må forsøke. De to andre fungerer ikke. Ta bare en titt litt lengre ned på første side i denne tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk sammen med min 7-årige datter. Vi gikk hånd i hånd opp til alteret der min mann ventet på oss. Han tok imot meg i trappa opp til alteret, og min datter gikk å satte seg ved alterringen.

Har en følelse av at det var veldig flott ja, synes det hørtes så koselig ut når man går sammen med et av barne sine opp kirkegulvet jeg. Også så flott at du "klarte å gjennomføre" dette da, og at ikke nervene tok overhånd! Men var det ikke deilig bare, og ikke nervepirrende i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke opp noen side, kan noen legge ut en peker som fungerer? Jeg prøvde å se etter den tredje pekeren som noen ovenfor henviste til, men jeg fant den ikke, bare mange andre sine pekere til deres egne bryllupssider!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig snodig, for jeg får bare Bad request-meldinger, og nå har jeg prøvd to forskjellige nettlesere, og jeg har prøvd både i dag og i går. Sitter på et fast nettverk og har vanligvis ingen problemer med å åpne nettsider av noe slag, så det er merkelig.

Kanskje Sannasol selv eller mannen hennes kan klare opp i saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "Ektemannen"

Leverandøren av domenet har tydeligvis problemer av en eller annet art (server/linjer). Sidene er veldig ustabile. Foreløpig lite jeg/vi kan gjøre med dette. Man får bare forsøke på nytt innimellom. Tore S/"Den ferske Ektemannen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...