Gå til innhold

Sannasol har giftet seg - se bildene


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest En helt fersk EKTEMANN

Hei! Jeg er Sannasol's meget heldige ektemann (den 14.09). Vi hadde en fantastisk bryllupsdag sist lørdag. Tenkte jeg skulle dele dette med noen av dere både vel gifte såvel som kommende bruder.

Alt om oss, frieriet og bryllupet finnes her:

Lykke til dere andre også!!!

8) '>http://www.suul.as/bryllup/

Lykke til dere andre også!!!

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehhh... hei mannen min!!

Så du er inne å sniker på Kvinneguiden? :ler:

Vel, url'n virka ikke, kanskje nå:

www.suul.as/bryllup/

Jaaaa, vi hadde en helt FANTAAAAASTISSSSK dag!

Nå skal vi leve på minnene.... tralalalalala... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fersk EKTEMANN

He he - vet jo at du holder hus her...

Så jeg tenkte jeg måtte vise "verden" hvor vakker du var (og er) på bryllupsdagen vår...

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte jeg blir virkelig rørt av å se andres hjemmesider, men når jeg hadde lest historiene (fra alle vinkler) om frieriet deres - så må jeg innrømme at jeg hadde en stor klump i halsen.

Nydelig!!

Nydelige bilder hadde dere også :-)

Stor klem til dere begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så nydelig at jeg ikke har ord! Utrolig moro å se bilder etter å ha hatt en liten finger i spillet når det gjelder tiara og smykke. Nå gleder jeg meg fryktelig til et nærbilde av Sannasols hår. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia! :D

Virkelig flotte var dere, og så romantisk frieri da!! Synes buketten din var aldeles nydelig sanasol!!

Lykke til som mann og kone!

Koz... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene triller... Jeg har nemlig akkurat lest brudgommens vakre tale. Utrolig flott å kunne uttrykke tanker og følelser så bra! Frieriet har jeg lest om - og blitt rørt av - tidligere. Dere virker så indelig lykkelige! :)

Ønsker dere et langt og kjærlighetsfylt ekteskap! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg synes Sannasols sang til brudgommen var nydelig jeg da. Utrolig bra laget og satt sammen, også så originalt da! Det var rett og slett utrolig perfekt og flott, og jeg klarte visst ikke å holde tårene tilbake da jeg hørte slutten...

Fremførte du den alene på selve dagen eller var det allsang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Så koselig med så mange fine tilbakemeldinger. Det bare tyder på at det virkelig var en helt unik dag.

Sangen min ja. Den ble ikke framført som allsang. Men, jeg var i studio og spilte inn den ca. 2 uker før bryllupet. Jeg måtte nesten det i og med at jeg var avhengig av flinke musikere for å få til disse overgangene.

Så den ble spilt på CD under middagen, som min hilsen til brudgommen. Han ble iallefall skikkelig rørt, og det var han ikke alene om.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ewr - ikke innlogg

UÆÆÆÆÆÆÆ!!!

Kan noen gi meg en hel tørkerull?

Dette må være noe av det flotteste jeg har hørt om. Dere er heldige og fortjener hverandre.

Lev lykkelig i all fremtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Har bare ikke ord....... har grått ut et par laken.

Rørende, bergtagende, eventyrlignende!!!

Dere virker perfekte for hverandre!!

Lykke til med hverandre og fremtiden.¨ :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare litt nysgjerrig jeg Sannasol... Leste i en tråd her at du var litt usikker på hvordan du/dere skulle gå opp kirkegulvet. Gikk du sammen med mannen din hele veien, eller gikk du sammen med datteren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Augustbrud!

Jeg gikk sammen med min 7-årige datter. Vi gikk hånd i hånd opp til alteret der min mann ventet på oss. Han tok imot meg i trappa opp til alteret, og min datter gikk å satte seg ved alterringen.

Alle syntes det var både rørende og veldig vakkert. snufs.

Er iallefall veldig glad for at vi valgte som vi gjorde, for det føltes mest riktig!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så nysgjerrig at jeg holder på å sprekke!!! Problemet er bare at jeg ikke får opp noen hjemmeside når jeg trykker på linken.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...