AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Del Skrevet 24. august 2020 Jeg skulle gjerne kjøpt en ny treningsklokke, men det er så mange å velge i at jeg syntes dette er vanskelig. Jeg trener på senter (mølle, elipsemaskin, sykling og enkel styrketrening). Ute jogger, sykler (ikke for treningens del, mest bysykling) og går jeg. Jeg er mosjonist, og har ingen planer om å bli noe mer enn det. Jeg ser helst på merkene Garmin, Polar og Suunto. Klokken bør ha gps. Trenger ikke få varsler fra mobil inn på klokken. Ønsker ikke en klokke som er for dyr, så tips opp mot 3000,- Kan man svømme med den er det ett pluss, men ikke ett must (bader vel ca 2 uker i året). Når jeg ikke trener bruker jeg vanlig klokke, så selv om det jo er positivt at den er fin er ikke det det viktigste. Vil helst ikke ha en klokke som er alt for gammel (har feks sett Suunto 3 til en god pris, men den er noen år gammel så regner med at teknologien har utviklet seg noe). Garmin Vivomove HR er for enkel, så den er ikke aktuell. Er jente i slutten av 20-årene om det har noe å si. Ønsker klokken for motivasjonens del. Hvilken klokke er du fornøyd med og kan anbefale? Anonymkode: bb46d...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Del Skrevet 24. august 2020 Jeg har en Polar Ignite. Den fungerer helt fint, og ser ut til å dekke dine behov også. Anonymkode: 8a890...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Del Skrevet 24. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en Polar Ignite. Den fungerer helt fint, og ser ut til å dekke dine behov også. Anonymkode: 8a890...8fc Takk for svar Polar Ignite har jeg tittet på og sett på som aktuell. Anonymkode: bb46d...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Del Skrevet 24. august 2020 Garmin 245 music Anonymkode: e8061...d95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #5 Del Skrevet 24. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Garmin 245 music Anonymkode: e8061...d95 Den har jeg også, og veldig fornøyd👍🏻 Anonymkode: c1f5b...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #6 Del Skrevet 24. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Garmin 245 music Anonymkode: e8061...d95 Har også GM og den dekker ønskene dine bra. Bruker den selv som hverdagsklokke. Passe stor, og passe sportypen🤗 Anonymkode: c1f5b...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #7 Del Skrevet 25. august 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har også GM og den dekker ønskene dine bra. Bruker den selv som hverdagsklokke. Passe stor, og passe sportypen🤗 Anonymkode: c1f5b...f6e Takk for tips Anonymkode: bb46d...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 29. august 2020 #8 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg bruker Polar M400 med pulsbelte. Superfornøyd med den, bruker den hele døgnet. Den er erstattet av M430, som også har pulsmåling på håndleddet. Skulle jeg byttet i dag hadde det blitt M430 da den har alltid-på display (på f.eks Ignite må du vente 2-3 sekunder for at skjermen skal slå seg på) og knapper på siden for styring (på ignite må du bruke touch/swipes, noe som kan være vanskelig underveis i en treningsøkt om man bare skal bytte visning). GM 245 ser ut til å være en bra klokke, som ligner mye mer på M430 enn på Ignite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå