Gå til innhold

Katt som tisser utenfor kasse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sånne murerbaljer som det er linket til her, pluss noen med inngang fra toppen. Slipper en del søl... Hadde hun tisset på feil sted, som i senger eller på håndklær som ligger på gulvet (myke ting) så hadde jeg tatt en tur til veterinæren, for sånt tyder ofte på urinveisproblemer, men ser jo ikke ut som det er sånt hun driver med... 

Anonymkode: 3cf72...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Status: Første halve døgnet med ny do har gått bra. Hun var litt skeptisk til å begynne med, men ikke så mye at hun har prøvd seg på potteplantene. 

Jeg mistenker at tissingen på veggen har å gjøre med hyperaktivitet, for jeg så henne andre gang det skjedde nå sist, og da var hun i høygir før hun gikk på do og løp av sted igjen etterpå. Så jeg tror kanskje hun ble for utålmodig? Det har ikke skjedd etterpå, men jeg er glad vi nå har skaffet en myye høyere do, så vi slipper det senere og. 

Anonymkode: ad1ed...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går katten din ut og inn som den vil? I såfall ikke jeg sluttet med kasse. Tisser demo blomsterkasser, så finn en løsning slik at blomsterkassene blir ubehagelig å gå i. 

Anonymkode: 44cb0...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går katten din ut og inn som den vil? I såfall ikke jeg sluttet med kasse. Tisser demo blomsterkasser, så finn en løsning slik at blomsterkassene blir ubehagelig å gå i. 

Anonymkode: 44cb0...ff3

Hun er ikke så mye ute, bare innimellom. Det er så og si alltid greit for henne å gå i kassa altså, lurte bare på om noen hadde gode tips til en kasse der dette ikke er et så stort problem, haha. Nå har vi løst problemet med en kasse fra Biltema 😄

Anonymkode: ad1ed...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...