Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for det, håper virkelig det. Får svar ca. 28. juli om jeg får et nytt tilbud eller ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, det var meg! Sier lykke til en gang til! :)

Gjest Lovens lange arm
Skrevet

Kom inn på Jus i Oslo!! :) Hadde aldri trodd jeg skulle komme inn med de opptakskravene, men jeg hadde et par poeng jeg ikke visste om...

Skrevet

Gratulerer så mye!

Gjest Gulltopp
Skrevet
Kom inn på Jus i Oslo!!  :) Hadde aldri trodd jeg skulle komme inn med de opptakskravene, men jeg hadde et par poeng jeg ikke visste om...

Så fint! Også jeg har kommet inn på et studium i Oslo med poeng jeg ikke visste jeg hadde...

Skrevet

jeg kom inn på førstevalget!! JIPPI :tommel:

så blir ingeniør av meg.. spennende...og skummelt

flytter til ny plass og kjenner absolutt ingen :redd:

Gjest Gjest
Skrevet

Så morsomt Lina. Hva slags ingeniørstudium har du kommet inn på?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kom inn, men kom fra ferie i dag og visste ikke at fristen har gått ut. Den gikk ut kl. 14 i dag og jeg kom hjem for ett par timer siden. Typisk. :tristbla:

Sendte en mail til samordna opptak om at jeg ville ha plassen om det var mulig, men vet ikke om det går......

Gjest Viren (utlogget)
Skrevet
Kom inn på Jus i Oslo!!  :) Hadde aldri trodd jeg skulle komme inn med de opptakskravene, men jeg hadde et par poeng jeg ikke visste om...

Kom inn på jus i Oslo jeg også, gleder meg kjempemye :)

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som rykket opp på ventelister eller fikk innvilget andre studieønsker i suppleringsopptaket?

Selv rykket jeg opp ganske mye på venteliste for optikerutdanning, men jeg tviler på at det blir nok til jeg kommer inn.

Gjest Gjest_elvira_*
Skrevet

Rykket en del frem,men fikk kom ikke inn på nytt studie.....

Gjest Eføya ikke innlogget
Skrevet

Rykket opp til 9 plass på veterinær, men tviler på at det hjelper :tristbla:

Var så sikker på å komme inn, og hadde gjort det også hadde ikke stortinget bestemt at antall studieplasser skulle kuttes for å spare penger :frustrert: Dermed hoppet snittet til skyhøye 68,1..

Skrevet

Jeg kom inn på førstevalget mitt. Er bare årsstudium i samfunnsvitenskap, men om jeg velger samfunnsvitenskap senere teller de fagene jeg tar inn i det studiet jeg velger. Så da "sparer" jeg et år :)

Gjest Gjest
Skrevet

Noen her som fremdeles sitter og håper på ledig plass på "drømmestudiet".

Sitter og krysser både fingre og tær og håper på at noen skal si fra seg en plass slik at jeg kommer inn der jeg vil. :)

Skrevet

Jeg sto på ventelista som nr. 1 og fikk nytt tilbud, og takket selvsagt ja! Så jeg kom inn på drømmestudiet allikevel! :)

Skrevet
Jeg sto på ventelista som nr. 1 og fikk nytt tilbud, og takket selvsagt ja! Så jeg kom inn på drømmestudiet allikevel! :)

Så flott :klappe:

Skrevet

Tusen takk for det! Nå både gleder og gruer jeg meg..

Skrevet
Tusen takk for det! Nå både gleder og gruer jeg meg..

Spennende! Jeg var ny på lærerstudiet på HiO i fjor, og det var en kjempemorsom startuke! Kom i en klasse det var lett å bli kjent med, og fadderne var så snille atte :smilbla:

Vi ses vel i gangene :vinke:

Skrevet

Jeg kom inn på førstevalget mitt (som jeg selvsagt ville inn på, innerst inne)! Nå blir det musikk årsstudium på HiØ. hyper.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...