Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Guest
Skrevet

Svarene på opptak til høyere utdanning er i flg samordna opptak sine nettsider klart. Noen som kom inn på det de ville?

*prøver fortvilet å huske passord :sjenert: *

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Det ble venteliste på optikerutdanning på meg.

Gjest megnå
Skrevet

hm.. venteliste herogså.. men er venteliste det samme som resttorget? som jeg forstod så var det første mann til mølla når det gjaldt resttorget. hvor er rretstorget? hvordan kontakter man det?

Skrevet

Yes, kom inn :grine2: hehe.. men smågruer meg :/

Gjest gjest1
Skrevet
Yes, kom inn  :grine2: hehe.. men smågruer meg :/

Gratulerer :) Ingenting er som første skoledag. Spennende! Selv om jeg er glad jeg slipper det...

Skrevet

Jeg kom inn på det jeg ville! :-D

Skrevet
hm.. venteliste herogså.. men er venteliste det samme som resttorget? som jeg forstod så var det første mann til mølla når det gjaldt resttorget. hvor er rretstorget? hvordan kontakter man det?

Venteliste er ikke det samme som resttorget. Resttorget er de ledige plassene som ingen har søkt på - derav førstemann til mølla! Venteliste betyr at flere har søkt enn det er plass til, og man venter på en mulighet om at noen trekker seg.

:)

Skrevet

Hei!

Jepp, jeg kom inn på førstevalget.

Revisor, 3-årig i Halden!

mvh

Ginger2000 ;)

Gjest Bittelitt
Skrevet

Jeg kom inn på mitt førstevalg, sykepleier i Fr.stad :)

Skrevet
Jeg kom inn på mitt førstevalg, sykepleier i Fr.stad :)

Gratulerer så mye :klappe:

Skrevet

Kom inn på førstevalget jeg også, med god margin (sykepleien på HiT) :) Det er første gang det har skjedd meg!

Skrevet

Kom inn på det jeg ville jeg også.

Faglærerutdanning i kunst og håndverk, HIO

Gleder og gruer meg. Skummelt å begynne og studere igjen. Noen år siden sist...

Gjest Gjest_snupperella_*
Skrevet

Kom også inn - sykepleie HIØ. Gru-gleder meg. Har ikke gått på skole på noen år for å si det sånn...

Gjest Bittelitte
Skrevet

Jeg også, snupperella. Sykepleier ved HiØ :) Vi sees vel 23. da ;)

Skrevet

Jeg kom inn på andrevalget mitt, men står på 2. plass på venteliste på førstevalget. Egentlig har jeg litt mer lyst til å ta andrevalget, så det er helt greit om jeg ikke kommer inn. ;)

Skrevet
Jeg kom inn på andrevalget mitt, men står på 2. plass på venteliste på førstevalget. Egentlig har jeg litt mer lyst til å ta andrevalget, så det er helt greit om jeg ikke kommer inn.  ;)

Hva er andre valget ditt? ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Spirito: Du er klar over at du mister plassen på andre valget om du får plass på førstevalget ditt? Hvis du heller ønsker andrevalget bør du takke nei til å stå på venteliste.

Skrevet

Jeg fikk svar; kom inn på andrevalget mitt, lærerhøgskolen i Halden. Står som nr. 1 på venteliste på førstevalget mitt, høgskolen i Oslo. Jeg har så inderlig lyst til å komme inn der! *Sukk* Men men, lærerhøgskole blir det på meg uansett. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest
Skrevet

Gratulerer Yvonne og alle andre.

Yvonne: med ventelisteplass nr 1 har du jo gode sjanser til å komme inn i Oslo. Etter at svarfristen går ut den 27(?) kan det nok være at du har rykket fram i køen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...