AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Del Skrevet 22. august 2020 Hva synes dere om å gi babyen sin 3 navn hvorav det første er et kosmetikk merke, det andre et av verdens mest kjente designermerker og det tredje navnet er etter en tidligere supermodell? Anonymkode: 76f3e...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #2 Del Skrevet 22. august 2020 L’Oréal Chloe Tyra klinger fint det 😂 Anonymkode: 645ce...ad3 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #3 Del Skrevet 22. august 2020 Forresten Maybelline Versace Naomi er bedre Anonymkode: 645ce...ad3 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 22. august 2020 #4 Del Skrevet 22. august 2020 Hvorfor? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #5 Del Skrevet 22. august 2020 Isadora har vært i bruk veldig, veldig mye lenger som jentenavn. Anonymkode: c9a79...605 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #6 Del Skrevet 22. august 2020 Tipper det andre navnet er Chanel. Anonymkode: 98105...dc6 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 22. august 2020 #7 Del Skrevet 22. august 2020 Nyx DSquared2 Patitz. Et sterkt navn som roper klasse og kunnskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #8 Del Skrevet 22. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om å gi babyen sin 3 navn hvorav det første er et kosmetikk merke, det andre et av verdens mest kjente designermerker og det tredje navnet er etter en tidligere supermodell? Anonymkode: 76f3e...209 Karoli er etternavnet? Anonymkode: 71355...698 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 Populært innlegg #9 Del Skrevet 22. august 2020 2 minutter siden, Saph said: Nyx DSquared2 Patitz. Et sterkt navn som roper klasse og kunnskap. 🤣 Tipper TS skal kalle ungen for Isadora Chanel Naomi Om du er seriøs TS så må jeg bare si at et sånt navn vekker utrolig mange fordommer hos mange. Tenker unge mødre, lavinntekt, østfold osv med en gang. Anonymkode: 562c1...9f8 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 22. august 2020 #10 Del Skrevet 22. august 2020 Jeg ville nok tenkt at det gjenspeiler verdiene til foreldrene. Nå er jeg veldig fordumsfull, men jeg vil tippe at foreldrene har liten kulturell kapital og er lavt utdannet. Selv om jeg jeg både eier en del designerklær og kosmetikk, kunne det ikke falle meg inn å oppkalle barna mine etter kommersielle merkevarer. Jeg kunne nok oppkalt etter romanfigurer, slektninger eller andre som har gjort dypt inntrykk, men ikke etter merkevarer. En dame i nabolaget har kalt pudlene sine for «Chanel» og «Vuitton» (det siste uttaler hun helt feil når hun roper på hunden). Kjenner at jeg synes det er litt flaut... 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #11 Del Skrevet 22. august 2020 Mekka Dior Cindy Linda Sleek Louis Claudia Sephora Gucci Linda ? Anonymkode: 4c61a...b47 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 22. august 2020 #12 Del Skrevet 22. august 2020 1 minutt siden, Miss-Grey skrev: En dame i nabolaget har kalt pudlene sine for «Chanel» og «Vuitton» (det siste uttaler hun helt feil når hun roper på hunden). Kjenner at jeg synes det er litt flaut... Av og til hører jeg en solid røykestemme som roper; «Chaanel! Vøytånn! Komme da!» Er usikker på om Chanel og Louis Vuitton hadde ønsket å bli assosiert med den gjengen der 😉 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #13 Del Skrevet 22. august 2020 Å gjøre dette i Norge er å be om skråblikk, fnising og hets bak din rygg... Og stakkars barn når det begynner på skolen 😬 Når jeg tenker meg om er det nok kun Kardashians som kan komme unna med noe slikt 😅 Anonymkode: 63cfc...014 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #14 Del Skrevet 22. august 2020 Tenker at det er ekstremt harry og synes rett og slett synd på kid’en som må ha et slikt navn🙈 Vekkes mange fordommer i flere her, og jeg tror ikke vi er de eneste. Ikke at alle jenter trenger å hete Emma eller Ida, men det finnes nå en mellomting. Anonymkode: 59dde...d86 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. august 2020 #15 Del Skrevet 22. august 2020 (endret) Nå ser jeg for meg: Maybelline Coco Cindy. 😂 Endret 22. august 2020 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #16 Del Skrevet 22. august 2020 Maybeline Coco Linda klinger også bra 😂 Anonymkode: 4c61a...b47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #17 Del Skrevet 22. august 2020 Kattene mine heter Coco Chanel, Poco Loco og Nadia C (et stil-ikon, et klesmerke og en rumensk turner som har lagt opp for 100 år siden 😄 og navnene passer med utseende eller personlighet). Kunne aldri tenkt meg å gi lignende navn til barna mine, de har helt vanlige norske navn. Anonymkode: 439b1...d1d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #18 Del Skrevet 22. august 2020 Men TS, kan du ikke bare si hville navn du har tenkt da?? Det er jo umulig å si noe om det, L'oreal Gucci Tyra er ikke bra, men du hadde kanskje noe som klinger bedre? Igjen, du må nesten være konkret hvis du vil ha ordentlige svar... Anonymkode: 1558d...0e9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 22. august 2020 #19 Del Skrevet 22. august 2020 Tenker litt at det er opp til hver enkelt, men veldig få som tenker at det ikke er dems sak så jeg ville ikke gjort det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 22. august 2020 #20 Del Skrevet 22. august 2020 Må det være eksklusive merkevarer? Hva med Rimmel KappAhl Vendela? Synes også at Elf Asos Cindy klinger fint! 👌 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå