Gå til innhold

Flere single her som

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 8/22/2020 at 1:44 PM, AnonymBruker said:

Flere single her som er møkk lei Tinder og andre dating apper? Har ikke vært mye på Tinder, men har testet det ut. Har møtt kun 3 menn som virket seriøse og oppegående. Andre menn har kun vært ute etter sex

Menn klager over at ingen vil ha dem på datingapper, kvinner klager over at mennene de vil ha kun er tilgjengelig for sex.

Det er selvsagt en sammenheng. Om tinder skal fungere for å finne kjæreste må det fungere for like mange menn som kvinner. Man kan klage og skylde på menn så mye man vil, det endrer ingenting.

Anonymkode: abd12...db7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn klager over at ingen vil ha dem på datingapper, kvinner klager over at mennene de vil ha kun er tilgjengelig for sex.

Det er selvsagt en sammenheng. Om tinder skal fungere for å finne kjæreste må det fungere for like mange menn som kvinner. Man kan klage og skylde på menn så mye man vil, det endrer ingenting.

Og omvendt. "Kvinner er kresne!" Når man får 100+ meldinger der 99% bare vil ha sex så må man begynne å sile. Det er ikke "bare" å finne en seriøs..Og man er ikke kresen av å ikke ville ha sex med hvem som helst? Det burde jo være bra for det menes jo gjerne at kvinner er løse om vi har sex så seff er vi skeptiske til alle som sender melding for 9/10 ganger er sex selve målet.

Flyr man rundt og kaller kvinner billige så får man takke seg selv når kvinnene avviser billig sex. Det sier seg selv.

Er ikke på slike sider og dating er bare en fjern tanke for meg. Vil aller helst møte noen naturlig, men de arenaene man møter andre på er også overfylt av SEX!!!! menn.Vil tro at Tinder kan være bra, men leser/hører mye rart og det frister ikke å ta noen sjanser siden det meste man hører om er negativt.

Anonymkode: 82690...778

• Liker 4
Skrevet
On 8/22/2020 at 7:37 PM, AnonymBruker said:

Jeg kom ganske nylig ut fra et langvarig forhold og lagde en profil på en datingapp. Det var egentlig mest for å "komme videre" og bare flørte litt, men det endte med at den første jenta jeg snakket med likte meg godt og vi snakket hele tiden, og så møttes vi, og nå har det gått et par måneder og vi møtes enda...

Selvfølgelig er det litt flaks og uflaks, men jeg skjønner ikke hvorfor det klages så mye over at man treffer playere og whatnot. Det er haugevis av seriøse menn som i det aller minste leter etter noe mer enn ONS, og det kan umulig være så vanskelig å filtrere ut de verste?

Problemet er kanskje at man går etter en type menn som vet at de har draget og har mye ONS fordi de nettopp har muligheten. Som Albert Einstein sa: “Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results”.

Går man for de samme type mennene om og om igjen så blir nok resultatet det samme.

Anonymkode: 1e9af...bfa

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig ser jeg ikke på som jentene på tinder som forholdsmateriale, så det blir som det blir, tar det ikke så seriøst. Kjenner en fyr som har sikkert pult 100-200 damer fra Tinder, han har sex med dem på første møte og snakker ikke med dem igjen. Prøver finne en ordentlig dame på vanlig måte heller.

Anonymkode: 9983a...e33

• Liker 1
Skrevet

Jeg slettet Tinder i slutten av mai, savner det overhodet ikke. Føler meg faktisk ganske bra. 

Man får det mye bedre psykisk av å slette Tinder. Anbefales! 

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er kanskje at man går etter en type menn som vet at de har draget og har mye ONS fordi de nettopp har muligheten. Som Albert Einstein sa: “Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results”.

Går man for de samme type mennene om og om igjen så blir nok resultatet det samme.

Anonymkode: 1e9af...bfa

Det er ikke nødvendigvis hun som går etter sånne gutter, men at det er sånne gutter som tør å sjekke opp og som får det til. Det er DE som kommer bort og hilser,småprater osv ergo må vi egentlig anta at ALLE menn som tar kontakt og som har sjarm/selvtillit etc er garantert en player? De snille er kun de som sitter i et hjørne og tør ikke snakke så mye? 

"Dere går etter..." Det er de som går etter oss. De som tar kontakt og viser (fake)interesse, vet hva de skal si osv 

Anonymkode: 82690...778

• Liker 2
Skrevet
På 22.8.2020 den 19.37, AnonymBruker skrev:

Kvinner får jo hundrevis av likes på et døgn og kan kontakte alle og sile ut de interessante

Nei ikke alle kvinner får det. Det der er en myte av dimensjoner. Vel, ikke for den lille prosentandelen som "alle" menn vil ha: tynn ,blåøyd og kjempepen. 

vi andre, litt butte og med kommunegrått hår sitter bakerst i køen - alltid. Må treffe folk live for å vise frem både intellekt og sjarm og humor, selv da blir det sjelden noe.  

Anonymkode: 2889a...f46

• Liker 2
Skrevet
På 22.8.2020 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Flere single her som er møkk lei Tinder og andre dating apper? Har ikke vært mye på Tinder, men har testet det ut. Har møtt kun 3 menn som virket seriøse og oppegående. Andre menn har kun vært ute etter sex, droppet kontakt i ett par måneder for så å gi lyd fra seg igjen a la «Har tenkt mye på deg i det siste, hvordan går det? 😘» Svarer ikke disse av åpenbare grunner. Jeg syntes normal folkeskikk og oppførsel er mangelvare blandt mange på disse dating appene, så sa lurer jeg, er det oftest en viss type person som bruker Tinder osv? Eller er det sånn det har blitt? Greit nok at man kanskje ikke var så intressert likevel etter å ha møttes, det er jo noe med kjemien og alt som skal klaffe, men hvorfor ikke bare si det? Hva får en mann eller kvinne for den sats skyld at det er ok og ikke la høre fra seg etter noen dater for så 2 måneder etterpå, skrive noe så latterlig som at «har tenkt på deg» Er det virkelig så lav standar på folk? Hvor ble det av de ærlige, direkte menneskene? Og hvor møter man skikkelige folk nå om dagen, som vil ut å spise, reise på tur med niste i sekken, som gir beskjed om man ikke helt følte interessen på en skikkelig måte. Som ikke sender melding klokken 23 en kveld og lurer på «hva gjør du da 😘» til ei dame men aldri har prater med. Hva er det med folk idag? Tror man så bra om seg selv at det holder å skrive «Pule?😘😉» kl 02 natt til fredag? Isåfall, på tide med reality check! 

Anonymkode: e66ed...af9

Det er nok derfor jeg har begynt å se på Fetlife, der er de iallefall ærlige med sine hensikter... Selv om kvinner som er på slike steder blir sett på som overkåte beist, har de iallefall et hjerte av gull.. Jeg har iallefall større sjanse for å finne meg en vakker kvinne som er åpen, ærlig og vil ha fantastisk godt sexliv. Det er så mye annet positivt som følger med i flyttelasset🥰

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Flyr man rundt og kaller kvinner billige så får man takke seg selv når kvinnene avviser billig sex. Det sier seg selv.

Kvinner som har masse tilfeldig sex ligger uansett bare med et lite mindretall av den mannlige befolkningen. For menn flest utgjør det null forskjell om kvinner ligger rundt eller ikke. Og mennene som puler alle har uansett mer enn nok tilgang allerede.

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er DE som kommer bort og hilser,småprater osv ergo må vi egentlig anta at ALLE menn som tar kontakt og som har sjarm/selvtillit etc er garantert en player? De snille er kun de som sitter i et hjørne og tør ikke snakke så mye? 

Det er ikke nok kjekke menn med høy selvtillit til at alle kan gifte seg med en. Sånn er det nå bare.

Skrevet

MGTOW FTW

Anonymkode: e4738...ef3

Gjest TheCatLady
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke alle kvinner får det. Det der er en myte av dimensjoner. Vel, ikke for den lille prosentandelen som "alle" menn vil ha: tynn ,blåøyd og kjempepen. 

vi andre, litt butte og med kommunegrått hår sitter bakerst i køen - alltid. Må treffe folk live for å vise frem både intellekt og sjarm og humor, selv da blir det sjelden noe.  

Anonymkode: 2889a...f46

Nei, jeg er enig i at ikke alle kvinner får det, men antall likes er ikke det som er viktig. 

Ellers så er jeg ikke helt enig i at det er så ille hvis du ikke ser sånn ut. Jeg er ikke vakker og ikke noen sprudlende og utadvendt dame, men det finnes menn som liker meg også. Selv om man ikke har en kø med beilere så er det alltid noen interessante kandidater. 

Endret av TheCatLady
Skrevet
På 22.8.2020 den 15.27, Lasox skrev:

Ja, jeg hater de appene. Kun useriøse folk som bruker de føler jeg som er bare opptatt av en ting eller så holder dem ikke løfter om å møte opp. Single forever! :)

Har brukt datingapper selv, alle jeg har avtalt med har møtt opp. Det som er problemet er at man ikke alltid matcher med "kjemi". Noen tilfeller er helt ekstreme der de bruker bilder som ikke forteller mer en 10% hvordan de faktis ser ut, og har faket en profil som overhodet ikke er sann for å få date. Så når man treffes så er det ikke noe "kjemi" der. Dette er noe som er så vanskelig å beskrive den "kjemien" altså hvordan utseende, personlighet, kroppsspråk, og "auraen" rundt dette som gjør at man får lyst på en ny date. Virker som dette er det vanskelige. Ikke få en date.

Hvordan i alle dager utformer dere profilene deres da? Dårlige bilder og tekst som ser ut som en 1 klassing har utformet ? :) 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

MGTOW FTW

Anonymkode: e4738...ef3

Hakk i platen?

Anonymkode: 2ad52...f13

Skrevet

Har aldri brukt datingapper men har akkurat den samme erfaringen med menn. Faktisk var den ganske on point..så tror dessverre problemet er MENN, ikke app. 

Anonymkode: a52f1...70d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...