Gå til innhold

Taco i pitabrød

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble invitert til en vennine på Taco i går kveld, og der ble tacoen servert med pitabrød med den største selvfølge. Altså vanlig norsk fredagstaco men pitabrød istedenfor lefser/skjell.

Det var veldig godt, og alle ble gode og mette! Har bare aldri sett den kombinasjonen før, og lurte på om det er noe som er vanlig? Når jeg blir invitert på taco tenker jeg lefser og kanskje noen skjell i tillegg.

Ikke misforstå meg, dette er ikke ment som klaging eller uthenging!! Var veldig godt, bare lurer på om det er jeg som har gått glipp av noe🤔

Anonymkode: 6a743...7ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om andre, men personlig så er det det jeg foretrekker. Når vi har Taco hjem, de andre spiser vanlig Taco, men jeg varmer meg to pitabrød, med samme fyll. Veldig godt 

• Liker 2
Skrevet

Vi brukte det mye for noen år siden og tror det var mer vanlig da (før lefsene ble dominerende i butikk). Vi har faktisk hatt det et par ganger i sommer. Nå har vi spist taco hver måned i flere år :) og det er bare kjekt å variere den. Vi er heller ikke glad i skjell, men bruker chips... 

Vi varierer også stadig mer med type kjøtt/fisk og hvordan det blir tilberedt. Det er måte på hvor tradisjonell vi skal holde den norske taco uten å gå lei. 😉

Anonymkode: ab787...fbc

Skrevet

De første årene taco ble servert hjemme, var det i pitabrød. Mener det var på slutten på 1990-tallet. Det hender at jeg fremdeles velger den varianten, fint med litt forandring. Og det smaker jo så godt. 

Anonymkode: eccdb...51e

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker best å bruke pitabrød. Mindre gris, og siden de er frosne så blir de ikke ødelagt slik som lefsene blir. 

Anonymkode: dca4e...e59

Skrevet

Vokste opp med pitabrød (90- tallet) til taco😄 hadde faktisk glemt det, blir det til middag i dag

Anonymkode: 8f4b6...654

Skrevet

Pitabrød er veldig vanlig. Godt med variasjon.

Anonymkode: 2f83c...323

Skrevet

På 90 tallet spiste vi det hele tiden. Syns det var så godt. Blir glemt egentlig

Skrevet

Som mange nevner, trur det var meir vanlig før. Liker det selv da jeg elsker pitabrød genrelt 😅

Anonymkode: eae4e...563

Skrevet

Kommer helt an på hva jeg føler for. Ofte blir det pitabrød, noen ganger blir det tortilla, en ytterst sjelden gang (flere år siden nå faktisk) blir det skjell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...