Gå til innhold

Hjelp meg med aa velge bosted!


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Den dagen vi flytter til Norge (trommer med fingrene i utaalmodighet) saa er jeg litt i tvil om hvor vi burde kjope/leie hus (regner med aa leie en liten stund foerst). Er liksom vestkant-jente, har familie i Baerum, men det er jo dyrt der...Saa tenkte aa vaere litt mer open minded (beklager norsken min) og vurderer kanskje Drobak? Eller hva med Lier? Heggedal? Baade jeg om mannen min maa nok inn til Oslo for aa jobbe, men vi kan godt ta tog/buss. Noen som har noen tips (bortsett fra drabantbyene paa oestkanten...sorry hvis har litt fordommer!!).

Er Hurum for langt unna??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lang tid tar det aa kjoere derfra til Oslo (vest/sentrum). mon tro?

Det kommer an på når på døgnet dere kjører + at det kommer an på hvor på Hurumlandet du mener.

Men ta utgangspunkt i Sætre....så tar det vel ca. 40 min. utenom rushen. Dere må være på Drammensveien før kl. 6.30 for å unngå rushen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lier/Tranby har blitt dyrere de siste årene, men det er fortsatt billigere enn Asker/Bærum (Såvidt jeg vet i hvert fall, vi leide når vi bodde der...). Men, det er i hvert fall et pent og koselig sted syns jeg. Uten kø behøver det ikke ta mer enn 30 min. fra Lier til Oslo, men om morgenen må man da enten dra før eller etter køen, ellers tar det mye lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...