Gå til innhold

Minner for dagen.


Felicity

Anbefalte innlegg

Wow, det var litt av en historie.

Nå kan det heldigivs bare gå fremover.

Gratulerer igjen med gutten din!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en tøff opplevelse du hadde! :troest:

Men gratulerer så mye med en liten prins, håper det går bedre nå og at du koser deg som 2-barnsmamma! :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Jeg nyter å være tobarnsmamma, men sliter fortsatt litt. Renser såret hver dag, og jeg går på smertestillende enda.... Var tom på søndag og lå rett ut. Hadde så smerter i hodet.... Ringte sykehuset og de vil egentlig gjennomføre blod insprøytning i ryggen min,(tar blod ut fra et sted som en blodprøve, og sprøyte det inn i spinal området) men siden de sliter med å treffe, så mente de at det kom til å bli et problem nå og.... Så da må jeg fortsette med smertestillende...Skal trappe ned nå etterhvert....

Gutten vår begynner å bli mere våken nå om dagen, og om natten. prøver å få forandret på det, men er ikke lett. Han spiser mye mere enn det vesla gjorde så er så uvant :) Kanskje han slanker meg da. hihi. Har gått ned alt bortsett fra 40 g:) Deilig...

Skal legge meg, skriver senere.

Blir fort sliten å sitte her..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hei.

Jeg fatter ikke, men får ikke beskjed at jeg får mld her inne lengre jeg. Enda jeg abonerer på det... Hmm

Takk for at dere er innom. Hehe.

Nå har Adrian blitt 11 og en halv uke og han er så nydelig :) Han snakker og smiler og ler. Men han er så stor.... Han er 7 kg og 65 cm nå.... Han er ingen baby lengre liksom. Alle som ser han sier han ser ut som en på halvt år. Bruker alerede str 68. Men han er ikke tykk, men lang og slank.

Amelia er så snill mot han og skal nusse han hele tiden nå. Hun har sluttet og slå han og nikke han som hun gjorde i begynnelsen. Hun har begynt å sove i stor seng og det er veldig stas :) Prinsesse seng.

Ellers så reiser vi til Kreta om 6 dager og gleder meg veldig. Koser meg som to barnsmamma og det er ikke så slitsomt som jeg trodde.

Nå er jeg litt dårlig etter fødselen. Jeg skulle bli utredet for leddgikt i fjor, men da jeg blei gravid var prøvene så mye bedre. Så blei jeg dårlig igjen og var på utredning for en uke siden og da fant de ut at jeg har fibromylalgi. Ikke rart at jeg har smerter da og at jeg er sliten. Eneste jeg får for det er smertestillende og etter at jeg er ferdig med å amme så kan jeg få sovemedisiner så jeg sover hele natten og blir mere utvilt og blir da ikke så sliten. Men godt det ikke er leddgikt da for det er jo fælt det og :)

Nå skal jeg legge meg, skriver her om en stund tenker jeg. hehe.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Hei.

Nåååå er det leeeenge siden :)

Sikkert ingen som er innom her lengre, men skriver en oppdatering:)

I dag er Prinsessa våres 3 år! Tenk at hun er så stor allerede. Tiden har gått så innmari fort..... Og at Adrian blei 1 år den 10 juni...:) Helt utrolig

Ser det er straks 1 år siden jeg skrev her, huff og huff. Hva skal jeg begynne å skrive om tro:)

Kan jo starte med Kreta turen. Vi hadde det veldig fint på Kreta. Amelia og søstern min (2 år) var jo ganske rampete og vanskelig å la sitte ved borene, men sånn er det. De er virkelig dynamitt sammen. De to første ukene var det bra vær, men siste uka var det bare regn.

I år, drar vi også til kreta, men tre uker tidligere. Gleder meg, men gruer meg litt også for to unger som ikke sitter i ro ved bordet(eller tre med søstern min) blir det å kaste i seg maten tenker jeg. hehe

For Amelia er ikke flink å sitte ved bordet til vi er ferdig, eller ihvertfall ikke til hun er ferdig. Prøver så godt vi kan, men søren heller, ikke kustus der gitt.

Og Adrian, han er over alle hauger. Herregud jeg blir sliten. hehe.

Han er virkelig aktiv... Han begynner i barnehage i sep. og det blir godt for meg.

Jeg sliter jo fortsatt veldig med smerter i bena og virkelig sliten. Bena verker og jeg har så problemer å gå. Har søkt om Uføretrygd faktisk. Ikke morro i en alder av 29. Men sånn er det.

Også har jeg fått dato til fedmeoperasjon den 21 september. GLEDER meg. Gleder meg til å få av noen kg, gleder meg til å kunne gå i vanelige butikker å handle på vanelig avdeling. ÅÅÅÅÅ, gleder meg så fælt:)

Ellers så var jeg tre uker borte fra barna i april. Det var pga psoriasisen min. Jeg hadde det over alt... Helt forferdelig. De tre ukene var helt fantastisk. Fått meg noen nye snille venner som jeg liker veldig godt:) Psoriasisen blei borte og det klødde ikke. Psoriasisen kom tilbake etter 1 uke hjemme, men er jo ikke så ille enda, og skal jo til Kreta så overlever disse nå foreløbig. Men tror nok det eneste som hjelper for meg er nok å få en svak grad av cellegift, men det får jeg se. Kan jo hende at det går bedre etter Kreta turen.

Dette er litt info da om hva som har skjedd.

Kos og klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei.

Nå er det jo en stund siden jeg skrev her sist igjen, men må bare få ut litt følelser. Eller noe som jeg blir så lei meg av...

Jeg blir så lei meg av at når jeg skriver en mail til noen og spør hvordan det går, noen jeg før fulgte dagboken til og vi fortalte hverandre om hvordan man hadde det i private meldinger. Også plutselig vil ikke personen svare meg i det hele tatt lenger. Jeg vet ikke om det var fordi jeg brydde meg så fælt om henne og familien at jeg ville sende en blomst til henne fordi hun hadde hatt det tøft. Jeg er bare sånn at jeg bryr meg om en person og kan da sende en blomst eller et kort og fortelle at jeg bryr meg... Kanskje hun tror jeg er gal i hodet fordi jeg ville det. Har forsøkt her og jeg har forsøkt på et annet nettforum og skrevet en mail og spurt på hvordan det går.(er samme personen) men hun svarer ikke. og jeg merker jeg blir så lei meg... For likte jo henne godt, og lurer på hvordan det går med henne og familien nå.... Aldri blitt avfeid av noen venninner for jeg er ei real jente, og kjønner ikke hvorfor.... Jeg har tenkt på det i flere dager og blir så lei meg...

Måtte bare få ut litt frustrasjon her, om hun bare ville skrive og si hvorfor hun ikke vil svare meg. Eller om hun bare skrev, ikke skriv til meg så hadde det vært noe svar.

Lurer på om noen leser her, sikkert ikke, men måtte bare få det ut :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Det kan hende hun har det travelt...?

Jeg kan være fæl til å glemme å svare på mail om jeg ikke svarer med en eneste gang. Kanskje hun er litt som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet ikke. Har skrevet mail en gang her på KG og par mail på et annet forum, og så hun var pålogget, men fikk ikke noe svar tilbake. Blir så lei meg. Men engang må vel jeg bli avvist også :( Hadde jeg bare fått en grunn til det. Tusen takk Samba. Håper alt er bra med deg og dere. Skriver du ikke blogg lenger?Vet hun er på FB, men vet liksom ikke om jeg skal tørre å skrive en mail der, nå som jeg har skrevet til henne. Blir jo mas nå og jeg burde kanskje ta det som et hint når hun ikke vil svare meg....

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, blogg skriver jeg ikke lenger. Synes livet har vært så travelt siden jeg begynte å jobbe igjen etter permisjonen. Å sitte på dataen har vært noe jeg gjør når jeg skal betale regninger, lese avisen , sjekke mail etc. Det er derfor jeg er så lite her også, men moro å innom innimellom for å følge med på gamle kjente.

Livet er litt mindre hektisk nå synes jeg. Vi har flyttet, kortere vei til jobb og jobber redusert. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Uffda håper hun svarer deg snart... :hug:

Kanskje hun har det vanskelig og ikke orker å svare?

Er jo ingen grunn til at hun skal være sure på deg..

(ser det er lenge siden du skrev ang dette...kanskje det er ok nå?)

Ha en fin søndag! :hug:

Uff så jeg savner våren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nei hun har ikke svart enda, og gjør det nok ikke. Har skrevet til henne på mammanett også og hun svarer ikke der heller. Så hun blei vel bare skremt fordi jeg ville sende henne noen blomster. Ikke vet jeg, men jeg har nok ikke gjort noe galt, bortsett fra å være hyggelig... Er litt usikker, kan nok hende du vet hvem det er også... Men, men har spurt andre om de kan spørre henne om hvorfor hun ikke svarer, og får ikke noe tilbake melding så da vil de vel ikke si det. Jeg kjønner bare ikke at jeg har sagt noe galt, for jeg er ikke sånn. Men, men sånn er det.

Klem tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hmm, jeg er ikke så mye her og har aldri vært noe flink til å skrive her inne i dagboken heller. Beklager det for dere trofaste som har lagt igjen hilsen her.

Hvordan livet mitt er nå, det har jeg ikke skrevet på en stund :)

Jeg har jo to flotte barn. Gutten som er 19 måneder og jenta som er 3,5 år. Det er livvatt. Min sønn er skikkelig aktiv og jeg blir faktisk ganske sliten av det til tider og er glad han går i bhg. Men han er godgutten til mammaen sin fordet. Dattern min er ei jente med godt humør. Hun elsker og se på film, flink med rollespill, og er en engel :)

Jeg er veldig glad jeg har fått de så tett, for de er nå flinke å lege sammen og underholde hverandre. De er gode mot hverandre altså, i dag så jeg sønnen min for første gang at han har slått storesøster, men det kom av at de kranglet og siden han ikke kan si ordentlig i fra så slo han i stedet.

Er så glad i de to barna mine, hvem mor er ikke det da :)

Ellers så går jeg på Rehabilitering og er livredd for at min svigermor skal spørre hva jeg driver med, for jeg er ganske sikker på at hun ikke liker meg....

Hun synes jeg er dårlig husmor, rotekopp og jeg har endel sykdommer som dukker opp hele tiden, så er det det. Vanskelig å forklare, men. Grunnen til at jeg går på rehabilitering er at jeg fikk diagnosen fibromylalgi etter at barna blei født. Jeg har hatt smerter i kroppen i perioder, og blei operert nå for 4 måneder siden og har gått ned 34 kg. Jeg er utdannet innen helse og er redd ikke kroppen min holder i et slik yrke. Ønsker å bli omskorlert og håper å få jobbet om ikke lenge. Men da jeg gikk hjemme med min sønn orket jeg så vidt husarbeid og sånt og tanken på å jobbe fult og holde på med familien min gjorde meg sliten.

Humøret er opp og ned, og psoriasisen er ganske ille nå. Har vært på behandlingsreise, og må nok tilbake.

Huff, er så mye jeg vil få ut, men vet ikke helt hvor jeg skal starte.. Huff og huff. Vanskelig å begynne å fortelle. Har lyst å begynne en helt ny dagbok, men er jo greit å ha denne også for det er jo noen som er innom av og til kanskje. Men er jo ikke flink og oppdatere og da er det jo ingen vits... Men er så mye jeg vil få ut som er i hodet mitt.....

Jaja, vi får se om jeg får begynt en annen dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

En svært gledlig nyhet :D

Vi skal gifte oss 20.08.2011. Har bestilt kirke og har fått presten som gravla pappa. Er så glad han kunne, og skal ringe han på tirsdag. Lykke :)

Det kan hende vi kanskje må bytte til 6,13 eller 27 august pga selskapslokalet ikke er ledig, men alle de andre dagene. Men må høre med kirken om det er ledig da, ellers får vi finne et annet lokale :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...