AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #41 Del Skrevet 23. august 2020 Jeg flyttet hit for å studere for 19 år siden, og søkte jobb her for å bli boende. Har fått mange gode venner (både gjennom studier, jobb, treningssenter og vennerd venner), og stortrives! Kan virkelig anbefale Kristiansand Anonymkode: c16c1...f45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #42 Del Skrevet 23. august 2020 Flyttet til Tønsberg fra Oslo med familien for noen år siden. Har ikke angret et sekund ❤️ Her er alt vi trenger, og Oslo er bare en drøy time unna når savnet til kjente og kjære der melder seg. Anonymkode: 9dd9b...364 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #43 Del Skrevet 23. august 2020 Bor i nabobyen til Tønsberg, og trives veldig godt her. Vestfold er et flott sted å bo. Er også innflytter. Anonymkode: 6838e...8f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #44 Del Skrevet 6. desember 2020 Tror jeg ville valgt Kristiansand Anonymkode: b1ae9...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #45 Del Skrevet 6. desember 2020 Folk er jo like forskjellige i Kristiansand som i alle andre byer.. 😑 Er jo ikke en egen art som er Kristiansandsk 😳 Og at noen mener det er vanskelig å få venner.. Ok, det blir jo litt for dumt å skylde på en by.. Bibelbeltet er et eldgammelt begrep, har ingenting med nå tiden å gjøre. Som sakt er folk like forskjellige i Kristiansand som andre byer, utrolig snodig å mene noe annet.. Anonymkode: 80a5c...026 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 6. desember 2020 #46 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tror jeg ville valgt Kristiansand Anonymkode: b1ae9...947 Håper ts har bestemt seg allerede, hun fikk jo jobbtilbud i august. Kanskje hun har flyttet allerede. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #47 Del Skrevet 6. desember 2020 Utrolig fint i Kristiansand men at mange av folkene er spesielle og reserverte er nok sant Folk i oslo f.eks virker mer åpne og imøtekommende Anonymkode: 60b3b...074 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 8. august 2022 #48 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (På 21.8.2020 den 21.23): Har også bodd i krs i mange år. Kom hit til Lauvåsen, veldig mange tilflyttere eller par hvor ene kommer fra Sørlandet og den andre ikke. Vi tar godt i mot deg 😊 Anonymkode: c0f32...07d Hvor er Lauvåsen?😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #49 Del Skrevet 8. august 2022 Folk fra kristiansand tåler ikke humor, sarkasme eller at man faktisk sier det man mener. Arendal er mye mer raust. Anonymkode: 10f6b...720 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #50 Del Skrevet 2. januar Mimmili skrev (På 8.8.2022 den 21.06): Hvor er Lauvåsen?😍 Det er øst i kr sand, nærme dyreparken og Sørlandssenteret. Anonymkode: b1ae9...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. januar #51 Del Skrevet 2. januar Vi har plass til flere i Tønsberg og velkommen skal dere være 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #52 Del Skrevet 2. januar Jeg har bodd et par år i begge byer. Hvis du ikke er fra kristiansand selv, er kristiansand en skikkelig drittby. Det virker som om folk flest prøver å gjøre dagen verre for andre. Man vil ikke hverandre noe godt. I tillegg er det lengre til Oslo, og dritkaldt badevann i sjøen Anonymkode: 1bcf5...d91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #53 Del Skrevet 2. januar Jeg er innflytter, og har noen inflyttervenner i kristiansand også. Vi er sosiale, med sosiale hobbyer and so on - i tillegg vant til å flytte og få ny krets. Felles for oss alle fire er at det er den verste byen vi noen gang har vært borti sosialt sett. Sørlendinger er lukka, humørløse nei-mennesker som knuger på sitt og sine. Jeg er sjokkert, og kan faktisk ikke komme meg bort fort nok. Anonymkode: 13556...def 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #54 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 21.8.2020 den 21.16): Det er ikke fordommer, det er fakta. Slik er det overalt på Sørlandet. Anonymkode: d304b...b80 Nei Anonymkode: a486a...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #55 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er innflytter, og har noen inflyttervenner i kristiansand også. Vi er sosiale, med sosiale hobbyer and so on - i tillegg vant til å flytte og få ny krets. Felles for oss alle fire er at det er den verste byen vi noen gang har vært borti sosialt sett. Sørlendinger er lukka, humørløse nei-mennesker som knuger på sitt og sine. Jeg er sjokkert, og kan faktisk ikke komme meg bort fort nok. Anonymkode: 13556...def Har samme erfaring, men hvor skal jeg flytte? Trodde jeg kunne bli gammel her, men dette er en forferdelig plass. Aldri vært så ensom noen gang. Anonymkode: f2edf...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #56 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har samme erfaring, men hvor skal jeg flytte? Trodde jeg kunne bli gammel her, men dette er en forferdelig plass. Aldri vært så ensom noen gang. Anonymkode: f2edf...39d Høres jo helt forferdelig ut Men er det typisk for kr sand eller finnes slike tendenser rundt om i hele Norge ; kanskje minus de største byene? Anonymkode: b1ae9...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #57 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 10.40): Høres jo helt forferdelig ut Men er det typisk for kr sand eller finnes slike tendenser rundt om i hele Norge ; kanskje minus de største byene? Anonymkode: b1ae9...947 Typisk for sørlandet. Krsand, Arendal, Tvedestrand, Lillesand. Man kan ha flaks, men majoriteten av de jeg kjenner som er innflyttere, har slitt voldsomt. "Det blide sørland" er bare overfladisk. Anonymkode: 3354b...96e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #58 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 19.15): Har samme erfaring, men hvor skal jeg flytte? Trodde jeg kunne bli gammel her, men dette er en forferdelig plass. Aldri vært så ensom noen gang. Anonymkode: f2edf...39d Føler med deg ❤️ Du kan flytte mange steder, avhenger av om du er avhengig av jobb etc. Anonymkode: 3354b...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #59 Del Skrevet 4. januar Vært søring i fem år nå, folk snakker verre om de enn de egentlig er. Det er iallefall min mening. Nå er jeg en utadvendt type, blir lett kjent uavhengig av hvor mennesker er i fra, og vi er tatt god i mot i Kristiansand. De har sin grense noe lengre ut enn jeg har, men en mere utvannet by skal du lete lenge etter. Den gamle kristne søringen blir det færre av og du må gjerne lenger inn på innlandet for å finne hallelujaen. Barna stortrives og vi har funnet oss godt til rette. Idioter finner du overalt men de samme gjør du med fine folk. Anonymkode: dbc2f...223 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #60 Del Skrevet 4. januar Elsker å bo i Kristiansand! ❤️ Anonymkode: cd1c2...7c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå