Magenta81 Skrevet 21. august 2020 #1 Del Skrevet 21. august 2020 Her må jeg glatt si hele serien med leksikon 🤦♀️Jepp, hele rekka fra a-å. Tror vi betalte 3-400 kr over 3 år, eller noe 😳🤦♀️(I 2006-2007).. Kjøpte også noen virkelig grusomme klær for mye penger da jeg var tenåring. Tjente 500,- i måneden hjemme, og kjøpte en type cord- penjakke med skulderputer til 499,-. Dette var i typ 1995 eller noe, da jeg var fjortis. Hadde ulike klesstiler i ulike epoker, for å si det sånn..! Sikkert mye annet rart også... jo, en stor gul allværsjakke med snurpings i livet og god over rompa. Tror hele månedslønna mi på 500 kr gikk der også 😜Heldigvis har både personlig stil og mote forandra seg, si! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magenta81 Skrevet 21. august 2020 Forfatter #2 Del Skrevet 21. august 2020 Altså, 3-400 kr PR. MÅNED..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skiftenøkkel Skrevet 21. august 2020 #3 Del Skrevet 21. august 2020 BMW. Bunnløse pengesluk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Del Skrevet 21. august 2020 Kjøpte et par sko som var for trange, litt dyrere enn ønsket og ikke passende for mitt bruk fordi ei venninne sto og masa og var utålmodig i tenårene mine. Hadde trygla om de pengene fordi gammelskoene var herpa og vi hadde ikke best råd hjemme. Har fortsatt dritdårlig samvittighet for at jeg lot henne stresse meg og bruke penger på no drittsko jeg ikke brukte. Må være 18 år siden ellernoe. Lærte leksa da og nå får ingen være med på skoshopping om de så mye som trekker pusten for dypt 😂 Anonymkode: e36a8...7e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magenta81 Skrevet 21. august 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte et par sko som var for trange, litt dyrere enn ønsket og ikke passende for mitt bruk fordi ei venninne sto og masa og var utålmodig i tenårene mine. Hadde trygla om de pengene fordi gammelskoene var herpa og vi hadde ikke best råd hjemme. Har fortsatt dritdårlig samvittighet for at jeg lot henne stresse meg og bruke penger på no drittsko jeg ikke brukte. Må være 18 år siden ellernoe. Lærte leksa da og nå får ingen være med på skoshopping om de så mye som trekker pusten for dypt 😂 Anonymkode: e36a8...7e4 😆😆👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jif Skrevet 21. august 2020 #6 Del Skrevet 21. august 2020 Har bomma litt på møbler da vi flytta fra hus til leilighet. Ikke alt var så praktisk, og jeg er sånn som gir bort og kaster. Orker ikke å drive å selge ting, så det gikk bort mye penger der. Hadde også en periode jeg kjøpte mye ræl fra salgsstativ. Nå kjøper jeg lite klær. Og ikke for å snakke om hobbyer jeg aldri kommer i gang med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #7 Del Skrevet 21. august 2020 Tja... den rosa, gigantiske oppblåsbare flamingoen kanskje? 3000 kr... Det var gøy den ene gangen jeg har fått brukt den da. Så har den ligget i garasjen i to år etterpå. Anonymkode: bb35c...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå