G.A. Skrevet 18. juli 2005 #1 Del Skrevet 18. juli 2005 Har når tatt 3 pergotime kurer over 6 måneder. Under gyn.skjekken i dag hadde det dukket opp en helt ny cyste, som ikke var der for 6 måneder siden. Er det en sammenheng mellom pergotime og cyster? Jeg leste om bivirkningene som var vedlagt i pakken, og begynner nå å tro og huske jeg leste at cyster kunne forekomme ved bruk av pergotime. Noen som kan friske opp hukommelsen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. juli 2005 #2 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/ HEr kan du lese om Pergotime MULIGE BIVIRKNINGER Vanlige:Hodepine, svimmelhet, hetetokter, kvalme og oppkast, buksmerter, anspenthet, søvnproblemer, forstørrelse eller cyster på ovariene, ømme bryster, synsforstyrrelser. Endret 18. juli 2005 av Chiquita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.A. Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 18. juli 2005 Som alle legemidler kan Pergotime ha bivirkninger. Hodepine, svimmelhet, hetetokter, kvalme og oppkast, buksmerter, anspenthet, søvnproblemer, forstørrelse eller cyster på ovariene, ømme bryster, synsforstyrrelser. Der fikk jeg bekreftet det... cyster på ovariene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå