Gå til innhold

Flørt og snap "status"

Fremhevede innlegg

Skrevet
39 minutter siden, Hippogriff skrev:

Hvis du er usikker på ham, så må du jo rett og slett snakke med ham og fortelle ham akkurat det? Og hvorfor du er det?

Er det kun dette som gjør deg usikker, eller er det andre ting også? For det kan jo være mange relasjoner der det er naturlig å ha veldig mye kontakt på snap, uten at det behøver ligge noe suspekt i det.

Jeg har tidligere snakket med han om usikkerheten. Og han sier det er ingen grunn til det. Har bestemt meg for at jeg nå bare skal la det ligge. Tenker det kan virke mot sin hensikt å begynne å "mase" om det. Tiden vil uansett vise om det er noe suspekt. 

Anonymkode: 6bfda...23d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 30.8.2020 den 14.01, AnonymBruker skrev:

Ts igjen her.. Når jeg opprettet denne tråden så spurte jeg han flørten om han hadde noen andre han flørtet med som han traff /.ville treffe. Ble en del diskusjon om det, men kort fortalt så hadde han ikke det. Han var veldig på for at jeg skulle si hvorfor jeg spurte om det, men hadde ikke så lyst å fortelle om snap og hjerte status på snap. 😉 

Men.. til slutt skreiv jeg det til han.. da hadde han lagt seg, så han kommenterte ikke før tidlig dagen etter.

Skreiv det du foreslo her at "hvaa er vi ikke bestevenner lenger på snap? 😱".

Saken var... at siden vi hadde snappet mye.. Så var det plutselig tilbake til disse hjerte statusen.

Og da var det sånn i ca 5 dager. Til det plutselig forsvant igjen. Han har ikke forandret seg ovenfor meg. Jeg har trukket meg tilbake og det merker han. Men jeg er meg selv  ovenfor han så jeg spiller ikke noe.

Hva er egentlig best her, rett og slett bare ikke bry meg om snap status. Tenke at jeg er en super selvsikker dame som rett og slett ikke bekjymrer meg for sånt. Og kontakte han som helt vanlig.

Eller som jeg har gjort, trekke meg unna.? Om han flørter rundt med en haug med damer så er det jo ikke helt intressant.

Jeg vet ikke rett og slett. Hva svarte han når du spurte om hjerte statusen?

Skrevet
2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Jeg vet ikke rett og slett. Hva svarte han når du spurte om hjerte statusen?

Da spurte han " hvem er din bestevenn" ? 😉

Men da hadde det jo plutselig blitt hjerte igjen. Holdt seg sånn en uke før det forsvant igjen. Jeg har trukket meg kraftig tilbake og sender han mye mindre. Dvs kan sende et og annet bilde. Han er som før, men merker nok at jeg er mer taus. Uansett, han vet hvorfor. Jeg lar det ligge rett og slett, gir både han og dette uendelig mye mindre oppmerksomhet.

Skrevet
På 30.8.2020 den 14.01, AnonymBruker skrev:

Eller som jeg har gjort, trekke meg unna.? Om han flørter rundt med en haug med damer så er det jo ikke helt intressant.

Jeg merket at hun trakk seg litt unna, snappet mye mer med andre en meg. Det har skapt så mye usikkerhet i forholdet at jeg bare har trukket meg helt vekk. Blir ikke mer med henne for å si det slik. Ser ikke ut som hun bryr seg så mye uansett. Det ligger alltid noe i dette med snap, det viser hvor mye de bryr seg, at de snakker med andre og prioriterer det. Ofte vet man aldri hvem de holder på å snakke med. En ting er ganske sikkert at veldig ofte er det andre av motsatt kjønn som er inn i bildet. Ellers hadde det aldri fadet ut slik. Nå driter jeg i henne og dater andre damer.

Anonymkode: e50db...e6f

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merket at hun trakk seg litt unna, snappet mye mer med andre en meg. Det har skapt så mye usikkerhet i forholdet at jeg bare har trukket meg helt vekk. Blir ikke mer med henne for å si det slik. Ser ikke ut som hun bryr seg så mye uansett. Det ligger alltid noe i dette med snap, det viser hvor mye de bryr seg, at de snakker med andre og prioriterer det. Ofte vet man aldri hvem de holder på å snakke med. En ting er ganske sikkert at veldig ofte er det andre av motsatt kjønn som er inn i bildet. Ellers hadde det aldri fadet ut slik. Nå driter jeg i henne og dater andre damer.

Anonymkode: e50db...e6f

Ts her. Ja, det tror jeg også.

Og særlig tror jeg det gjelder når det er menn. Jeg kan fjase snappe mye med venninner. Tulle bilder osv. Tror det er mer "dame greie" enn hva menn gjør til sine kompiser. 

Skrevet

Ts igjen..

Så koselig. 💛 er tilbake. Skal uansett, som jeg var begynt på å ikke vektlegge det altfor mye.

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen..

Så koselig. 💛 er tilbake. Skal uansett, som jeg var begynt på å ikke vektlegge det altfor mye.

😅

Og der forsvant 💛 igjen gitt. 😉 Jeg bryr meg nok LITT mer enn jeg vil innrømme. Men uansett.. så betyr det at det snappes rundt.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😅

Og der forsvant 💛 igjen gitt. 😉 Jeg bryr meg nok LITT mer enn jeg vil innrømme. Men uansett.. så betyr det at det snappes rundt.

Jeg hadde det litt sånn med en jeg datet. Eller hjertet bestod faktisk, men jeg skjønte plutselig at jeg ikke fikk personlige bilder/snaps. Det var fellessnaps (scoren økte kjempemye) som jeg faktisk trodde kun var sendt til meg. Han snappet også helt ubeskrivelig mye med andre, og jeg tipper hjertet hadde vært borte uansett. Så da endte det ganske fort for oss to. Det var også andre ting som var årsaken her, men dette gjorde ikke saken bedre akkurat.

Poenget er at snap kan være veldig ødeleggende. Forstår deg så godt TS 😭

Anonymkode: c0935...9a6

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det litt sånn med en jeg datet. Eller hjertet bestod faktisk, men jeg skjønte plutselig at jeg ikke fikk personlige bilder/snaps. Det var fellessnaps (scoren økte kjempemye) som jeg faktisk trodde kun var sendt til meg. Han snappet også helt ubeskrivelig mye med andre, og jeg tipper hjertet hadde vært borte uansett. Så da endte det ganske fort for oss to. Det var også andre ting som var årsaken her, men dette gjorde ikke saken bedre akkurat.

Poenget er at snap kan være veldig ødeleggende. Forstår deg så godt TS 😭

Anonymkode: c0935...9a6

Ts igjen.

Det er også andre ting enn bare snap, men føler dette blir så synlig, så du har helt rett at dette med snap kan være veldig ødleggende. Men på den andre side, masse bilder og chat kan en også ha på andre plattformer uten at det vil vises. 

Bilder er gjerne noe en sender til flere, men vi har mye chatt kontakt ellers. Men det har han jo også tydeligvis også med andre.

Og.. Så kommer jo også tankene om det han sier til meg er løgn. Jeg har spurt konkret om han treffer andre og om det er andre han ønsker å treffe og da har han sagt nei. Nå er vi på et flørte stadie og ikke i noe etablert forhold, men jeg har aldri hatt noe intensjon om å være en av flere og dette vet han også godt. 

Tror jeg skal bestille meg en ny kjole på nett. 😅

Skrevet

Jeg skjønner godt at du henger deg opp i det. Samtidig så er jeg selv sånn at jeg snapper MYE med en god kompis, mye mer enn med han jeg dater. Selv om jeg overhodet ikke er interessert i kompisen, og det er utvilsomt gjensidig. Så - det trenger ikke bety noe!

Men jeg synes du skal kjøpe den kjolen! 😁 

Skrevet
6 timer siden, berta157 skrev:

Jeg skjønner godt at du henger deg opp i det. Samtidig så er jeg selv sånn at jeg snapper MYE med en god kompis, mye mer enn med han jeg dater. Selv om jeg overhodet ikke er interessert i kompisen, og det er utvilsomt gjensidig. Så - det trenger ikke bety noe!

Men jeg synes du skal kjøpe den kjolen! 😁 

Er jo det også, en vet jo ikke. Mange kan jo bruke mest snap i kontakt med venner og familie også og han har en del familie og venner i utlandet, så alt er mulig.

Men.. siden det endte med at jeg fortalte han at jeg hadde sett at hjertet plutselig forsvant for 2 uker siden så VET han at jeg legger merke til sånt. Og i dag sjekka jeg også at snap scoren øker betraktelig. Er virkelig ikke bra å holde på sånn.😅

Jeg kommer ikke til å kommenter noe av dette til han. Selv om jeg jo bryr meg ganske mye allikevel, så er det noe å føle en har litt selvrespekt og ikke ende opp med å  "mase" og vise sin usikkerhet - for mye. Tross alt så kan han jo snappe i vei med folk, han har jo heller ingen rapporteringsplikt til meg. 

Fortsetter å trekke meg unna litt, tror det er like greit.

Og ja, kjole er på vei.😁

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

eg kommer ikke til å kommenter noe av dette til han. Selv om jeg jo bryr meg ganske mye allikevel, så er det noe å føle en har litt selvrespekt og ikke ende opp med å  "mase" og vise sin usikkerhet - for mye. Tross alt så kan han jo snappe i vei med folk, han har jo heller ingen rapporteringsplikt til meg. 

Du har sagt ifra, aldri gjør det 2 ganger når dere ikke engang er sammen. Det er hans valg og når han er så tett i pappen at han ikke forstår at slikt blir lagt merke til, og skaper usikkerhet ?Da er det like greit å bare gå videre. Jeg vil at min kjæreste er den jeg kommuniserer mest med. Kan være grunner til at det ikke er slik alltid, men da må man være ærlige på det.

Skrevet
På 20.8.2020 den 23.34, AnonymBruker skrev:

For de som ikke kjenner til dette så får en såkalt vennestatus emoji på snap. De en er gode venner med en smily og er en hverandres bestevenn et gult hjerte og etterhvert rødt hjerte.

Har en jeg treffer og vi er stort sett alltid hverandres "bestevenn" på snap. Plutselig ble det borte og erstattet av smilys, men han er fortsatt min bestevenn. Så da chatter / sender han bilder mer til noen andre enn meg. 

Kjenner jeg er opptatt av det og det irriterer meg vanvittig. Kjenner på en urolig følelse om han nå flørter med noen andre. Selv om vi er eksklusive så vet vi ikke hvor veien går. Og det er ikke noe jeg føler å ta opp. Noen som rett og slett bare skiter i sånt, om den en dater. Må rett og slett ha litt is i magen.

Er dette også mest en jente ting å være opptatt av?

Vet ikke om det er nevnt her allerede, men det er ikke sikkert at han snapper mer med en annen enn deg. En slik status må vedlikeholdes, dvs. dersom dere ikke sender like mange meldinger til hverandre som før så forsvinner statusen uansett, selv om han ikke har sendt en eneste melding til andre. Det er i alle fall min erfaring. Hadde to rosa hjerter, men da vi ikke fikk sendt like mange mld til hverandre på noen dager pga dekning og jobb offshore, så forsvant hjertene. 

Skrevet
22 minutter siden, Antiviruset skrev:

Du har sagt ifra, aldri gjør det 2 ganger når dere ikke engang er sammen. Det er hans valg og når han er så tett i pappen at han ikke forstår at slikt blir lagt merke til, og skaper usikkerhet ?Da er det like greit å bare gå videre. Jeg vil at min kjæreste er den jeg kommuniserer mest med. Kan være grunner til at det ikke er slik alltid, men da må man være ærlige på det.

Ts her.. Ja, tett i pappen.. eller bryr seg rett og slett ikke.

Skrevet
27 minutter siden, Mitza skrev:

Vet ikke om det er nevnt her allerede, men det er ikke sikkert at han snapper mer med en annen enn deg. En slik status må vedlikeholdes, dvs. dersom dere ikke sender like mange meldinger til hverandre som før så forsvinner statusen uansett, selv om han ikke har sendt en eneste melding til andre. Det er i alle fall min erfaring. Hadde to rosa hjerter, men da vi ikke fikk sendt like mange mld til hverandre på noen dager pga dekning og jobb offshore, så forsvant hjertene. 

Ts igjen, Siden det har vært en voldsom økning med snap poeng i dag, så har han vertfall kontakt med andre. 

Vi hadde to rosa hjerter og kontakten mellom oss har vært daglig og var som den pleier. Sjelden gang det har gått to dager uten kontakt. Er ikke sånn at det er masse tekst, men litt små chat om dagen osv. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen, Siden det har vært en voldsom økning med snap poeng i dag, så har han vertfall kontakt med andre. 

Vi hadde to rosa hjerter og kontakten mellom oss har vært daglig og var som den pleier. Sjelden gang det har gått to dager uten kontakt. Er ikke sånn at det er masse tekst, men litt små chat om dagen osv. 

Han har ikke flere gruppesamtaler inne på snap da, som han deltar aktivt i? Det kan jo også være med på å øke poengscoren veldig

Anonymkode: 7da51...b4d

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke flere gruppesamtaler inne på snap da, som han deltar aktivt i? Det kan jo også være med på å øke poengscoren veldig

Anonymkode: 7da51...b4d

Ts igjen. Det vet jeg ikke. 

Skrevet

💛 Her får du et gult hjerte av meg, så slipper du å tenke noe mer på det 😉 

Anonymkode: 82feb...b47

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

💛 Her får du et gult hjerte av meg, så slipper du å tenke noe mer på det 😉 

Anonymkode: 82feb...b47

Tusen takk.😊👍😅

Jeg har til og med kjøpt roser til meg selv i dag. 🌹😊😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...