AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 For de som ikke kjenner til dette så får en såkalt vennestatus emoji på snap. De en er gode venner med en smily og er en hverandres bestevenn et gult hjerte og etterhvert rødt hjerte. Har en jeg treffer og vi er stort sett alltid hverandres "bestevenn" på snap. Plutselig ble det borte og erstattet av smilys, men han er fortsatt min bestevenn. Så da chatter / sender han bilder mer til noen andre enn meg. Kjenner jeg er opptatt av det og det irriterer meg vanvittig. Kjenner på en urolig følelse om han nå flørter med noen andre. Selv om vi er eksklusive så vet vi ikke hvor veien går. Og det er ikke noe jeg føler å ta opp. Noen som rett og slett bare skiter i sånt, om den en dater. Må rett og slett ha litt is i magen. Er dette også mest en jente ting å være opptatt av? Anonymkode: 6bfda...23d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Jeg er også kvinne. Jeg henger meg også opp i det. Det er som du sier, da snapper/chatter han mer med noen andre enn med deg. Vanskelig å ta opp dersom dere er i en tidlig fase, men hvis dere er sammen og det er oppe og avklart ville jeg tatt det opp. Anonymkode: efe7e...3ac
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også kvinne. Jeg henger meg også opp i det. Det er som du sier, da snapper/chatter han mer med noen andre enn med deg. Vanskelig å ta opp dersom dere er i en tidlig fase, men hvis dere er sammen og det er oppe og avklart ville jeg tatt det opp. Anonymkode: efe7e...3ac Vi er ikke helt tidlig fase. Men nok til at vi er enig om at vi ikke ligger med andre. Om vi er på vei til forhold er vi nok ikke helt sikker på enda. Hadde vi vært sammen så kunne jeg nok også sagt noe. Men.. Kjenner det blir litt "utleverende" av meg selv på en måte, å vise at jeg henger meg opp i det. Og jeg kan heller ikke "tvinge" han til å chatte mest med meg. Før snap og sånne statuser, så tenkte jeg aldri på sånt, men nå blir det så synlig. Anonymkode: 6bfda...23d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 Been there, done that. Det samme skjedde med han jeg dater også en gang, og kjente jeg fikk en klump i magen av å tenke på at han sendte mer med noen andre. Dette var også i en periode hvor vi tekstet litt mindre til hverandre, så kjente det var sårt om han brukte tiden sin til å skrive med noen andre. Jeg valgte vel egentlig å ha is i magen en periode der, kontakten med daten tok seg opp igjen og vi ble fort hverandres bestevenner med hjerter igjen. For alt du vet, kan det være en kompis eller familiemedlem han nå tekster ekstra mye med?🤷🏼♀️ Anonymkode: 7da51...b4d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Been there, done that. Det samme skjedde med han jeg dater også en gang, og kjente jeg fikk en klump i magen av å tenke på at han sendte mer med noen andre. Dette var også i en periode hvor vi tekstet litt mindre til hverandre, så kjente det var sårt om han brukte tiden sin til å skrive med noen andre. Jeg valgte vel egentlig å ha is i magen en periode der, kontakten med daten tok seg opp igjen og vi ble fort hverandres bestevenner med hjerter igjen. For alt du vet, kan det være en kompis eller familiemedlem han nå tekster ekstra mye med?🤷🏼♀️ Anonymkode: 7da51...b4d Ja, en aner jo ikke noe om hvem han chatter med. Kan være hvem som helst. Og tross alt er det jo ikke et snap forhold jeg er ute etter. Lurer på om dette er noe damer er opptatt av mens menn ikke bryr seg. Kunne ønske det var en funksjon som snap hadde tatt bort, fører ikke noe godt med seg. Anonymkode: 6bfda...23d
Sykkelkopp Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 Noen som faktisk har prøvd å spørre i stedet for å bli sint og sjalu på mannen? du: "hvaa er vi ikke bestevenner lenger? 😱" han: "åja hehe en kompis av meg har nettopp fått seg en valp og jeg eeelsker å se på bildene" 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #7 Skrevet 20. august 2020 Akkurat nå, Sykkelkopp skrev: Noen som faktisk har prøvd å spørre i stedet for å bli sint og sjalu på mannen? du: "hvaa er vi ikke bestevenner lenger? 😱" han: "åja hehe en kompis av meg har nettopp fått seg en valp og jeg eeelsker å se på bildene" Ts her. Faktisk så kunne noe sånt enkelt fungert. 😅 Men.. samtidig mister en ikke bestevenn statusen bare fordi en har snappet mer med en annen i 2-3 dager. Få la det ligge. Anonymkode: 6bfda...23d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #8 Skrevet 21. august 2020 For noen år siden kunne man faktisk se hvem alle vennene sine hadde som topp 3. Det var tider, det. Var sånn jeg så at kjæresten min hadde bedre kontakt med eksen sin enn hun ga uttrykk for. Hun la alle kort på bordet, innrømte å ha vært utro, og forholdet tok slutt. Snapchat ❤️ Anonymkode: 63244...c14 5
GrønnNellik68 Skrevet 21. august 2020 #9 Skrevet 21. august 2020 Gud bedre emojjis henger jeg meg ikke oppi 😂 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #10 Skrevet 21. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: For noen år siden kunne man faktisk se hvem alle vennene sine hadde som topp 3. Det var tider, det. Var sånn jeg så at kjæresten min hadde bedre kontakt med eksen sin enn hun ga uttrykk for. Hun la alle kort på bordet, innrømte å ha vært utro, og forholdet tok slutt. Snapchat ❤️ Anonymkode: 63244...c14 Guuu...Kan tenke meg det må ha vært mye greie med det. Hadde nok kunne blitt litt nervevrak, men på den annen side så var det jo tydelig hvem en snappet med så vanskligere å holde ting skjult kanskje. Anonymkode: 6bfda...23d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #11 Skrevet 21. august 2020 1 time siden, Bente1234 skrev: Gud bedre emojjis henger jeg meg ikke oppi 😂 Du er heldig som ikke bryr deg om det altså. 😁 Men.. Er jo så klart ikke selve emojien som betyr noe, men meningen bak. Anonymkode: 6bfda...23d 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #12 Skrevet 21. august 2020 Her sitter jeg faktisk i den andre enden(dame) 🙈 har en flørt på gang med en mann, men har bestevennhjerte med en annen mann🤦♀️ jeg og han hjertevennen på snap skriver nesten ikke noe, men jeg og flørten skriver/sender en del bilder ganske ofte. Alikevel forsvinner ikke bestevennhjertet🤷♀️ så den der bestevenngreia legger jeg ingenting i kjenner jeg, for min del passer ikke det der🤷♀️ Anonymkode: ec054...380
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #13 Skrevet 21. august 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her sitter jeg faktisk i den andre enden(dame) 🙈 har en flørt på gang med en mann, men har bestevennhjerte med en annen mann🤦♀️ jeg og han hjertevennen på snap skriver nesten ikke noe, men jeg og flørten skriver/sender en del bilder ganske ofte. Alikevel forsvinner ikke bestevennhjertet🤷♀️ så den der bestevenngreia legger jeg ingenting i kjenner jeg, for min del passer ikke det der🤷♀️ Anonymkode: ec054...380 Ts igjen. Det forsvinner nok snart med han da. Men hele greia med dette er jo at det er avhengighetsskapende, dvs kan være det. Og jeg må rett og slett slutte å gi det betydning. Anonymkode: 6bfda...23d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #14 Skrevet 21. august 2020 Har det på samme måten, TS Hadde bestevennhjerte i over 2 mnd, så forsvant det, og noen uker etterpå ble jeg ghostet. Med en annen varierte det om vi hadde bestevennhjerte. Han innrømmet etter hvert at han var aktiv på tinder og chattet med andre, så der var jo forklaringen... På en måte er det jo greit at man kan finne ut av slikt via SoMe, men det er utrolig stressende og mindfucking når man henger seg opp i det. En annen ting jeg har funnet ut er at hvis man trykker på følgerne på en instaprofil, så kommer de nyeste følgerne øverst. Og han ene jeg datet, hadde fått flere nye damefølgere etter meg. 😭 Jeg ser på dette som mest positivt, da man kan finne ut om fyren er uærlig / vinglepetter / har noe på gang med flere. Anonymkode: 564a0...706
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #15 Skrevet 21. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har det på samme måten, TS Hadde bestevennhjerte i over 2 mnd, så forsvant det, og noen uker etterpå ble jeg ghostet. Med en annen varierte det om vi hadde bestevennhjerte. Han innrømmet etter hvert at han var aktiv på tinder og chattet med andre, så der var jo forklaringen... På en måte er det jo greit at man kan finne ut av slikt via SoMe, men det er utrolig stressende og mindfucking når man henger seg opp i det. En annen ting jeg har funnet ut er at hvis man trykker på følgerne på en instaprofil, så kommer de nyeste følgerne øverst. Og han ene jeg datet, hadde fått flere nye damefølgere etter meg. 😭 Jeg ser på dette som mest positivt, da man kan finne ut om fyren er uærlig / vinglepetter / har noe på gang med flere. Anonymkode: 564a0...706 Hvor finner man dette? Anonymkode: 4f367...208
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #16 Skrevet 21. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor finner man dette? Anonymkode: 4f367...208 Du går på profilen deres på instagram og trykker på følgere. Da kommer de nyeste følgerne deres helt øverst, altså kronologisk rekkefølge. Anonymkode: 564a0...706
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #17 Skrevet 22. august 2020 På 21.8.2020 den 6.16, Bente1234 skrev: Gud bedre emojjis henger jeg meg ikke oppi 😂 Det er ditt valg, det sier mye om den andre om han har andre han/hun snapper mye mer med en deg som kjæreste. Bare lat som det er helt tilfeldig, jeg tror ikke det er akkurat det. Om jeg hadde en kjæreste og hun ikke var den jeg snappet mest med ville jeg fått en veldig dårlig følese på akkurat det. De forhold jeg har hatt med en kvinne? Det går et par dager, så er jeg den hun snapper mest med, det er et unntak og det forholdet tok slutt. Ikke på grunn av snappene, men hun viste stadig mindre interesse. Så det var en grunn til at andre snappet mer med henne. Anonymkode: e50db...e6f 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #18 Skrevet 22. august 2020 På 21.8.2020 den 3.30, AnonymBruker skrev: For noen år siden kunne man faktisk se hvem alle vennene sine hadde som topp 3. Det var tider, det. Var sånn jeg så at kjæresten min hadde bedre kontakt med eksen sin enn hun ga uttrykk for. Hun la alle kort på bordet, innrømte å ha vært utro, og forholdet tok slutt. Snapchat ❤️ Det var jo derfor snapchat endret på dette her, brukerne ble avslørt. Og for å hindre at appen ble radert ut endret de på dette. Så snap nå? Det er vel utroskap appen like under Tinder. Men ikke la dere lure, som kjæreste som ikke får hjertestatus hos din kjæreste? Det er noen andre inne i bildet. Om det er en god venninne eller kamerat? Det vet man aldri, men jeg som person ville aldri hatt en hjertestatus med andre en min kjæreste om det ikke var andre veldige gode grunner bak. Og det hadde jeg fortalt min kjæreste. Alt annet? Ugler i mosen. Anonymkode: e50db...e6f 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #19 Skrevet 30. august 2020 På 21.8.2020 den 1.18, Sykkelkopp skrev: Noen som faktisk har prøvd å spørre i stedet for å bli sint og sjalu på mannen? du: "hvaa er vi ikke bestevenner lenger? 😱" han: "åja hehe en kompis av meg har nettopp fått seg en valp og jeg eeelsker å se på bildene" Ts igjen her.. Når jeg opprettet denne tråden så spurte jeg han flørten om han hadde noen andre han flørtet med som han traff /.ville treffe. Ble en del diskusjon om det, men kort fortalt så hadde han ikke det. Han var veldig på for at jeg skulle si hvorfor jeg spurte om det, men hadde ikke så lyst å fortelle om snap og hjerte status på snap. 😉 Men.. til slutt skreiv jeg det til han.. da hadde han lagt seg, så han kommenterte ikke før tidlig dagen etter. Skreiv det du foreslo her at "hvaa er vi ikke bestevenner lenger på snap? 😱". Saken var... at siden vi hadde snappet mye.. Så var det plutselig tilbake til disse hjerte statusen. Og da var det sånn i ca 5 dager. Til det plutselig forsvant igjen. Han har ikke forandret seg ovenfor meg. Jeg har trukket meg tilbake og det merker han. Men jeg er meg selv ovenfor han så jeg spiller ikke noe. Hva er egentlig best her, rett og slett bare ikke bry meg om snap status. Tenke at jeg er en super selvsikker dame som rett og slett ikke bekjymrer meg for sånt. Og kontakte han som helt vanlig. Eller som jeg har gjort, trekke meg unna.? Om han flørter rundt med en haug med damer så er det jo ikke helt intressant. Anonymkode: 6bfda...23d
Hippogriff Skrevet 30. august 2020 #20 Skrevet 30. august 2020 Hvis du er usikker på ham, så må du jo rett og slett snakke med ham og fortelle ham akkurat det? Og hvorfor du er det? Er det kun dette som gjør deg usikker, eller er det andre ting også? For det kan jo være mange relasjoner der det er naturlig å ha veldig mye kontakt på snap, uten at det behøver ligge noe suspekt i det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå