Gå til innhold

Min vei mot graviditet- mot mannens viten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjededer du deg og har nylig sett The Stranger😅

Anonymkode: fc639...9d4

??

Nei, er det noe slikt der?

Jeg leste en tråd her om ei som hadde gjort dette og har fått barn

Anonymkode: d7f84...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du vist mannen de falske testene ennå? 

Anonymkode: 3363a...4ea

Nei

Bestilt tester fra utlandet, har enda ikke fått dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal dele livet med hverandre, men å snakke med hverandre gjør man ikke... 🤷‍♀️

Kan du nå ikke bare fortelle han at du vil ha et barn. 

Anonymkode: ef848...d98

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens store spørsmål her er: Hvor lenge klarer hun å holde graviditeten skjult for mannen? Og klarer hun å holde et barn under radaren også når den tid kommer?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Dagens store spørsmål her er: Hvor lenge klarer hun å holde graviditeten skjult for mannen? Og klarer hun å holde et barn under radaren også når den tid kommer?

Graviditeten skal ikke holdes skjult?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man skal dele livet med hverandre, men å snakke med hverandre gjør man ikke... 🤷‍♀️

Kan du nå ikke bare fortelle han at du vil ha et barn. 

Anonymkode: ef848...d98

Han vil ikke ha flere barn 

Diskutert opp og i mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Diskutert opp og i mente

Og da skal du lure han til å få et barn han ikke ønsker ? Hvorfor ønsker du han og barnet så vondt? Dette er så umodent også egoistisk at jeg skammer meg for å dele kjønn med deg

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Firebarnsmor86 skrev:

Og da skal du lure han til å få et barn han ikke ønsker ? Hvorfor ønsker du han og barnet så vondt? Dette er så umodent også egoistisk at jeg skammer meg for å dele kjønn med deg

Hahah, ikke tenke på den skammen du. 

Som hun som skrev den tråden, faren var overlykkelig for det nye barnet. 
jeg ønsker ikke at min barn skal vokse opp som enebarn og det teller mer enn mannens ønske om enebarn

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahah, ikke tenke på den skammen du. 

Som hun som skrev den tråden, faren var overlykkelig for det nye barnet. 
jeg ønsker ikke at min barn skal vokse opp som enebarn og det teller mer enn mannens ønske om enebarn

Da får du overtale han og ikke lure og fuske

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 22.23, Maleficenta skrev:

Da får du overtale han og ikke lure og fuske

Det har ikke gått å overtale ham

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke gått å overtale ham

Nei men da må du bare si at du ønsker veldig sterkt et barn til, og dersom han fortsatt blånekter så får du gå fra han og finne en som vil. Og om du ikke vil forlate han så får du finne deg i at det ikke blir flere barn. Du kan ikke tvinge han til å bli far

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå det er innafor å si at jeg håper mannen til TS har sterilisert seg uten å fortelle det til TS? 

Den som ler sist ler best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 1.51, AnonymBruker skrev:

Diskutert opp og i mente

Hvordan hadde du reagert, TS, dersom han hadde sterilisert seg uten å fortelle det til deg? Og latt som om han ikke kunne forstå hvorfor du ikke ble gravid?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.8.2020 den 18.23, AnonymBruker skrev:

Ts her

Blir jeg gravid, så sier jeg at jeg har en blødning. Har sex etter noen dager. Sier da st blødningen var SA og at jeg ble gravid etter noen daget

Vi har et barn fra før, han fulgte ikke så godt med på ukene at en uke fra eller til på termin vil være utslagsgivende 

Ps: dette forteller jeg ingen andre enn dere

Ha ha ha 😂 forteller ingen andre enn dere.. 😂

Anonymkode: a46ba...666

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken mann har egentlig lyst til å trekke seg ut? Bare å si at du går på p-piller så får han endelig tømt seg på riktig plass.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å støtte denne galskapen, men ville det ikke vært mye enklere å bestille p-piller, si du går på de, men hiv de i bosset hver dag. Så kommer han inni deg og blir du gravid kan du vise til statistikk om at det er mulig å være uheldig å bli gravid på p-piller. 

forøvrig så syns jeg ikke dette er en god ide. Dersom du absolutt vil ha flere barn og han ikke ønsker det bør dere kanskje finne andre partnere?

Anonymkode: d695f...754

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
49 minutter siden, loveli skrev:

Er det nå det er innafor å si at jeg håper mannen til TS har sterilisert seg uten å fortelle det til TS? 

Den som ler sist ler best.

Den var god😂 kanskje han faktisk allerede har sterilisert seg også😎

Anonymkode: 664a1...989

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er testene kommet. Det blir samleie til uken når mann er tilbake fra reise, så viser jeg den positive testen frem om et par uker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er testene kommet. Det blir samleie til uken når mann er tilbake fra reise, så viser jeg den positive testen frem om et par uker :) 

Dette er litt gøy. Men du tror du er anonym? 

Anonymkode: 4626b...53f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fysøren! Du må være litt empatiløs og litt psykopat for å klare dette. Ingen normale mennesker klarer å gjøre noe sånt mot noen de er glade i... enn det å bestille noe sånt bak ryggen til din mann, for å så late som at du er gravid, fake alle følelser det innebærer når du skal vise testen.. for å så la han komme inni deg. Håper han merker at du plutselig er så ivrig på sex en viss periode hver mnd og så ivrig på at han skal komme Inni deg... har ikke ord! Enn hvis det tar opptil 6 mnd? Han må jo begynne å lure da hvor det ble av den «første graviditeten».. håper alt dette blir oppdaget av din mann ganske kjapt før du rekker å bli gravid. Og hvis det blir oppdaget så kan det ødelegge forholdet helt! Brutt helt på tillit og ærlighet om noe som er ganske stort, noe av det største i livet! Fysj! 

vi har også et barn fra før, jeg er mest ivrig her på nr to, her har vi snakket mye om å få nr to og mannen ble endelig med på det. Han er enda ikke fult positivt til dette, men han sier han vil gi dette til meg ettersom ønske mitt er så stort. Hadde aldri kunne gjort noe sånt som dette om mannen min ikke ble med på nr to. Og vi har snakket om dette i lang tid. Enn om du kunne gitt mannen din litt mer tid til å bli med frivillig? Det første barnet deres er sikkert ikke så gammel enda, og de fleste menn blir litt skremt av en ny graviditet når barnet fortsatt er så liten. Gi han litt tid!!   

Anonymkode: 664a1...989

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...