AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #41 Del Skrevet 26. august 2020 Det som hadde vært skikkelig gøy. Hadde vært om han faktisk har sterilisert seg. Og når denne damen kommer å sier hun er gravid med en fake test, så vil hun bli anklaget for utroskap og da ender det til slutt opp med at hun må innrømme for typen hva hun egentlig har pønsket på 😅 Anonymkode: 4626b...53f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #42 Del Skrevet 26. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det som hadde vært skikkelig gøy. Hadde vært om han faktisk har sterilisert seg. Og når denne damen kommer å sier hun er gravid med en fake test, så vil hun bli anklaget for utroskap og da ender det til slutt opp med at hun må innrømme for typen hva hun egentlig har pønsket på 😅 Anonymkode: 4626b...53f Hahha! Hadde vært så bra! Vi får krysse fingrene for at han har sterilisert seg! Muligheten for det er jo der ettersom han ikle ville ha flere.. så har han ikke fortalt det for å slippe bråk 😂 Anonymkode: 664a1...989 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #43 Del Skrevet 27. august 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som hadde vært skikkelig gøy. Hadde vært om han faktisk har sterilisert seg. Og når denne damen kommer å sier hun er gravid med en fake test, så vil hun bli anklaget for utroskap og da ender det til slutt opp med at hun må innrømme for typen hva hun egentlig har pønsket på 😅 Anonymkode: 4626b...53f Hadde han sterilisert seg, så hadde han non kommet inn i meg. Sier han mot all formodning at han faktisk har gjort det, så er det jo bare «hæææ, hva mener du?» Da drar jeg frem det virkelige testen, og den vil da selvsagt være negative. Altså, det var falsk positiv test, som faktisk kan skje. Dermed blir ikke planen min avslørt, men derimot hemmeligheten hans. Og da kom det jo noe godt ut av dette likevel, jeg vil gjerne vite om han faktisk er steril Anonymkode: d7f84...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #44 Del Skrevet 27. august 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahha! Hadde vært så bra! Vi får krysse fingrene for at han har sterilisert seg! Muligheten for det er jo der ettersom han ikle ville ha flere.. så har han ikke fortalt det for å slippe bråk 😂 Anonymkode: 664a1...989 Og han da noe bedre enn meg? Anonymkode: d7f84...d09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #45 Del Skrevet 27. august 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Fysøren! Du må være litt empatiløs og litt psykopat for å klare dette. Ingen normale mennesker klarer å gjøre noe sånt mot noen de er glade i... enn det å bestille noe sånt bak ryggen til din mann, for å så late som at du er gravid, fake alle følelser det innebærer når du skal vise testen.. for å så la han komme inni deg. Håper han merker at du plutselig er så ivrig på sex en viss periode hver mnd og så ivrig på at han skal komme Inni deg... har ikke ord! Enn hvis det tar opptil 6 mnd? Han må jo begynne å lure da hvor det ble av den «første graviditeten».. håper alt dette blir oppdaget av din mann ganske kjapt før du rekker å bli gravid. Og hvis det blir oppdaget så kan det ødelegge forholdet helt! Brutt helt på tillit og ærlighet om noe som er ganske stort, noe av det største i livet! Fysj! vi har også et barn fra før, jeg er mest ivrig her på nr to, her har vi snakket mye om å få nr to og mannen ble endelig med på det. Han er enda ikke fult positivt til dette, men han sier han vil gi dette til meg ettersom ønske mitt er så stort. Hadde aldri kunne gjort noe sånt som dette om mannen min ikke ble med på nr to. Og vi har snakket om dette i lang tid. Enn om du kunne gitt mannen din litt mer tid til å bli med frivillig? Det første barnet deres er sikkert ikke så gammel enda, og de fleste menn blir litt skremt av en ny graviditet når barnet fortsatt er så liten. Gi han litt tid!! Anonymkode: 664a1...989 Du vet ikke hvor gammelt barnet vårt er. Jeg har en plan på hvordan jeg løser graviditet som kan ta tid Anonymkode: d7f84...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #46 Del Skrevet 27. august 2020 Fy faen... Dette er skikkelig grusomt gjort mot mannen din. Å gå bak ryggen og lure han på den måten. På en måte håper jeg virkelig ikke at han finner ut av det, med tanke på det sviket han kommer til å føle. Men på den andre siden håper jeg han finner ut av det for å se hvor grusom person du er. Det er helt ufattelig å tenke på at du kan ta så lett på en graviditet og SA på den måten du gjør. Håper virkelig ikke at alle de som sliter med å bli gravid eller de som mister igjen og igjen leser dette, for de er i en veldig sårbar situasjon som du bare bruker for narr. Du burde skjemmes!! Anonymkode: 66cad...5f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 27. august 2020 #47 Del Skrevet 27. august 2020 Dette burde ikke være lovlig.. Er det? Isåfall burde noen spore opp IP-adressen din og anmelde deg.. og kanskje advare mannen din om hvor manipulerende og motbydelig dama hans er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #48 Del Skrevet 28. august 2020 3 timer siden, Lisa Rowe skrev: Dette burde ikke være lovlig.. Er det? Isåfall burde noen spore opp IP-adressen din og anmelde deg.. og kanskje advare mannen din om hvor manipulerende og motbydelig dama hans er. Ulovlig å lyve? Anonymkode: d7f84...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. august 2020 #49 Del Skrevet 28. august 2020 På 27.8.2020 den 5.48, AnonymBruker skrev: Du vet ikke hvor gammelt barnet vårt er. Jeg har en plan på hvordan jeg løser graviditet som kan ta tid Anonymkode: d7f84...d09 Du er jo klin spenna gæren rett og slett. Det er da virkelig ikke normalt å planlegge noe slikt. Trodde sånt bare skjedde i såpeoperaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #50 Del Skrevet 28. august 2020 Hva var grunnen til at du laget en tråd om dette?? Anonymkode: 664a1...989 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #51 Del Skrevet 28. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ulovlig å lyve? Anonymkode: d7f84...d09 heier på deg ts . Hold oss oppdatert Anonymkode: 03118...7ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #52 Del Skrevet 28. august 2020 På 27.8.2020 den 5.48, AnonymBruker skrev: Du vet ikke hvor gammelt barnet vårt er. Jeg har en plan på hvordan jeg løser graviditet som kan ta tid Anonymkode: d7f84...d09 Barnet ditt kan være gammelt nok til å gi deg barnebarn for min del. Dette er bare kvalmt og usannsynlig egoistisk uansett. Skam deg. Stakkars mann og stakkars barn. Håper han går fra deg. Anonymkode: a5eeb...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 28. august 2020 #53 Del Skrevet 28. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ulovlig å lyve? Anonymkode: d7f84...d09 Å lyve om prevensjon for å bli gravid når mannen enten ikke vet om det eller ikke vil er ekstremt alvorlig. Du skulle vært lukket inne på psykiatrisk - noe er ikke helt riktig oppi knotten på deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #54 Del Skrevet 28. august 2020 Du ække god Anonymkode: 45f99...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 28. august 2020 #55 Del Skrevet 28. august 2020 Det er rett og slett ondskapsfullt, det du gjør. Jeg håper virkelig dette er trolling. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #56 Del Skrevet 28. august 2020 Underholdning på høyt nivå! Finnes nok verre forbrytere enn ts i verden! Lykke til 😛 Anonymkode: 09004...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 28. august 2020 #57 Del Skrevet 28. august 2020 Det er jo bareå fortsette å bruke "hoppe av i svingen" som prevensjon. Er vel.ikke særlig sikkert. Før eller siden går det "gale" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idamoor Skrevet 28. august 2020 #58 Del Skrevet 28. august 2020 Skudd premie på deg. Pang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #59 Del Skrevet 28. august 2020 På 22.8.2020 den 2.02, Jessic_a skrev: Og da skal du lure han til å få et barn han ikke ønsker ? Hvorfor ønsker du han og barnet så vondt? Dette er så umodent også egoistisk at jeg skammer meg for å dele kjønn med deg Når en mann ikke vil sterilisere seg eller bruke kondom, men forventet at kvinnen ødelegger sin helse med farlige hormonpreparater eller dytter en fremmed gjenstand opp i livmora, fortjener de å bli lurt. Hvorfor krever ingen at MENN må ta ansvar for egen prevensjon? Hvorfor forventes det alltid at det er kvinnen som gjør det, selv om prevensjon for kvinner er mye mer skummel helsemessig enn prevensjon for menn? Anonymkode: 561c8...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #60 Del Skrevet 28. august 2020 På 26.8.2020 den 13.43, AnonymBruker skrev: Det som hadde vært skikkelig gøy. Hadde vært om han faktisk har sterilisert seg. Og når denne damen kommer å sier hun er gravid med en fake test, så vil hun bli anklaget for utroskap og da ender det til slutt opp med at hun må innrømme for typen hva hun egentlig har pønsket på 😅 Anonymkode: 4626b...53f Men da har han også drevet med bedrag. Man skal da virkelig fortelle partneren sin om noe så viktig som sterilisering. Anonymkode: 561c8...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå