Gå til innhold

Damer med store bryster som ikke bruker BH


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser ofte damer med store bryster som ikke bruker bh. Dette er gjerne kraftige og tjukke damer eller eldre damer med store hengende bryster. 

Det ser litt voldsomt ut når brystene buler ut overalt og opp mot haken, men de vil kanskje bule mer med bh? 

Jeg ser også mange store damer med store bryster som har utringet genser eller v-genser og lurer på hvorfor? 

Er det ikke mer tekkelig med en genser, så vi slipper å se brystene? 

Anonymkode: bc952...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være enig i at når man har gigantiske bryster så passer det seg best med en bh, ser for jævlig ut når man ikke bruker det.

Men at damer med store bryster ikke skal gå i utringet genser og slikt, nja, tid og sted for alt, så lenge det ikke blir vulgært så er det greit tenker jeg. Gjelder forsåvidt damer med småbryster og det. Og så er det jo slik at hvis man ser noe man ikke vil se så er det fullt ut mulig å la vær å glo.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også være at man får ekstra vondt i rygg og skuldre av BH. Det føles enda verre med bh..

Anonymkode: 20c66...9d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser ofte damer med store bryster som ikke bruker bh. Dette er gjerne kraftige og tjukke damer eller eldre damer med store hengende bryster. 

Det ser litt voldsomt ut når brystene buler ut overalt og opp mot haken, men de vil kanskje bule mer med bh? 

Jeg ser også mange store damer med store bryster som har utringet genser eller v-genser og lurer på hvorfor? 

Er det ikke mer tekkelig med en genser, så vi slipper å se brystene? 

Anonymkode: bc952...d13

Hvordan kan de bule opp mot haken hvis de ikke bruker BH?

Anonymkode: 7bcfe...514

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser ofte damer med store bryster som ikke bruker bh. Dette er gjerne kraftige og tjukke damer eller eldre damer med store hengende bryster. 

Det ser litt voldsomt ut når brystene buler ut overalt og opp mot haken, men de vil kanskje bule mer med bh? 

Jeg ser også mange store damer med store bryster som har utringet genser eller v-genser og lurer på hvorfor? 

Er det ikke mer tekkelig med en genser, så vi slipper å se brystene? 

Anonymkode: bc952...d13

Og de som er stygge skal ta på seg finlandshette også kanskje. Og dveger bør begynne å gå på stylter så vi slipper å se hvor lave de er?? 🤣

Anonymkode: 09f8c...8f1

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror mange av de bruker sportsbh for mer komfort og sliter ikke så på ryggen.

Anonymkode: a0021...409

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har k - cup, og elsker å gå uten bh hjemme. Våger meg ut en sjelden gang uten bh, men føler at alle ser på meg - noe ingen sikkert gjør 🤣 Men det er som en over skriver, det er himla vondt å bruke bh. Har varig søkk i skuldrene da brystene er så tunge. Får dessverre ikke dekket brystreduksjon grunnet for høy bmi. Mulig jeg koster meg på det senere. Men for de som synes det er stygt å gå uten bh - jeg gjør det nettopp fordi det er så smertefullt 😥

Anonymkode: 3f26e...824

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og de som er stygge skal ta på seg finlandshette også kanskje. Og dveger bør begynne å gå på stylter så vi slipper å se hvor lave de er?? 🤣

Anonymkode: 09f8c...8f1

Åååå den var fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ofte damer med store bryster som ikke bruker bh. Dette er gjerne kraftige og tjukke damer eller eldre damer med store hengende bryster. 

Det ser litt voldsomt ut når brystene buler ut overalt og opp mot haken, men de vil kanskje bule mer med bh? 

Jeg ser også mange store damer med store bryster som har utringet genser eller v-genser og lurer på hvorfor? 

Er det ikke mer tekkelig med en genser, så vi slipper å se brystene? 

Anonymkode: bc952...d13

Dersom det hadde vært ei du synes var attraktiv, da hadde du ikke sagt det samme...

Anonymkode: 280ff...f45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2020 den 0.50, AnonymBruker skrev:

Dersom det hadde vært ei du synes var attraktiv, da hadde du ikke sagt det samme...

Anonymkode: 280ff...f45

Jeg synes ikke at det er så mange overvektige damer som er attraktive.

De kan ofte ha et pent ansikt, men det blir for vulgært når de går med utringede gensre/topper, og fleskepupper tyter opp så det er umulig å unngå å se. 

Ts

Anonymkode: bc952...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2020 den 22.29, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ofte damer med store bryster som ikke bruker bh. Dette er gjerne kraftige og tjukke damer eller eldre damer med store hengende bryster. 

Det ser litt voldsomt ut når brystene buler ut overalt og opp mot haken, men de vil kanskje bule mer med bh? 

Jeg ser også mange store damer med store bryster som har utringet genser eller v-genser og lurer på hvorfor? 

Er det ikke mer tekkelig med en genser, så vi slipper å se brystene? 

Anonymkode: bc952...d13

Man er fri til å ha på seg hva man har lyst til. Ingen kan tvinge noen kvinne til å bruke bh, og ingen kvinner skal føle at de må bruke det.

Takler du ikke å se frie bryster, så får du se en annen vei.

Anonymkode: b0ad0...e6a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler også at du legger veldig vekt på at disse kvinnene med store bryster, er overvektige. Hadde du hatt noe i mot om de var normalvektige, men med store pupper? Mindre vulgært da om ting henger fritt?

Anonymkode: b0ad0...e6a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler også at du legger veldig vekt på at disse kvinnene med store bryster, er overvektige. Hadde du hatt noe i mot om de var normalvektige, men med store pupper? Mindre vulgært da om ting henger fritt?

Anonymkode: b0ad0...e6a

Nei for store pupper er det samme om man er slank el overvektig. Man ser puppene bedre hvis resten av kroppen er stor også. 

Ts

Anonymkode: bc952...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/20/2020 at 10:29 PM, AnonymBruker said:

Jeg ser ofte damer med store bryster som ikke bruker bh. Dette er gjerne kraftige og tjukke damer eller eldre damer med store hengende bryster. 

Det ser litt voldsomt ut når brystene buler ut overalt og opp mot haken, men de vil kanskje bule mer med bh? 

Jeg ser også mange store damer med store bryster som har utringet genser eller v-genser og lurer på hvorfor? 

Er det ikke mer tekkelig med en genser, så vi slipper å se brystene? 

Anonymkode: bc952...d13

Har leddgikt og en lite kjent sykdom som gjør det å ha bh på utrolig smertefullt

Har store bryster og bruker da kun bh når jeg Må

 

Du får la være å se på 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2020 den 22.40, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan de bule opp mot haken hvis de ikke bruker BH?

Anonymkode: 7bcfe...514

de bruker vel brystene som skjerf då. rundt halsen.

Anonymkode: 887aa...7a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje de ikke finner BH-er som passer og sitter behagelig? Jeg er selv slank med store pupper, og selv jeg sliter med å finne BH-er som egentlig passer og er behagelige. Jeg må ofte ta til takke med BH-er som nesten passer, så jeg skifter som regel til sports-BH når jeg kommer hjem. 

Anonymkode: 2f5c1...311

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei for store pupper er det samme om man er slank el overvektig. Man ser puppene bedre hvis resten av kroppen er stor også. 

Ts

Anonymkode: bc952...d13

Tvert i mot. Store bryster er ikke så ruvende på en stor kropp som på en spinklere kropp.

Hva du synes er pent eller ikke, eller om du mener det er vulgært eller ikke, har ingenting å si. Damene bestemmer selv om de vil gå med eller uten BH, enten de er tykke eller tynne. Så lenge de ikke går toppløs på butikken har du ingenting å klage over.

Her er forresten en gave til deg, værsågod:

0b9260778e0e0f31504bef061714d5c9.gif

Anonymkode: 943f4...10f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2020 den 22.29, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ofte damer med store bryster som ikke bruker bh. Dette er gjerne kraftige og tjukke damer eller eldre damer med store hengende bryster. 

Det ser litt voldsomt ut når brystene buler ut overalt og opp mot haken, men de vil kanskje bule mer med bh? 

Jeg ser også mange store damer med store bryster som har utringet genser eller v-genser og lurer på hvorfor? 

Er det ikke mer tekkelig med en genser, så vi slipper å se brystene? 

Anonymkode: bc952...d13

Det er forresten noe sykelig og skremmende i måten du skriver om kvinners kropper. Har du en slags diagnose? Litt som om du ikke eier empati, eller som om du ikke liker hvordan en kropp ser ut. 

Anonymkode: 887aa...7a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2020 den 22.29, AnonymBruker skrev:

Det ser litt voldsomt ut når brystene buler ut overalt og opp mot haken, men de vil kanskje bule mer med bh? 

Hvis brystene buler opp mot haken, har vedkommende på seg BH.

På 20.8.2020 den 22.29, AnonymBruker skrev:

Jeg ser også mange store damer med store bryster som har utringet genser eller v-genser og lurer på hvorfor? 

Jeg har store bryster, og går alltid med BH. Men jeg går også alltid med en eller annen form for utringing, fordi det er mer flatterende. V-utringing f.eks virker forminskende på brystene. Høy hals virker forstørrende.

Må si du virker svært dømmende og uempatisk🙄

Anonymkode: 27f6b...2a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...