Gå til innhold

Damer med store bryster som ikke bruker BH


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror de går slik fordi det passer dem, kanskje liker de stilen eller ikke bryr seg om hva andre tenker om deres bekledning.
Visulet sett synes jeg heller ikke det er pent, men liker folk som kjører sin stil som det passer dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tvert i mot. Store bryster er ikke så ruvende på en stor kropp som på en spinklere kropp.

Hva du synes er pent eller ikke, eller om du mener det er vulgært eller ikke, har ingenting å si. Damene bestemmer selv om de vil gå med eller uten BH, enten de er tykke eller tynne. Så lenge de ikke går toppløs på butikken har du ingenting å klage over.

Her er forresten en gave til deg, værsågod:

0b9260778e0e0f31504bef061714d5c9.gif

Anonymkode: 943f4...10f

Her ser jeg det igjen;damer med v formet hals/utringing og store deler pupper. Damer med mindre bryster går ikke så mye med utringede topper. 

Ts

Anonymkode: bc952...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store bryster og går uten BH når jeg vil og når det passer meg, og har ikke tenkt til å ta på meg en BH som føles ut som en tvangstrøye for å behage andre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i grunnen veldig enkelt. Når man skal ut blant folk så tar man på seg en bh eller sportstopp for høflighetens skyld. Hjemme, eller alene kan man gå som man vil. 

Anonymkode: 9b367...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her ser jeg det igjen;damer med v formet hals/utringing og store deler pupper. Damer med mindre bryster går ikke så mye med utringede topper. 

Ts

Anonymkode: bc952...d13

Leste du hva jeg skrev? Man får ikke mindre pupper av å gå med høy hals, puppene virker mindre med v-hals og større med høy hals. 

Anonymkode: 27f6b...2a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.8.2020 den 22.29, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ofte damer med store bryster som ikke bruker bh. Dette er gjerne kraftige og tjukke damer eller eldre damer med store hengende bryster. 

Det ser litt voldsomt ut når brystene buler ut overalt og opp mot haken, men de vil kanskje bule mer med bh? 

Jeg ser også mange store damer med store bryster som har utringet genser eller v-genser og lurer på hvorfor? 

Er det ikke mer tekkelig med en genser, så vi slipper å se brystene? 

Anonymkode: bc952...d13

Vi slipper å se? Du får snakke for deg selv. Dust. God bedreing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Skjønner ikke hvorfor dette er et problem for deg? 

Anonymkode: c1748...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...