Gjest Lampe1 Skrevet 25. august 2020 #61 Skrevet 25. august 2020 6 minutter siden, Lava Anne skrev: Hun er et offer for sin egen diagnose, som kanskje er en konsekvens av noen vanskelige livs- eller oppvekstvilkår e.l., hva vet vel vi. Hun er ikke et offer for politisk korrekthet og tankekontroll. Og nei - at jeg henviser til en definisjon gjør ikke en virkelig, seriøs diskusjon umulig. Om noe er rasistisk eller ikke, fremgår av hvordan rasisme er definert. Jeg har ikke tenkt å ha en seriøs diskusjon om hvorvidt dette er rasistiske utsagn eller ikke. Det trengs overhodet ikke. Det er helt tydelig, uansett hvor utvannet man mener rasismebegrepet er blitt. Dette bringer ikke diskusjonen noe videre. Hun ønsker ikke at utlendinger kommer hit og lever av våre skattepenger. Det er ikke noe objektivt galt ved dette. Det er en politisk ytring. En ytring som er ganske rimelig med tanke på den utnyttelse av velferdsstaten som foregår, og den uansvarlige og ikke-bærekraftige innvandringen som har skjedd til Norge, og fortsetter. Din sykeliggjøring av henne viser bare hvor patetisk samfunnet er blitt i sin forfølgelse av feilaktige meninger.
Lava Anne Skrevet 25. august 2020 #62 Skrevet 25. august 2020 Akkurat nå, Lampe1 skrev: Dette bringer ikke diskusjonen noe videre. Hun ønsker ikke at utlendinger kommer hit og lever av våre skattepenger. Det er ikke noe objektivt galt ved dette. Det er en politisk ytring. En ytring som er ganske rimelig med tanke på den utnyttelse av velferdsstaten som foregår, og den uansvarlige og ikke-bærekraftige innvandringen som har skjedd til Norge, og fortsetter. Din sykeliggjøring av henne viser bare hvor patetisk samfunnet er blitt i sin forfølgelse av feilaktige meninger. Nei, det er ingen vits i at du og jeg forsøker å diskutere dette videre. Det er sikkert. Jeg ville tro du faktisk var interessert i dommen. I den står det, svart på hvitt, i den, at hun er psykisk syk, har problemer med inntak av alkohol, og at hun tidligere har fått diagnosen borderline, samt vært straffet før. Det er altså ikke min sykeliggjøring av henne. 1
Gjest Lampe1 Skrevet 25. august 2020 #63 Skrevet 25. august 2020 41 minutter siden, Lava Anne skrev: Nei, det er ingen vits i at du og jeg forsøker å diskutere dette videre. Det er sikkert. Jeg ville tro du faktisk var interessert i dommen. I den står det, svart på hvitt, i den, at hun er psykisk syk, har problemer med inntak av alkohol, og at hun tidligere har fått diagnosen borderline, samt vært straffet før. Det er altså ikke min sykeliggjøring av henne. Om hun er psykisk syk, er det uansett ikke det hun dømmes for. Dette er en politisk dom. Neste gang rammer den noen andre. Slik er sensuren.
Lava Anne Skrevet 25. august 2020 #64 Skrevet 25. august 2020 (endret) Akkurat nå, Lampe1 skrev: Om hun er psykisk syk, er det uansett ikke det hun dømmes for. Dette er en politisk dom. Neste gang rammer den noen andre. Slik er sensuren. Du har jo ikke lest dommen engang. Endret 25. august 2020 av Lava Anne
Gjest Lampe1 Skrevet 25. august 2020 #65 Skrevet 25. august 2020 2 minutter siden, Lava Anne skrev: Du har jo ikke lest dommen engang. Rettssystemet i Norge er en vits. Lar voldtektsmenn gå fri, og ranere og voldskriminelle få fillestraffer. Men en stakkars dame som misliker utlendinger, nei det må slås ned på! For en parodi av et rettssamfunn.
Gjest Lampe1 Skrevet 25. august 2020 #66 Skrevet 25. august 2020 48 minutter siden, Lava Anne skrev: Nei, det er ingen vits i at du og jeg forsøker å diskutere dette videre. Det er sikkert. Jeg ville tro du faktisk var interessert i dommen. I den står det, svart på hvitt, i den, at hun er psykisk syk, har problemer med inntak av alkohol, og at hun tidligere har fått diagnosen borderline, samt vært straffet før. Det er altså ikke min sykeliggjøring av henne. Psykisk syke har samme ytringsfrihet som andre.
WhiteSwan Skrevet 25. august 2020 #67 Skrevet 25. august 2020 Det eneste som gjør det hatefullt er vel ordet jævla og at vedkommende gjør det tydelig at utlendingen er uønsket der. for det å kalle en som er fra utlandet utlending er ikke hatefullt, det er bare fakta og å be de om å dra dit de kommer fra er heller ikke hatefullt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå