AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #21 Del Skrevet 20. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det er da vitterlig damer uansett, innerst inne. Anonymkode: 66e05...21e Ja, lesbiske er damer innerst inne ja.. Og ytterst ute! Anonymkode: e0fed...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #22 Del Skrevet 20. august 2020 Bare å slurpe i seg fittesafta før du stikker den inn hvis det er mangel på friksjon som er problemet. Anonymkode: 1aff3...c47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #23 Del Skrevet 20. august 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Trenger da ikke å være homo av den grunn. Mange kvinner synes sæd er ekkelt og brekker seg av det. De da sammen med menn likevel. Og menn synes som oftest det ikke er noe problem at dama brekker seg av sæden hans. Dette er jo det samme bare med omvendt fortegn. Anonymkode: 8c70b...e76 Jeg kan tenne på sæd med den rette mannen og syns det er sexy, men vil likevel si det er litt annerledes mtp lukt. Jeg kan bli rimelig våt men det er lukt og smak-løst (bekreftet av både mann og når jeg blir kysset etterpå). Det er som sagt sexy på den rette mannen hvor jeg fint kan ta det i munn, men har brekt meg med andre pga lukt og smak. Anonymkode: cf115...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #24 Del Skrevet 20. august 2020 Så nå er det innført regel på at det er ekkelt for menn at kvinnen blir tent og kåt på han? Ok, notert. Hva er neste innlegg om i den gata? "Dama ønsker å ha sex med meg, hvorfor kan hun ikke heller avvise meg?" "Dama er snill og god mot meg, drømmer om å finne ei som er utro og bruker meg til hun ikke gidder mer og stikker." Menn er enkle å forstå seg på? Nei, absolutt ikke! Anonymkode: 0f778...2df 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #25 Del Skrevet 20. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så nå er det innført regel på at det er ekkelt for menn at kvinnen blir tent og kåt på han? Ok, notert. Hva er neste innlegg om i den gata? "Dama ønsker å ha sex med meg, hvorfor kan hun ikke heller avvise meg?" "Dama er snill og god mot meg, drømmer om å finne ei som er utro og bruker meg til hun ikke gidder mer og stikker." Menn er enkle å forstå seg på? Nei, absolutt ikke! Anonymkode: 0f778...2df Det er en gutt på KG som synes det blir ekkelt når det er FOR vått. Det er ingen som har laget noe regel. Pust meg magen! Anonymkode: a3a8a...939 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 20. august 2020 #26 Del Skrevet 20. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kona mi kan bli enormt våt, og da er det bare å tørke godt og fortsette etterpå. Tenker ikke noe mer over det, men vil si at det er som du sier en vinn vinn situasjon da. Føler meg jo veldig mannlig som gjør henne så våt. Anonymkode: d9db8...6c5 Dette. Det er et enormt kompliment. Og dessuten er det bare å tørke innimellom med et håndkle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #27 Del Skrevet 20. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så nå er det innført regel på at det er ekkelt for menn at kvinnen blir tent og kåt på han? Ok, notert. Hva er neste innlegg om i den gata? "Dama ønsker å ha sex med meg, hvorfor kan hun ikke heller avvise meg?" "Dama er snill og god mot meg, drømmer om å finne ei som er utro og bruker meg til hun ikke gidder mer og stikker." Menn er enkle å forstå seg på? Nei, absolutt ikke! Anonymkode: 0f778...2df Wow... Nærmer det seg mensen? Anonymkode: e0fed...5a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #28 Del Skrevet 20. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Utrolig teit svar. Hva syns damene når de får hendene fulle av sæd? Slikker det velvillig i seg? Anonymkode: 66e05...21e Sæd og fittesaft er jo ikke det samme. Dama blir våt fordi hun er klar for å motta penis og for at det skal gli lett. At dama er kåt er et soleklart tegn på at hun er tent som faen og kåt på mannen. Sæd er utløsningen til mannen, og kommer kun når mannen har utløsning. Jeg har ikke noe imot sæd og svelger gjerne, men ærlig talt, fittesaft smaker nydelig i forhold til sæd... Anonymkode: f16b8...07d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #29 Del Skrevet 20. august 2020 Litt av noen svar som dukket opp i denne tråden.... Anonymkode: f81da...dc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20. august 2020 #30 Del Skrevet 20. august 2020 Kåte søkkvåte kvinner er ei bekymring mindre😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PokemonGone Skrevet 21. august 2020 #31 Del Skrevet 21. august 2020 Det er mange ting som kan være ekkelt for oss. Jeg forstår deg helt. Jeg liker egentlig ikke alt som er relatert til sex som fysisk aktivitet. Dette betyr ikke noe i seg selv. Har du hatt den samme opplevelsen med tidligere partnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #32 Del Skrevet 21. august 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt sær. Dama blir veldig våt når hun er kåt. Når jeg fingret henne i går, så kom det en dam oppi hånda mi, som gjør at jeg unnskylder meg rett etter hun har kommet for å gå å vaske henda.. Kommer tilbake igjen for å kose litt. Men helt ærlig, så synes jeg dette er bittelitt ekkelt. Vet ikke hvorfor. Synes det ksn være litt ekkelt å gå ned på henne når hun blir sånn veldig våt og, så jeg pleier ofte å gjøre det først, før hun har rukket å bli så våt. Og heller bruke fingre på orgasme nr. 2 og 3.. Finnes det noen glde tips for å "bli kvitt" at jeg synes dette? Anonymkode: 3b67c...637 Er det squirt eller kåtsaft? Kan ikke få for mye av kåtsaft nemlig, det er superdigg! Anonymkode: b48d6...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #33 Del Skrevet 21. august 2020 20 timer siden, Cinnamondiva skrev: Vel, nei det er ikke noen gode tips, men aksepter at du synes det er ekkelt og kanskje du kan forklare henne det på en fin måte at du synes det er ekkelt. Du har fullt lov til å synes det er veldig ekkelt. Bare snakk med henne. Finn en løsning. Kanskje du kan putte en plastfolie over hennes vagina(jeg liker å kalle det for er finere ord), Vet ikke om løsningen er å fortelle henne at du synes det er ekkelt 🤔 Det er jo ikke noe hun kan gjøre for å bli mindre våt, så det eneste du gjør da er å påføre henne skam for noe hun ikke kan gjøre noe med.. Det er lite konstruktivt. Å slikke før d blir for vått, samt jobbe med eget tankemønster er en bedre løsning. Eventuelt unngå oralsex. Anonymkode: ea10c...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 21. august 2020 #34 Del Skrevet 21. august 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt sær. Dama blir veldig våt når hun er kåt. Når jeg fingret henne i går, så kom det en dam oppi hånda mi, som gjør at jeg unnskylder meg rett etter hun har kommet for å gå å vaske henda.. Kommer tilbake igjen for å kose litt. Men helt ærlig, så synes jeg dette er bittelitt ekkelt. Vet ikke hvorfor. Synes det ksn være litt ekkelt å gå ned på henne når hun blir sånn veldig våt og, så jeg pleier ofte å gjøre det først, før hun har rukket å bli så våt. Og heller bruke fingre på orgasme nr. 2 og 3.. Finnes det noen glde tips for å "bli kvitt" at jeg synes dette? Anonymkode: 3b67c...637 Har ikke noen gode tips dessverre, utover det noen allerede har foreslått med å tørke litt, bare gjøre det på en slik måte at ikke hun føler du gjør det fordi du synes våt heten hennes er ekkel. Menn er tydeligvis forskjellig, når kona blir veldig våt, så mye at det renner og danner en dam i hånda, blir jeg bare enda mer tent, fordi jeg tolker det som at hun virkelig nyter det jeg gjør med henne. Hun blir også så våt at det renner av henne når jeg slikker, men der og da er jeg så tent og opphisset at jeg bare slikker det i meg og nyter, tenker ihvertfall ikke på at det er ekkelt. Så for meg handler det at når jeg er tent og opphisset og har sex med henne jeg elsker, så tenker jeg ikke på at noe er ekkelt med det som kommer ut av musa hennes, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 21. august 2020 #35 Del Skrevet 21. august 2020 Hvor gammel er du, TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #36 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg forstår deg godt og syns det er rart ikke det gjelder flere menn. Selv er jeg heterofil kvinne og syns både precum og sæd er litt ekkelt. Tror det er ganske vanlig egentlig. På samme måte som man syns spytt/snørr/tiss er ekkelt. Det er veldig kroppslig og alle er ikke like bekvem med denne delen av sexen. Kan du feks tørke av deg på sengetøyet eller et håndkle underveis/etterpå? Høres litt kjipt ut at du går å vasker hendene rett etter hun har kommet.. Anonymkode: 1f88f...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #37 Del Skrevet 21. august 2020 Fittesaft og precum smaker veldig likt. Neste gang du runker, smak på deg selv. Anonymkode: dd82f...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #38 Del Skrevet 21. august 2020 På 20.8.2020 den 13.46, AnonymBruker skrev: Du kan jo forestille deg at hun du er sammen med tenker det samme om deg angående sæd. At hun synes du er ekkel 😉 Så kan du reflekterere litt på det, kanskje du innser at desse tankene er ødeleggende for sexlivet og at det går an å bestemme seg for å endre hvordan du opplever dette. Kanskje du kan bruke oljer(de er behagelige og våte, så kanskje det vil endre hvordan det oppleves?) eller ha sex i badekar/dusj sånn at du ikke fokuserer på at det 'er for vått' , å heller fokuserer på hennes nytelse OG din nytelse, å bare setter pris på kroppene deres slik de er skapt. Anonymkode: b3810...2c2 Ja, tenk om det var tråder her på KG som handlet om hvor ekkelt sæd er 🙄 Og hvordan alle som ikke har opplevdt at dama har kastet opp når hun kommer i kontakt med det har blitt lurt og at dama bare har faket dersom det virker som om hun synes det er ok. Hvis TS her ikke troller tilhører han nok et veldig mindretall, for jeg tenner som bare det når dama blir klissvåt. Jeg har egentlig ikke noen gode råd til TS. Hvis du er "heldig" finner du en jente som sliter med å bli våt og kan bruke glidemiddel i stedet, men det smaker i alle fall dritt! Anonymkode: a767f...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 21. august 2020 #39 Del Skrevet 21. august 2020 På 20.8.2020 den 13.32, AnonymBruker skrev: Jeg er litt sær. Dama blir veldig våt når hun er kåt. Når jeg fingret henne i går, så kom det en dam oppi hånda mi, som gjør at jeg unnskylder meg rett etter hun har kommet for å gå å vaske henda.. Kommer tilbake igjen for å kose litt. Men helt ærlig, så synes jeg dette er bittelitt ekkelt. Vet ikke hvorfor. Synes det ksn være litt ekkelt å gå ned på henne når hun blir sånn veldig våt og, så jeg pleier ofte å gjøre det først, før hun har rukket å bli så våt. Og heller bruke fingre på orgasme nr. 2 og 3.. Finnes det noen glde tips for å "bli kvitt" at jeg synes dette? Anonymkode: 3b67c...637 Ja bare øv mere. Flere damer jeg har hengt med blir sånn. Jeg pleier å komme med flere badehåndklær. Noen spekulerer litt når jeg drasser inn det på rommet. Det kom engang et forsiktig spørsmål om "hvordan visste du det?" fra ei. Da smilte jeg til henne og sa er det flere som trengte det ja... Da lo vi godt begge to. Så når det er som våtest så plasker det omtrent rundt oss. Vi tørker oss bare litt. Mitt griseri blir mere klissete så det bruker vi å tørke bedre bort. Ellers er ikke dette noe stress. Bare vær fornøyd over at hun blir slik. Det er sunnhet og spore. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #40 Del Skrevet 21. august 2020 På 20.8.2020 den 18.29, AnonymBruker skrev: Jeg kan tenne på sæd med den rette mannen og syns det er sexy, men vil likevel si det er litt annerledes mtp lukt. Jeg kan bli rimelig våt men det er lukt og smak-løst (bekreftet av både mann og når jeg blir kysset etterpå). Det er som sagt sexy på den rette mannen hvor jeg fint kan ta det i munn, men har brekt meg med andre pga lukt og smak. Anonymkode: cf115...b94 Jeg har vært borti rimelig mange mus og kan si at jeg aldri har vært borti noen som ikke smaker noe! Jeg har heldigvis bare hatt "friske" med god lukt og smak, men ja, det smaker definitivt noe, og ganske forskjellig fra jente til jente. Det smaker/lukter som konsentrert kroppslukt fra jenta egentlig (snakker ikke om gammel svette). At det ikke smaker noe tror jeg ikke noe på, og det er ikke ment som en negativ ting... det er litt som at man ikke kjenner sin egen kroppslukt (igjen, ikke gammel svette, men slik huden lukter). Jeg har ALDRI opplevd å ha fingret noen (eller annet) og at det ikke har en duft etterpå, men jeg elsker den lukten så det er bare fint.... Anonymkode: a767f...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå