Gå til innhold

Synes det er litt ekkelt at hun blir så våt :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt sær. Dama blir veldig våt når hun er kåt. Når jeg fingret henne i går, så kom det en dam oppi hånda mi, som gjør at jeg unnskylder meg rett etter hun har kommet for å gå å vaske henda.. Kommer tilbake igjen for å kose litt. Men helt ærlig, så synes jeg dette er bittelitt ekkelt. Vet ikke hvorfor. Synes det ksn være litt ekkelt å gå ned på henne når hun blir sånn veldig våt og, så jeg pleier ofte å gjøre det først, før hun har rukket å bli så våt. Og heller bruke fingre på orgasme nr. 2 og 3.. Finnes det noen glde tips for å "bli kvitt" at jeg synes dette? 

Anonymkode: 3b67c...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antar det varierer hvor våt hun er, så sørg for å ha håndkle tilgjengelig og tørk litt ved behov underveis? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger da ikke å være homo av den grunn. Mange kvinner synes sæd er ekkelt og brekker seg av det. De da sammen med menn likevel. Og menn synes som oftest det ikke er noe problem at dama brekker seg av sæden hans. Dette er jo det samme bare med omvendt fortegn.

Anonymkode: 8c70b...e76

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trenger da ikke å være homo av den grunn. Mange kvinner synes sæd er ekkelt og brekker seg av det. De da sammen med menn likevel. Og menn synes som oftest det ikke er noe problem at dama brekker seg av sæden hans. Dette er jo det samme bare med omvendt fortegn.

Anonymkode: 8c70b...e76

De burde innse at de er lesbiske!

Anonymkode: e0fed...5a7

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At hun blir våt, viser at hun er tent. Og det er jo bra. Væten fungerer som et slags glidemiddel og gjør opplevelsen mye bedre.

Du  ikke gå ned på henne hvis du ikke vil! 

Men hvis du ønsker å endre tankesettet ditt, kan du jobbe med det. Hver gang du automatisk tenker «Dette er litt ekkelt» kan du mildt irettesette deg selv med: «Wow. Her var det vått. Det tar jeg som et kompliment.» eller noe lignende., Etterhvert blir denne erstatningstanken mer automatisk. (Prøv å ikke anklage deg selv eller gruble for mye på hvorfor du tenker som du gjør - det bare forsterker tankene du ikke ønsker.)

Jeg har endret mitt automatiske tankesett mange ganger med den metoden. 🙂 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nei det er ikke noen gode tips, men aksepter at du synes det er ekkelt og kanskje du kan forklare henne det på en fin måte at du synes det er ekkelt. Du har fullt lov til å synes det er veldig ekkelt. Bare snakk med henne. Finn en løsning. Kanskje du kan putte en plastfolie over hennes vagina(jeg liker å kalle det for er finere ord), 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo forestille deg at hun du er sammen med tenker det samme om deg angående sæd. At hun synes du er ekkel 😉 Så kan du reflekterere litt på det, kanskje du innser at desse tankene er ødeleggende for sexlivet og at det går an å bestemme seg for å endre hvordan du opplever dette. Kanskje du kan bruke oljer(de er behagelige og våte, så kanskje det vil endre hvordan det oppleves?) eller ha sex i badekar/dusj sånn at du ikke fokuserer på at det 'er for vått' , å heller fokuserer på hennes nytelse OG din nytelse, å bare setter pris på kroppene deres slik de er skapt. 

Anonymkode: b3810...2c2

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Vel, nei det er ikke noen gode tips, men aksepter at du synes det er ekkelt og kanskje du kan forklare henne det på en fin måte at du synes det er ekkelt. Du har fullt lov til å synes det er veldig ekkelt. Bare snakk med henne. Finn en løsning. Kanskje du kan putte en plastfolie over hennes vagina(jeg liker å kalle det for er finere ord), 

Om han jeg holder på med hadde forklart meg(samme hvor hyggelig det ble forklart) at han synes jeg er ekkel fordi jeg blir våt når jeg blir kåt(noe jeg absolutt ikke kan noe for), så hadde det vært så turn off at det hadde endret hele sexopplevelsen og kanskje til og med hvordan jeg følte om forholdet.. Hvor vil en med en sånn kommentar?... Hun kan ikke endre sin kropps reaksjoner.

Anonymkode: b3810...2c2

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe å tørke med og øve på å tenke positivt. Du er jo egentlig heldig som har en kjæreste som så til de grader nyter det du gjør med henne 😄 Jeg tror tid, vane og eksponering vil hjelpe deg her.

I min ungdom syntes jeg bj og sperm var ekkelt og rart, men det har med tiden gått helt over.

Anonymkode: d3d3c...217

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, mange ting som skal være vanskelig. Kåt bør være positivt, men tørk litt underveis da hvis du føler det er litt meget😅

Anonymkode: ef31a...124

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Tror heller ikke jeg skal ta det opp med henne, for det er ikke hennes feil, og tror det kan ødelegge litt for henne ved at hun skammer seg over det. Det er ingenting å skamme seg for. Men jeg tror litt tørking underveis kanskje ikke er dumt. Dere tror ikke hun vil bli fornærnet hvis jeg plutselig tørker litt da? 😅 

Skal også øve meg på å forbinde det med noe positivt. Jeg synes jo det er det, er bare det å få det i munn eller (for mye) på henda som kan bli litt voldsomt, og ja, litt ekkelt. Antar det er likt for kvinner som synes det er ekkelt omvendt ja. Er jo luksusproblem dette men. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere tror ikke hun vil bli fornærnet hvis jeg plutselig tørker litt da? 😅 

Nei, du kan si at du behøver å øke friksjonen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal også øve meg på å forbinde det med noe positivt. Jeg synes jo det er det, er bare det å få det i munn eller (for mye) på henda som kan bli litt voldsomt, og ja, litt ekkelt. Antar det er likt for kvinner som synes det er ekkelt omvendt ja. Er jo luksusproblem dette men. 

Ja, det er det det er. Mange kvinner blir ikke våte, og mange menn fortviler. Så det at hun blir våt er som at du får en hard ereksjon, altså noe som er positivt for sexen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Tror heller ikke jeg skal ta det opp med henne, for det er ikke hennes feil, og tror det kan ødelegge litt for henne ved at hun skammer seg over det. Det er ingenting å skamme seg for. Men jeg tror litt tørking underveis kanskje ikke er dumt. Dere tror ikke hun vil bli fornærnet hvis jeg plutselig tørker litt da? 😅 

Kona mi kan bli enormt våt, og da er det bare å tørke godt og fortsette etterpå. Tenker ikke noe mer over det, men vil si at det er som du sier en vinn vinn situasjon da. Føler meg jo veldig mannlig som gjør henne så våt.

Anonymkode: d9db8...6c5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Innse at du er homo?

Kanskje du er homo

Anonymkode: 791be...cb4

Utrolig teit svar.

Hva syns damene når de får hendene fulle av sæd? Slikker det velvillig i seg?

Anonymkode: 66e05...21e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde innse at de er lesbiske!

Men det er da vitterlig damer uansett, innerst inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig teit svar.

Hva syns damene når de får hendene fulle av sæd? Slikker det velvillig i seg?

Selvfølgelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...