AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Hallo, jeg ser kanskje ikke godt nok etter, men helt vanlig roibos te, uten tilsatt feks ferskensmak, hvor finner man det? Jeg liker ikke pukka teene. Kjøpte på internasjonal butikk sist gang, men de pusser opp og nå har de den ikke.. 😭 Anonymkode: 8110b...e7d
Hopptimisten Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Hei! Jeg kjøpte masse på cupoftea.no. Koster litt i frakt! Jeg kjøpte for 400kr da var det gratis frakt! Fikk veldig mye te, men den er bra for veldig mye også da😊😊
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 1 minutt siden, Hopptimisten skrev: Hei! Jeg kjøpte masse på cupoftea.no. Koster litt i frakt! Jeg kjøpte for 400kr da var det gratis frakt! Fikk veldig mye te, men den er bra for veldig mye også da😊😊 Tusen takk for tipset ☺️❤️ Anonymkode: 8110b...e7d 1
Hopptimisten Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tipset ☺️❤️ Anonymkode: 8110b...e7d No problem! Tror de også skal ha det i utvalgte menybutikker!😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå