AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #1 Del Skrevet 19. august 2020 Men ellers veltrent og godt anlegg for rask muskelvekst. Mann. Er det noen som har tips til quick fix? Med quick fix mener jeg et enkelt og lite tidkrevende treningsprogram med øvelser som tar godt på underarmer og hender. Vet at størrelse på henda og selve håndleddet er mest genetikk, men litt vekst må det gå an å få til. Anonymkode: 5341d...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Del Skrevet 20. august 2020 Ingen? Anonymkode: 5341d...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Del Skrevet 20. august 2020 På 19.8.2020 den 10.58, AnonymBruker skrev: Men ellers veltrent og godt anlegg for rask muskelvekst. Mann. Er det noen som har tips til quick fix? Med quick fix mener jeg et enkelt og lite tidkrevende treningsprogram med øvelser som tar godt på underarmer og hender. Vet at størrelse på henda og selve håndleddet er mest genetikk, men litt vekst må det gå an å få til. Anonymkode: 5341d...a27 Selve størrelsen på hendene er det vrient å gjøre noe med om du da ikke klarer å få beina i hendene dine til å vokse. I håndleddene er det derimot mer muskler som kan påvirkes. Jeg hadde også veldig tynne håndledd tidligere, men etter jeg begynte å trene har de blitt tykkere. Klokker som jeg brukte for 20 år siden passer i hevert fall ikke lenger. Har ikke noen spesiell treningsplan annet enn allsidig styrketrening. Vil tro at alle øvelser hvor du må holde en vekt/vektstang med hendene er gunstig. Anonymkode: 6a846...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Del Skrevet 20. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Selve størrelsen på hendene er det vrient å gjøre noe med om du da ikke klarer å få beina i hendene dine til å vokse. I håndleddene er det derimot mer muskler som kan påvirkes. Jeg hadde også veldig tynne håndledd tidligere, men etter jeg begynte å trene har de blitt tykkere. Klokker som jeg brukte for 20 år siden passer i hevert fall ikke lenger. Har ikke noen spesiell treningsplan annet enn allsidig styrketrening. Vil tro at alle øvelser hvor du må holde en vekt/vektstang med hendene er gunstig. Anonymkode: 6a846...cd8 Pull-ups og markløft er det to øvelsene jeg tar der jeg kjenner det mest i underarmene. Merker faktisk at svake underarmer og hender er en begrensningem i de øvelsene. Men føler ikke noe progresjon, så er vel ute etter øvelser som tar underarmer og hender mer isolert. Anonymkode: 5341d...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå