Maleficenta Skrevet 21. august 2020 #41 Skrevet 21. august 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen kanskje, men de aller fleste gnålte og bar seg ikke på SoMe (det fantes ikke en gang) over at de bikket 20/30/40. Enten blir man eldre eller så kan man velge å ikke bli det. Anonymkode: 2ba70...7b0 Tror de gnålte og bar seg likevel... Har alltid føltes kjipt å bli eldre. Tror faktisk det var verre før, For da var man faktisk gammel når man var 40
Geojak Skrevet 21. august 2020 #42 Skrevet 21. august 2020 På 19.8.2020 den 1.36, AnonymBruker skrev: Er i 40 årene og er ikke like stram, har noen kilo for mye og puppene struter ikke for å si det sånn. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: ed94c...200 Det er vel helt normalt, når man bli eldre, er sikker på at du fortatt er like fin. Kona er 56 med noen kilo ekstra, og litt slappere her og der... Jeg blir fortsatt tent av å se henne naken, ganske enkelt fordi jeg fortsatt elsker henne. Og når vi har sex er det fortsatt like herlig som i "gamle dager", Kan jo ikke forvente at hun skal ha kropp og spenst som en 20 åring når hun er over 50. Hadde hun hat kropp og spenst som en 20 åring hadde hun nok sikkert dumpet meg også, fordi jeg er gammel og grå, og heller ikke har kropp og spenst som en 20 åring 🙂 4
Maleficenta Skrevet 21. august 2020 #43 Skrevet 21. august 2020 21 timer siden, Alterego666 skrev: Newsflash: Dine/våre jevnaldrende føler seg også som om de/vi er 20, vi har bare mer erfaring. Jeg forsøker å tegne et vinn/vinn-bilde her.... Virker ikke slik. De oppfører seg ikke som om de føler seg slik
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #44 Skrevet 21. august 2020 5 timer siden, Maleficenta skrev: Ja kanskje... Men det er ulike forventninger i samfunnet til ulike aldersgrupper Det er mulig, men jeg har alltid gitt faen i "samfunnets forventninger". Hadde aldri kommet så langt i livet dersom jeg skulle brydd meg om hva "andre" mener. 😜 Jeg gjør hva pokker jeg vil, og lever godt med det. Anonymkode: 160f1...d99 2
Gjest Alterego666 Skrevet 21. august 2020 #45 Skrevet 21. august 2020 15 minutter siden, Maleficenta skrev: Virker ikke slik. De oppfører seg ikke som om de føler seg slik Oi! Det er min observasjon i mitt miljø at når barna blir mer selvstendige tenåringer, blir foreldrene mer lekne og ungdommelige.
Maleficenta Skrevet 21. august 2020 #46 Skrevet 21. august 2020 4 timer siden, Alterego666 skrev: Oi! Det er min observasjon i mitt miljø at når barna blir mer selvstendige tenåringer, blir foreldrene mer lekne og ungdommelige. Mitt barn er bare liten
Gjest Alterego666 Skrevet 22. august 2020 #47 Skrevet 22. august 2020 10 timer siden, Maleficenta skrev: Mitt barn er bare liten Da håper jeg du har alle de positive endringene foran deg!☺️
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #48 Skrevet 22. august 2020 På 19.8.2020 den 1.36, AnonymBruker skrev: Er i 40 årene og er ikke like stram, har noen kilo for mye og puppene struter ikke for å si det sånn. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: ed94c...200 Men fitta di er fortsatt god å knulle i. Det er tross alt det viktigste. Om puppa henger og du er blitt tjukk er underordnet. Det er den du sitter på som er gull verdt. Fungerer fitta di normalt er den det viktigste. Anonymkode: 26889...492
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå