AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Er i 40 årene og er ikke like stram, har noen kilo for mye og puppene struter ikke for å si det sånn. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: ed94c...200
BerntHulken Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er i 40 årene og er ikke like stram, har noen kilo for mye og puppene struter ikke for å si det sånn. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: ed94c...200 At du sikkert fremdeles er veldig fin! 13
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 Jeg er femti, nettopp operert øyelokkene. Er i god fysisk form, er frisk og føler meg strålende. Er topp å bli eldre! Anonymkode: d5ca3...6a5 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 Ja jeg er 27 og føler alderdommen tynger allerede snart 30 huff og huff. 40 tror jeg faktisk ikke jeg holder ut Anonymkode: 33471...72b 2
BerntHulken Skrevet 18. august 2020 #5 Skrevet 18. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg er 27 og føler alderdommen tynger allerede snart 30 huff og huff. 40 tror jeg faktisk ikke jeg holder ut Anonymkode: 33471...72b Herreli, slutt å tulle nå! 10
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. august 2020 #6 Skrevet 19. august 2020 Jeg tenker at det er bedre å bli eldre enn å dø ung. Selvsagt er det best at man holder seg frisk når man blir eldre. Jeg har ingenting i mot å bli eldre, ser ikke helt hva som skal være så vemodig med det. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg er 27 og føler alderdommen tynger allerede Anonymkode: 33471...72b Jeg er 10 år eldre enn deg og føler ikke alderdommen tynger, så jeg forstår ikke hvordan du som 27 åring kan føle det. 13
Jr.Garcon Skrevet 19. august 2020 #7 Skrevet 19. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er i 40 årene og er ikke like stram, har noen kilo for mye og puppene struter ikke for å si det sånn. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: ed94c...200 Tenker vel at når man har rundet 40 så bør man ha fått større og viktigere problemer i livet Har man ikke det, og ens største bekymring er litt mindre struttepupper og at man ikke er heeeelt like stram, så bør man være veldig fornøyd. 18
Jean-Jaques Skrevet 19. august 2020 #8 Skrevet 19. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er i 40 årene og er ikke like stram, har noen kilo for mye og puppene struter ikke for å si det sånn. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: ed94c...200 Jeg tror at du fortsatt er ganske fin! 1
Jerry Lee Skrevet 19. august 2020 #9 Skrevet 19. august 2020 Så ikke at tråden lå under seksualitet før jeg gikk inn. Da gidder jeg ikke si noe for seksualitet har ingenting å gjøre med hvorfor jeg syns det er ugreit å bli eldre. Og, ja...jeg kunne latt være å si noe her. 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #10 Skrevet 19. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg er 27 og føler alderdommen tynger allerede snart 30 huff og huff. 40 tror jeg faktisk ikke jeg holder ut Anonymkode: 33471...72b 🙄🙄🙄🙄. Å uansett, hva er alternativet? 🤭 Anonymkode: a0728...807 4
Gjest Alterego666 Skrevet 19. august 2020 #11 Skrevet 19. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg er 27 og føler alderdommen tynger allerede snart 30 huff og huff. 40 tror jeg faktisk ikke jeg holder ut Anonymkode: 33471...72b Jeg syntes det var tungt å bli 30 og deilig å bli 40. Når jeg var 40 følte jeg at jeg begynte å bli voksen.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #12 Skrevet 19. august 2020 Jeg har hengemage og hengepupper og grevinneheng og sikkert mer heng andre steder. Arr tvers over bikinilinja, strekkmerker over hele magen andre veien, arr nedentil også for den saks skyld. Osv osv. Men. Min kropp har båret frem tre barn, den har helt alene oppfostret tre små klumper fra de var ei celle til de var babyer på over 7kg (da begynte de å spise mat også, ikke bare melk fra meg). Da er det ikke så gale at huden henger litt rundt om kring? Og når det gjelder seksualiteten, så er jeg jo vesentlig friere nå enn jeg var for tjue år siden da ingen deler hang. Så jeg tror alt i alt jeg er en bedre partner nå, enn jeg var i mine strammere tider. (Selv ville jeg jo aldri byttet ut den småkvapsete mannen min som kjenner min kropp mot den spinkle tenåringen han en gang var og som kun varte et par min i senga 😉). Anonymkode: 09bc6...2ef 16
SlemUlv Skrevet 19. august 2020 #13 Skrevet 19. august 2020 Jeg blir 40 i år, og selv med sykdommer og skader, er jeg glad jeg blir 40! Jeg har massevis av fin erfaring, jeg er tryggere på meg selv, jeg er mer med i senga. Alt er liksom litt bedre nå, en da jeg var 20 😃 6
Skruf#2 Skrevet 20. august 2020 #14 Skrevet 20. august 2020 På 19.8.2020 den 1.36, AnonymBruker skrev: Er i 40 årene og er ikke like stram, har noen kilo for mye og puppene struter ikke for å si det sånn. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: ed94c...200 Begynn å trene! Både kropp og underliv (kondomeriet har ett godt utvalg for trening/stramming av underliv) Lykke til:-) 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #15 Skrevet 20. august 2020 På 19.8.2020 den 1.50, AnonymBruker skrev: Ja jeg er 27 og føler alderdommen tynger allerede snart 30 huff og huff. 40 tror jeg faktisk ikke jeg holder ut Anonymkode: 33471...72b 😂 Tuller du ? Man er forsatt ung i 30 årene. Man er ikke gammel når man er 40+ man er bare midtveis i livet...Man kan kalle seg gammel når man er 70+ Selv om mange ikke føler seg slik. Noen sier at de ikke kjente seg gammel før i 80 årene når kroppen svekkes av alderen. Anonymkode: 9de34...50d 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #16 Skrevet 20. august 2020 Jeg er midt i 40-årene, og syns det er vemodig å bli eldre av en grunn; jeg er ikke der jeg skulle ønske jeg var i denne alderen. Jeg har alltid ønsket meg familie, mann og barn, men det har jeg ikke fått til. Jeg drømte om familieliv i et koselig hus med en liten hageflekk, men bor alene i en liten leilighet i en blokk. Mannen kan jeg fortsatt finne, og drømmen om det lille huset kan fortsatt oppfylles, men barn er det for sent å få. Derfor syns jeg det er vemodig å bli eldre. Anonymkode: 020e4...26c 6
Maleficenta Skrevet 20. august 2020 #17 Skrevet 20. august 2020 På 19.8.2020 den 2.00, Aragorn ll Elessar skrev: Jeg tenker at det er bedre å bli eldre enn å dø ung. Selvsagt er det best at man holder seg frisk når man blir eldre. Jeg har ingenting i mot å bli eldre, ser ikke helt hva som skal være så vemodig med det. Jeg er 10 år eldre enn deg og føler ikke alderdommen tynger, så jeg forstår ikke hvordan du som 27 åring kan føle det. Jeg syns det er vemodig å bli eldre. Problemet mitt er at jeg på en måte glemmer hvor gammel jeg er, da jeg ikke føler alderen tynge. Jeg føler meg som i 20 åra. Dermed så er det så jævlig drit å ikke være i 20 åra, fordi de i 20 åra syns jo at jeg er gammel sikkert, men jeg føler meg yngre enn de på min egen alder. Jeg føler at årene løper fra meg og at jeg ikke henger med. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #18 Skrevet 20. august 2020 19 minutter siden, Maleficenta skrev: Jeg syns det er vemodig å bli eldre. Problemet mitt er at jeg på en måte glemmer hvor gammel jeg er, da jeg ikke føler alderen tynge. Jeg føler meg som i 20 åra. Dermed så er det så jævlig drit å ikke være i 20 åra, fordi de i 20 åra syns jo at jeg er gammel sikkert, men jeg føler meg yngre enn de på min egen alder. Jeg føler at årene løper fra meg og at jeg ikke henger med. Hvorfor ta alderen på forskudd ? Man er ikke gammel i 40 årene. Å være midtveis i livet er en fin alder der du har fått livserfaringer og livs visdom og man er fortsatt ung i den forstand at det er lenge til du blir pensjonist og alderdommen banker på døren... Anonymkode: 9de34...50d
Maleficenta Skrevet 20. august 2020 #19 Skrevet 20. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ta alderen på forskudd ? Man er ikke gammel i 40 årene. Å være midtveis i livet er en fin alder der du har fått livserfaringer og livs visdom og man er fortsatt ung i den forstand at det er lenge til du blir pensjonist og alderdommen banker på døren... Anonymkode: 9de34...50d Nei man er jo ikke gammel, men man er ikke ung heller. Man er godt voksen og jeg føler meg ikke der. Jeg er jo forsåvidt det. Jeg har Mann og hus og bil og barn og jobb og alt det liksom men av og til savner jeg den tiden uten bekymringer. Når man bare hadde seg selv å tenke på og var ung på ordentlig. Noen ganger tar jeg meg og i å tenke at det er trist at jeg ikke er barn lengre og. Og så er det jo og det at når jeg blir eldre, så blir også foreldrene mine eldre. Og jeg vil jo at de skal være her for alltid.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #20 Skrevet 20. august 2020 Dette kunne blitt en ettertenksom og fin tråd... men den ligger jo under seksualitet? Anonymkode: e316e...d28 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå