Gå til innhold

Turn off at han er så redd

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje vurdere å droppe hele fyren? Hvis han allerede klarer å være irriterende, er jeg sikker på at du kan finne en bedre. Syns det høres ut som han har godt av å bli «dumpet» av en dame også..

Anonymkode: b1c40...311

Ja kjenner jeg er lei. Han ville komme på besøk igjen idag men sa jeg var opptatt, så får jeg heller ta praten om han spør flere ganger 

Anonymkode: 02f7b...3f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Starter navnet hans på E?🙊

Anonymkode: 3b4d8...ec3

Nei M om dette er av betydning. Finnes sikkert flere 

Skrevet

hvilke andre kriterier for å få kjæreste går du etter når det kommer til at du kan ha sex med en person, for å så ikke

få eller komme til å ønske engang å få følelser? Og hvordan er det å ha sex med en som du da egentlig ikke er tiltrukket av?

må bare spørre, er nygjerrig på sex selv, merker deperasjonen og har aldri passet seg med noen aktuelle

Anonymkode: bbfe6...76e

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvilke andre kriterier for å få kjæreste går du etter når det kommer til at du kan ha sex med en person, for å så ikke

få eller komme til å ønske engang å få følelser? Og hvordan er det å ha sex med en som du da egentlig ikke er tiltrukket av?

må bare spørre, er nygjerrig på sex selv, merker deperasjonen og har aldri passet seg med noen aktuelle

Anonymkode: bbfe6...76e

Jeg syns han er attraktiv men han har ikke de egenskapene jeg ser etter hos en kjæreste, derfor kan jeg ha sex med han men ikke få følelser. Jeg er mer en nok tiltrukket av han. Forstår ikke menn som eksempel kan ligge med jenter de egentlig ikke finner attraktiv, det er noe utenfor min forståelsen 

Skrevet

At mange gutter maser om at "nå må du ikke bli forelska i meg" eller "kvinner får følelser når de har sex" var en av grunnene til at JEG syntes det var mer chill å ha sex med en kvinne. Da slapp jeg det greiene der. Det er virkelig ikke chill å være med en som ligger å maser om at man ikke må få følelser for dem. Slapp av, det slipper du, i hvert fall når du er sånn, tenker jeg bare da.

Anonymkode: 8e4c0...3f9

Skrevet

Det oser av skapsjalusi når du må starte en tråd på kg om dette temaet.

Anonymkode: 7c397...a7f

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det oser av skapsjalusi når du må starte en tråd på kg om dette temaet.

Anonymkode: 7c397...a7f

Hva er skapsjalusi? 

Skrevet
På 19.8.2020 den 6.22, Cinnamondiva skrev:

Vel, det er helt umoralsk forkastelig det du gjør og bare hive et menneske ut på den måten der😡hva faen har skjedd med vårt samfunn sier jeg bare. Du får ta å snakke med han om hva du synes når han sier slikt eller så bør du kutte han ut.

Mente du moralsk forkastelig?

Umoralsk forkastelig betyr jo faktisk moralskt positivt.

Anonymkode: 4c872...0fe

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente du moralsk forkastelig?

Umoralsk forkastelig betyr jo faktisk moralskt positivt.

Anonymkode: 4c872...0fe

Lurte på det samme. I tillegg bruker han jo meg og, det er sex relasjonen vår er basert på så at jeg ikke bruker mye tid med han utenom dette burde jo vært forståelig. Mange av gangene er det han selv som drar på eget initativ 

Skrevet

Jeg tror han bare skryter på seg for å øke sin verdi i dine øyne. Tror ikke han har vært plaget med at jentene ligger strødd for han hver gang han har ligget med dem.. Han vil at du skal like han

Anonymkode: 4c183...ff6

Skrevet

Jeg datet en og vi hadde sex. Ingdn følelser involvert, så fra min side var det bare en slags forlenget date-periode så jeg kumme ha sex før jeg fant en ny. 

Han snakket hele tiden om "jeg vet du har følelser og jeg vil ikke såre deg" (ment fordi han bare ville ha sex). 

Tror mange menn tror at kvinner ikke bare ligger rundt og kun ligger med de man liker/har følelser for. 

Anonymkode: f9468...d0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...