AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Jeg har hatt sex med en fast i 1-2 måneder. Han skal alltid presisere at det er så flott med meg som er «chill», for alle han er med blir forelsket i han. Han snakker som om han skulle vært en don juan som alle liker, og jeg skjønner det ikke. Jeg kunne aldri klart å fått følelser for han bare ved at vi har sex, og begynner å bli ganske lei maset hans om at alle forelsker seg i han. Jeg har sagt flere ganger at det skjer ikke. Han kan ligge med noen forann meg og det ville ikke brydd meg. Hva kan jeg si for å få han til å slutte å mase om dette temaet? Anonymkode: 02f7b...3f2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Dette forstod jeg ingenting av Anonymkode: 3e4d0...5f6 12
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette forstod jeg ingenting av Anonymkode: 3e4d0...5f6 Altså han skal hele tiden presisere at alle jenter han har sex med blir forelsket i han, når jeg har sagt flere ganger at det ikke vil skje. Jeg har sagt til han at han kan ligge med noen forann meg og det ville ikke brydd meg, men likevel fortsetter han. Det virker som han nesten skryter av det, og det er turn off. Beklager dårlig forklaring Anonymkode: 02f7b...3f2 2
Hippogriff Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 Han er kanskje bare redd for å såre deg, og blir dermed overdrevent opptatt av å være ærlig og føre var? Spesielt siden han har erfaring med at det pleier å skje. Hvilket egentlig i så fall er et sympatisk (om enn litt irriterende) trekk. 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #5 Skrevet 18. august 2020 Du kan slutte å ha sex med han Anonymkode: 56150...070 7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #6 Skrevet 18. august 2020 4 minutter siden, Hippogriff skrev: Han er kanskje bare redd for å såre deg, og blir dermed overdrevent opptatt av å være ærlig og føre var? Spesielt siden han har erfaring med at det pleier å skje. Hvilket egentlig i så fall er et sympatisk (om enn litt irriterende) trekk. Ja men syns det er merkelig, jeg gidder ikke kose med han og hiver han ut etter vi er ferdig så jeg gir jo ikke akuratt tegn til interesse for noe mer Anonymkode: 02f7b...3f2 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men syns det er merkelig, jeg gidder ikke kose med han og hiver han ut etter vi er ferdig så jeg gir jo ikke akuratt tegn til interesse for noe mer Anonymkode: 02f7b...3f2 Haha, jeg hadde også en sånn FF, og han drev med akkurat det samme. Pluss sånne idiotiske meldinger av typen: «men du er vel glad i meg». Altså nei, jeg tilbragte jo ikke tid med ham utover sexen, hvordan skulle jeg få blitt det i det hele tatt?! Måtte avslutte til slutt jeg, var alt for mye gnål og mas om at jeg ikke måtte få følelser for ham, noe jeg selvfølgelig aldri fikk. Anonymkode: adef9...2db 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #8 Skrevet 18. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeg hadde også en sånn FF, og han drev med akkurat det samme. Pluss sånne idiotiske meldinger av typen: «men du er vel glad i meg». Altså nei, jeg tilbragte jo ikke tid med ham utover sexen, hvordan skulle jeg få blitt det i det hele tatt?! Måtte avslutte til slutt jeg, var alt for mye gnål og mas om at jeg ikke måtte få følelser for ham, noe jeg selvfølgelig aldri fikk. Anonymkode: adef9...2db Ja jeg lurer på hvilke jenter han har vært med før som forelsker seg bare av samleie. Det kan sikkert skje når man er ung men jeg er 28 og han er 31. Har forklart han flere ganger at jeg ikke klarer å «bry» meg om en person, og iallfall ikke få følelser av bare sex Anonymkode: 02f7b...3f2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #9 Skrevet 18. august 2020 Han har vel egentlig lyst til at du skal like ham, og prøver å 'skryte opp' seg selv. Han klarer kanskje ikke å forstå hvorfor du ikke får følelser for ham, siden 'kvinner er så needy og klengete og får så fort følelser for menn de har sex med'. Vil anbefale å slutte å ha sex med ham. Det vil ikke bedre seg. Jeg ville ikke orket det maset jeg heller. Anonymkode: 74248...510 9
Cinnamondiva Skrevet 19. august 2020 #10 Skrevet 19. august 2020 Vel, det er helt umoralsk forkastelig det du gjør og bare hive et menneske ut på den måten der😡hva faen har skjedd med vårt samfunn sier jeg bare. Du får ta å snakke med han om hva du synes når han sier slikt eller så bør du kutte han ut. 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #11 Skrevet 19. august 2020 Høres mer ut som han projiserer sine egne følelser der det er han som lettere får følelser for noen og ønsker at du skal være glad i han. Like greit å kutte han ut om han irriterer deg. Anonymkode: 48f8d...e76 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #12 Skrevet 19. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres mer ut som han projiserer sine egne følelser der det er han som lettere får følelser for noen og ønsker at du skal være glad i han. Like greit å kutte han ut om han irriterer deg. Anonymkode: 48f8d...e76 Enig i dette. Høres ut som han fisker. Anonymkode: 0ee69...a10 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #13 Skrevet 19. august 2020 Høres ut som han allerede har Ts på kroken 🙈 Det plager henne at han er selvgod og hun har han som madrasskompis. Do The math😛 Anonymkode: f28cb...e63 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #14 Skrevet 19. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som han allerede har Ts på kroken 🙈 Det plager henne at han er selvgod og hun har han som madrasskompis. Do The math😛 Anonymkode: f28cb...e63 Er ganske god på matte men skjønte desverre ikke logikken i det du skrev her Anonymkode: 02f7b...3f2
Blomsterjente92 Skrevet 19. august 2020 #15 Skrevet 19. august 2020 Han virker jo bare skuffa av at han ikke har den virkningen på deg... turn off. Bye 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #16 Skrevet 19. august 2020 Pokkers bruk og kast holdninger Anonymkode: e4073...855 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #17 Skrevet 19. august 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt sex med en fast i 1-2 måneder. Han skal alltid presisere at det er så flott med meg som er «chill», for alle han er med blir forelsket i han. Han snakker som om han skulle vært en don juan som alle liker, og jeg skjønner det ikke. Jeg kunne aldri klart å fått følelser for han bare ved at vi har sex, og begynner å bli ganske lei maset hans om at alle forelsker seg i han. Jeg har sagt flere ganger at det skjer ikke. Han kan ligge med noen forann meg og det ville ikke brydd meg. Hva kan jeg si for å få han til å slutte å mase om dette temaet? Anonymkode: 02f7b...3f2 Starter navnet hans på E?🙊 Anonymkode: 3b4d8...ec3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #18 Skrevet 19. august 2020 "Mange kvinner knytter seg til menn gjennom nærhet. Beklageligvis for deg betyr det ikke at du er attraktiv engang. Jeg er heller ikke én av de kvinnene og velger kjæreste på andre måter. Jeg vil ikke ha deg som kjæreste og hvis du ikke slutter å mase gidder jeg ikke ligge med deg heller." Anonymkode: 61b95...bf8 1
Cuntzilla Skrevet 19. august 2020 #19 Skrevet 19. august 2020 Jeg tror noen menn (eller, gutter..) nesten ikke tror på det når en kvinne sier hun ikke blir forelsket bare av sex. Jeg hadde et uforpliktende forhold hvor han hele tiden var så redd for at jeg skulle få følelser, jeg ble like irritert som deg av at han ikke trodde på meg. Og så var det jo han som fikk følelser til slutt så klart. Man vil alltid ha det man ikke kan få, eller om det er et behov for å "vinne".. den ene dama som aldri ble forelsket i han, blir automatisk den dama han forelsker seg i. Jeg ville prøvd å snu på det, sagt noe i den duren at fælt som du maser om forelskelse, det er ikke i tankene mine engang, hvorfor grubler du så mye på det? Jeg sitter jo ikke her og lyver, så det blir jo irriterende at du skal drive og gnåle om følelser hele tiden, det er ikke interessant, dette er bare sex, du og jeg kommer aldri til å bli noe mer. Og nå må du dra forresten, jeg har en tinder-date. 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #20 Skrevet 19. august 2020 Kanskje vurdere å droppe hele fyren? Hvis han allerede klarer å være irriterende, er jeg sikker på at du kan finne en bedre. Syns det høres ut som han har godt av å bli «dumpet» av en dame også.. Anonymkode: b1c40...311 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå