Gå til innhold

Ønsker ikke å treffes på "date"..

Gjest Vandreren

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Jeg tro det er veldig viktig at du ikek presser jenta. Jeg er selv jente , og bruker lang tid på å finne ut om jeg er forelsket , eller om jeg kan bli det. At en fyr pusher på som de har lett for å gjøre, vil føre til motsatt effekt, nemelgi at jeg trekker meg tilbake. Dette tro jeg ikek gjelder meg, men faktisk de fleste jenter jeg kjenner.

Til en fantastisk og uformell date vil jeg komem med følgende forslag.

Ta med hund og gå en tur langt innover skogen, gjerne ta med kameraet og ta naturbilder sammen.

Låne båt eller dra å fiske sammen

Se film hjemme hos en av dere

Gå sen tur i byen , gjerne på kantrer dere sjelden er, avslutt med en brus eller pizza.

Dette må nå bare funke.. hadde gjort det på meg iallefall om jeg var på sjekkeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rhoswen
Vet du hva er IKKE er modent? Å vise at man absolutt må ha den spesielle jenta. I tillegg viser det at han er usikker fordi han ikke tror han kan finne andre minst like bra jenter. Kvinner fungerer slik at dersom de ser at andre kvinner har funnet en mann bra nok så forutsetter de ofte at han er bra nok for dem.

Øh - nei. Man MÅ ikke absolut ha noe som helst; sånn snakker man om biler ikke mennesker. Spørsmålet her er ikke slik; det er om gjensidig interesse, ikke om å måtte HA.

Kvinner fungerer slett ikke slik. Hva andre kvinner måtte gjør sier ingenting om den mannen én kvinne trenger og vil ha - man er ikke ute etter en troféfyr, man er ute etter et individ. Dette er ikke Prom Night heller...

La meg ta et eksempel fra en tid tilbake da jeg møtte hun jeg nå er sammen med, la oss kalle henne Marianne. Dette var på et ganske folksomt vorspiel. Jeg la merke til henne med en gang og vi introduserte oss for hverandre. Jeg la merke til at at hun ville ha mer oppmerksomhet fra meg, men jeg ignorerte henne. I stedet gav jeg oppmerksomhet til en annen jente som vi kan kalle Hilde. Ingen av disse hadde jeg møtt tidligere. Etter hvert satt disse to på hver side av meg i en sofa og da jeg ved en passende anledning kysset Hilde så la Marianne hånden over munnen min, snudde ansiktet mitt mot hennes og kysset meg.

:ler: Akkurat som en klassefest på barneskolen jo! Sjarmerende.

Slik og lignende oppførsel fungerer utrolig bra, og det er ikke umoden oppførsel.

Øh. Akkurat...

Det viser kun at jeg har mange muligheter og at den jenta som vil ha meg må vise at hun er god nok.

Det viser ikke det minste. Jenta som vil ha deg må VISE at hun er god NOK??? Hva er dette, et fesjå? Hva er du, en førstepremie? Neppe, for å si det sånn.

Det er virkelig gøy å se hva som rører seg i hodene rundt omkring, det forklarer så mye. Det er forskjell på ståsted og erfaringsgrunnlag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet her er ikke slik; det er om gjensidig interesse, ikke om å måtte HA.

Desperasjon er ikke tiltrekkende. Å vise at man ikke behøver den andre personen, men kan gå til andre demonstrerer man at man ikke er desperat.

Jenta som vil ha deg må VISE at hun er god NOK??? Hva er dette, et fesjå? Hva er du, en førstepremie? Neppe, for å si det sånn.

Ja, jeg tar ikke hva som helst som dukker opp, og det bør ingen andre heller. Alt for mange blir sammen fordi de møtte hverandre og ikke hadde noen andre muligheter. Dette fører til usunne forhold.

Tenk over hvor mange muligheter du har i dag. Det er ikke snakk om mennesker du kan tenke deg noe mer med, men hva de vil med deg. Svært ofte har attraktive kvinner massevis med menn i livet sitt som er interessert i dem. Det gjør de bare mer attraktive.

For et par år siden hadde jeg ingen muligheter. Årsakene er mange, men en av dem er at jeg ikke trodde jenter var interessert i meg. Det førte til at jeg ikke tok de små hintene, og ikke tok initiativ videre. Nå vet jeg at så lenge jenter snakker med meg og aktivt følger med så er det interesse i større eller mindre grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tro det er veldig viktig at du ikek presser jenta. Jeg er selv jente , og bruker lang tid på å finne ut om jeg er forelsket , eller om jeg kan bli det. At en fyr pusher på som de har lett for å gjøre, vil føre til motsatt effekt, nemelgi at jeg trekker meg tilbake.

Mange mener at det tar ca syv timer med kommunikasjon fra en mann treffer en kvinne til sex uten at det blir pinlig slik at de kan starte et forhold.

Den type pushing som skremmer jenter er oppstår ofte når man er for direkte i hva man vil. Det ér et spill før to mennesker blir sammen, og bryter man spillets regler vil man bli diskvalifisert og ikke komme videre. Å spørre hva den andre synes om seg, eller si at man er interessert eller forelsket for tidlig er som å skyte seg selv i foten. Med bazooka. Det er selvmord.

Ta med hund og gå en tur langt innover skogen, gjerne ta med kameraet og ta naturbilder sammen.

Låne båt eller dra å fiske sammen

Se  film hjemme hos en av dere

Gå sen tur i byen , gjerne på kantrer dere sjelden er, avslutt med en brus eller pizza.

Dette må nå bare funke.. hadde gjort det på meg iallefall om jeg var på sjekkeren ;)

Og funker det ikke er hun ikke interessert. Problemet er om han har tilsynegjort sin interesse for tidlig og deretter foreslår noe av det du foreslår. Han kan allerede ha skutt seg selv i foten. Med bazooka. Da er det ikke annet å gjøre enn å glemme henne og velge blant andre. Han fortjener å være i et sunt forhold, og dette vil ikke bli et sunt forhold dersom hun ikke verdsetter hans initiativ. Hun er rett og slett ikke verdt han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Skikkelig morsomt( og littegrann tragisk) å lese innleggene dine,Valentino!!! :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: Skjønner du ikke når slaget er tapt???? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...