monja Skrevet 17. juli 2005 #1 Del Skrevet 17. juli 2005 For noen år siden var det en del reklame for sånne "tøymyknerark" du kunne putte i tørketrommelen. Finnes det noe sånt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 17. juli 2005 #2 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg vet ikke, men i bruksanvisningen til min tørketrommel står det at de ikke bør brukes. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 17. juli 2005 #3 Del Skrevet 17. juli 2005 Si det! Har ikke sett dem i butikken på en stund, men så har jeg ikke sett etter heller... Har fortsatt noen liggende fra da de var i butikken! Synes ikke de er så veldig gode, holder meg til tøymykner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 18. juli 2005 #4 Del Skrevet 18. juli 2005 Det lurer jeg på også.... Når jeg endelig fikk meg tørketrommel og skulle ut å handle sånne så fant jeg ikke noe sted. Brukte noen i usa som var kjempegode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 18. juli 2005 #5 Del Skrevet 18. juli 2005 Skal sjekke når jeg drar til butikken nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå