Gå til innhold

Hvordan strikke baby bukse høyere bak?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg har feil, men føler at jeg har strikket feil. 

Oppskriften:

image.thumb.jpeg.ded2aca6b263f24f8aa17d5698830ddc.jpeg

Får ikke lagt til to bilder fra mobilen. Skal prøve å legge ut hvordan jeg har str, i X-tra kommentar. 

Får å gi dere et visuelt bilde så kan jeg si at jeg har strikket et "lite fjell" som er delt i midten. Jeg strikket den ene siden først og strikket rundt og strikket den andre. Derfor delt. Er det riktig? Skal jeg bare strikke videre? Ville bare sjekke før jeg strikker videre også finne ut at det var feil. 

Anonymkode: 4ff33...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Delt midt bak? Det høres rart ut, men utfra oppskriften ser det ut som det er det du skal frem til ja.

Står det noe annet sted senere at du skal sy sammen midt bak?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er neste i mønsteret, etter at økningene er laget? Står det noe om feks å "fortsette rundt" eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Splittbinders skrev:

Og hva er neste i mønsteret, etter at økningene er laget? Står det noe om feks å "fortsette rundt" eller lignende?

Ja. Strikke rundt til arbeidet måler 14-15 cm, før jeg fortsetter videre i mønsteret. Så når jeg strikker videre, så har jeg et lite hull på 1-2 cm der fjellet er delt. 

 

Helt på slutten av mønsteret står det: Sy  sammen innsiden av beina OG MIDT BAK. Da mener de det "fjellet" jeg snakker om?

Anonymkode: 4ff33...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Strikke rundt til arbeidet måler 14-15 cm, før jeg fortsetter videre i mønsteret. Så når jeg strikker videre, så har jeg et lite hull på 1-2 cm der fjellet er delt. 

 

Helt på slutten av mønsteret står det: Sy  sammen innsiden av beina OG MIDT BAK. Da mener de det "fjellet" jeg snakker om?

Anonymkode: 4ff33...b32

Jepp, da er det nok "fjellet ditt" du skal sy sammen midt bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Splittbinders skrev:

Jepp, da er det nok "fjellet ditt" du skal sy sammen midt bak :)

Takk. Fjell ble vel kanskje litt feil, det er mere en fartsdump 🤪

Anonymkode: 4ff33...b32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke å se for meg hvordan denne buksa skal bli! to fjell midt bak, som sys sammen? 😛

Anonymkode: 2c5ed...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...