Gå til innhold

Vippeløft/vippebøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere prøvd vippeløft eller vippebøy (og hva er egentlig forskjellen mellom disse?). Er du fornøyd? Hvor lenge varer resultatet? Pris?

Anonymkode: 3886c...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg var også veldig interessert i Vippeløft. Brukte litt tid, men fant en salong som gjør dette i Kristiansand. Godt å spørre i kilden. Anbefaler å bruke deres Chat. Veldig hyggelig jenter. https://littleblackbrush.no/

Fant de også på Instagram. https://www.instagram.com/littleblackbrush.no/
 

Skal sjekke hvis de kan skrive noen ord her. 

Anonymkode: 3d52f...fa9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det selv flere ganger og vært fornøyd, med kit fra ebay.

Gjorde det én gang i salong, betalte over 1000kr, og var overhodet ikke fornøyd. Det ble ikke bøy i det hele tatt, og masse sånn klister igjen. Turte dessverre ikke klage, for hu sa at det ble bedre resultat dagen etter, men kan si at jeg ikke har villet betale så mye igjen for å prøve profesjonelt igjen.

Men har sett andre få gode resultater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/17/2020 at 10:32 PM, AnonymBruker said:

Har dere prøvd vippeløft eller vippebøy (og hva er egentlig forskjellen mellom disse?). Er du fornøyd? Hvor lenge varer resultatet? Pris?

Anonymkode: 3886c...651

Vippeløft og vippebøy er samme behandling (to forskjellige navn for en behandling😀). Resultatet varer som regel Max 6 uker. Pris varierer  fra 700 til 900kr. Det er lurt å ta Vippeløft og laminering i samme behandlingen. 

WaterMark_2020-01-23-16-04-09-compressed-compressed.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar vippebøy som regel hver sommer, men ikke ellers. Synes at resultatet blir pent for jeg har jo nokså lange vipper, men vippene mine er ikke spesielt tykke dermed ser det bare rart ut om jeg går med sminke ellers i ansiktet utenom på vippene. Det negative med vippeløft (som jeg har opplevd) er at vippene legger seg nokså forskjellig når effekten begynner å avta. Det ser rett og slett rotete ut med 50-50 pinnrette og løftede vipper

Anonymkode: 302c9...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...