Gå til innhold

Jogge med mobil og nøkler er noe ordentlig 🤬

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor i huleste gjør dere av mobil og nøkler når dere skal jogge? Jeg synes verken sånn på armen eller magebelte fungerer godt. Mobilen er stor og tung og dameklær har aldri lommer! 🤬 

Anonymkode: bd06a...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor i huleste gjør dere av mobil og nøkler når dere skal jogge? Jeg synes verken sånn på armen eller magebelte fungerer godt. Mobilen er stor og tung og dameklær har aldri lommer! 🤬 

Bli mann da vel.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Magebelte for mobilen og kodeløs på døra ;)  Har du ikke kodelås, er det plass til en nøkkel i magebeltet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.thumb.png.d60c854bb87f26a2f872c86e8674fc15.png

Jeg bruker sånn belte, har du prøvd det? Fester det ned på hoftene så det ikke flakser omkring som det gjør om jeg fester det i midja. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apple watch ☺️ Slipper å ta med meg telefonen. Kobler til øreproppene til Spotify på klokken. Og kan ringe med klokken. Nøklene legger jeg en lur plass ute 😆

Anonymkode: 3715b...5a4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en blokk i byen og kan ikke installere kodelås eller legge nøklene ute. Har prøvd to forskjellige magebelter, de fungerer ikke bra det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, L'amie skrev:

Jeg er veldig fornøyd med Flipbelt til slikt bruk.

Flipbelt ser faktisk brukandes ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Apple watch ☺️ Slipper å ta med meg telefonen. Kobler til øreproppene til Spotify på klokken. Og kan ringe med klokken. Nøklene legger jeg en lur plass ute 😆

Anonymkode: 3715b...5a4

Jeg kjøpte Polar Ignite for et halvt år siden og kan ikke/vil ikke ta meg råd til ny klokke med Spotify nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, FantasDick skrev:

image.thumb.png.d60c854bb87f26a2f872c86e8674fc15.png

Jeg bruker sånn belte, har du prøvd det? Fester det ned på hoftene så det ikke flakser omkring som det gjør om jeg fester det i midja. 

Har prøvd noen sånne ja. Har du mobilen bak eller i front? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd noen sånne ja. Har du mobilen bak eller i front? 

Bak. Og fester stramt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flipbelt er helt supert!! Får plass til min iphone11pro i den og nøkler. Sitter helt tett til kroppen, og disser ikke ved jogging feks. 

Anonymkode: 2ee95...4b9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du ha med telefonen??
Jeg tar alle unødvendige nøkler av nøkkelknippet og knyter fast de to nøklene jeg trenger i skolissene på den ene skoen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par treningstights med lomme i livet bak med plass til telefonen. Tror jeg vil få plass til nøkkel der også. Den ene har en liten lomme på innsiden med plass til nøkkel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karabinkrok på nøklene og fester den i BH-stropp, har mobilen i baklomma på tightsen eller i hånda 😅 lettere å bytte musikk da 

Anonymkode: c16c4...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, krympeline skrev:

Hvorfor må du ha med telefonen??
Jeg tar alle unødvendige nøkler av nøkkelknippet og knyter fast de to nøklene jeg trenger i skolissene på den ene skoen. 

Fordi musikk!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Karabinkrok på nøklene og fester den i BH-stropp, har mobilen i baklomma på tightsen eller i hånda 😅 lettere å bytte musikk da 

Anonymkode: c16c4...7ee

Baklomma høres bedre ut enn belte. Egentlig så har jeg å ha alt av belter rundt livet. Men da må tightsen ha lomme da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...