Gå til innhold

Er det yrker som er no go?

Fremhevede innlegg

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Karrierekvinner, nei takk.

Anonymkode: 9fff6...000

Hva er karrierekvinne, da? Høyere utdanning og 9-16-jobb ut fra det?

Eller bissi lederstilling med mye reising? 

Anonymkode: 8ecb1...833

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og poenget er? 

Spørsmålet er fortsatt like relevant. Hvorfor er det nogo å date søppelbilsjåfører f. eks? Jeg bare fatter det ikke. 

Anonymkode: 5fee8...eb7

Poenget er at du skriver som om det er vedtatt kollektivt at søppeltømmere er nogo, mens det i virkeligheten er mange som kunne datet en med det som yrke.

Anonymkode: db647...b35

• Liker 2
Skrevet

Så lenge du klarer å forsørge deg selv er det "go go".

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et nyttig og ærlig yrke.

Anonymkode: e0772...299

Å så? Det er totalt turnoff uanset

Anonymkode: c8c24...d4b

Skrevet

Som nevnt av andre, stripper og prostituert er det eneste jeg kan øyeblikkelig tenke på som er nei-nei.

Bortsett fra det er det egentlig hipp som happ. Sikkert upraktisk med noen som jobber skift, sykepleier, sykehuslege, politi etc. eller reiser veldig mye i jobben, men det er ikke en dealbreaker sånn sett.

Hvor "fint" yrket blir sett på av andre skjønner jeg ikke hvorfor skulle være en greie.

Anonymkode: cb223...9e9

Skrevet

Så lenge vedkommende trives i jobben spiller det liten rolle hva vedkommende gjør. Ville hatt problemer med en som mistrives i jobben, uten å forsøke å gjøre noe med situasjonen, eller som manglet arbeidsmoral.

Anonymkode: c6eff...e72

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søppelkjører

Anonymkode: c8c24...d4b

Jeg er omvendt. Det er en tøff og viktig jobb! 3 stk i svigerfamilien jobber på gjenvinningsstasjon. Det krever mer enn man tror. 

Anonymkode: 4ddf2...de0

Skrevet

De fleste bilmekanikere jeg har vært borte i (venner, venners venner, tidligere kollegaer, ekser) har vært utro. Det går sterkt igjen i det yrket der, veldig merkelig..

Anonymkode: 4ddf2...de0

Skrevet

Nei, siden jeg skal forelske meg i personen og ikke jobben, spiller det ingen rolle for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...