ArneAnd Skrevet 17. august 2020 #21 Skrevet 17. august 2020 Prostituert er vel det eneste yrket jeg tenker er dealbreaker. 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #22 Skrevet 17. august 2020 1 minutt siden, ArneAnd skrev: Prostituert er vel det eneste yrket jeg tenker er dealbreaker. Så enig! Anonymkode: e0772...299 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #23 Skrevet 17. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sykepleier er turn off. Menn som skifter bleie på gamle folk, nei takk. Anonymkode: 73e56...ae1 Mannlig sykepleier hadde vært helt topp for meg. Anonymkode: e0772...299 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #24 Skrevet 17. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å falle for håndverkere av forskjellige slag. Kunne ikke sett for meg at jeg er sammen med en av samme yrke som meg selv, barnehage. Anonymkode: 4ddf2...de0 Syns du det å jobbe i barnehage er lite tiltrekkende på menn? Jeg spør fordi jeg er barne og ungdomsarbeider, men jobber riktignok på skole. Føler yrket mitt ofte ikke er godt nok for damer, og det påvirker meg av og til. Anonymkode: 9fff6...000 1
Utelukke Skrevet 17. august 2020 #25 Skrevet 17. august 2020 Spiller ingen rolle for meg hva "den rette" jobber med, så lenge han er fornøyd og trives på jobb.
Bamseklemmer Skrevet 17. august 2020 #26 Skrevet 17. august 2020 (endret) Kunne godt ha vært sammen med ei som var uføretrygdet eller ei med hjemmekontor, tenker ofte på hvor godt vi skulle ha hatt det når ungene er på skolen... Karriæreryttere er for slitsomt og har for lite fritid. Endret 17. august 2020 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #27 Skrevet 17. august 2020 5 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Kunne godt ha vært sammen med ei som var uføretrygdet eller ei med hjemmekontor, tenker ofte på hvor godt vi skulle ha hatt det når ungene er på skolen... Karriæreryttere er for slitsomt og har for lite fritid. Har du barn? Anonymkode: 9fff6...000 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #28 Skrevet 17. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med å jobbe i matbutikk? Viktig jobb. Alle jobber er viktige. Men de kan være turnoff likevel hahah 3 timer siden, Hmmmmmm skrev: Mange kjøpemenn på Rema tjener godt over millionen i året. Min lokale Kjøpemann var en av de som tjente mest i kommunen jeg bor i. Han har jobbet seg oppover. Ikke dårlig det. Haha en million kan ikke redde det inntrykket. Anonymkode: dfe8f...e6a 1
Bamseklemmer Skrevet 17. august 2020 #29 Skrevet 17. august 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du barn? Anonymkode: 9fff6...000 Ja jeg har to barn, enn du da?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #30 Skrevet 18. august 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Ja jeg har to barn, enn du da? Ingen barn her. Bare lurte. Anonymkode: 9fff6...000
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #31 Skrevet 18. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns du det å jobbe i barnehage er lite tiltrekkende på menn? Jeg spør fordi jeg er barne og ungdomsarbeider, men jobber riktignok på skole. Føler yrket mitt ofte ikke er godt nok for damer, og det påvirker meg av og til. Anonymkode: 9fff6...000 Jeg sier bare at jeg tror ikke jeg hadde blitt sammen med en fra eget yrke når jeg ser hva jeg har falt for de siste 10 årene. Anonymkode: 4ddf2...de0
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #32 Skrevet 18. august 2020 Tunge yrker. Jeg sliter med senebetennelse. Ellers. Nei. Anonymkode: b6536...633
annebanane Skrevet 18. august 2020 #33 Skrevet 18. august 2020 De fleste yrker som gir lite og/eller upraktisk fritid er de jeg ville unngått hos en partner og meg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #34 Skrevet 18. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo som å drifte hvilken som helst annen bedrift. Involverer logistikk, økonomi, personalledelse, markedsføring, langsiktig strategisk planlegging, osv. Anonymkode: 6661c...a8b Hva er det du ikke forstår? Det er turn-off med en mann som har jobbet seg oppover i matbutikk. Lønn og ledelse spiller ingen rolle - de har særdeles lite mellom ørene. Tro meg - jeg har vert sammen med en. Anonymkode: c64c2...795
Gjest Nimbus2000 Skrevet 18. august 2020 #35 Skrevet 18. august 2020 6 minutter siden, Moonwalker skrev: De fleste yrker som gir lite og/eller upraktisk fritid er de jeg ville unngått hos en partner og meg selv. Samme her. I tillegg til damer som har en jobb de hater. Orker ikke å høre hver dag hvor ille jobben er.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #37 Skrevet 18. august 2020 2 minutter siden, Tamsi skrev: Politiker Kan jo være at noen ikke ble med i det syke dragsuget🤪..............eller........lol Anonymkode: b6536...633
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #38 Skrevet 18. august 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har etter en halv yrkeskarriere som har gått over alle mine forventninger (økonomisk og faglig) plutselig blitt møkk lei å forholde meg til mennesker, medier og forventninger. At det har gått bra åpner for at jeg kan legge til rette for mye med tanke på eventuelle utdannelser og investeringer. Har alltid likt store maskiner og har kjørt så fort sjansen en sjelden gang har bydd seg; nå vil jeg mest av alt jobbe på anlegg og kjøre dumper eller graver. (Jeg skjønner at det ikke er bare å begynne med det over natten, sånn om noen jobber med det og synes jeg er dust) Hvor avgjørende er det at den rette har «riktig» jobb for deg? Er det yrker som du tenker er totalt turn off? Noe sier meg at 42 årig kvinne med et barn og en karriere i grus (PI) ikke står høyt på listen? (og ikke si at «hahaha- deg og Petter Pilgård» for det har jeg allerede sagt høyt selv..) Anonymkode: 8d0b4...58d You go girl! Voksen kvinne som kjører store maskiner står det respekt av. Jeg jobber i bygg- og anleggsbransjen selv, og det begynner heldigvis å bli noe få jenter å se i lastebiler og gravemaskiner rundt om nå, men mange er det ikke, så du får mange mannlige kollegaer.😉 Jeg har stor respekt for de som følger hjertet sitt. De som trives i jobben sin. Da er det samme hva de gjør. Det hjelper ikke å ha en høy lederstilling hvis du mistrives og klager på jobben, da er det helt turnoff for meg, samme om du tjener millioner. Jeg syns også det er utrolig flott med de som velger utradisjonelt i forhold til kjønn. Så ja takk til mannlige sykepleiere og førskolelærere! Dater gjerne de. Selv jobber jeg i en litt mannsdominert bransje, stortrives med det, og har aldri hørt noe negativt fra menn ang det. Skjønt noen trekker seg fordi de føler seg litt underlegen dessverre (har utdannelse samt jobbet meg opp), men det er i deres hode, ikke mitt. Anonymkode: 45c62...548
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #39 Skrevet 18. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tunge yrker. Jeg sliter med senebetennelse. Ellers. Nei. Anonymkode: b6536...633 Ikke yrker for deg, men som en mulig partner har. Anonymkode: 4ddf2...de0
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #40 Skrevet 18. august 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde aldri blitt sammen med noen i matbutikk hvertfall, hahah. Ikke sex heller seff, turnoff Anonymkode: dfe8f...e6a Hvorfor ikke det ? Skal du dømme en person som jobber ? Jeg har jobbet i matbutikk halve livet mitt og nå sitter jeg som regions leder i en stor matvarekjede 😎 Anonymkode: e33ca...376 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå