Gå til innhold

Silikonpupper

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror mange glemmer hva alternativet er. Dere vet hvordan en sprukket ballong ser ut? Slik ser puppene mine ut. Åpenbart vil ikke et eneste mannebein finne dem sexy. Jeg kommer til å ta brystløft med silikoninnlegg. Jeg er litt nervøs for silikon ettersom det er et fremmedlegeme i kroppen, og er nervøs for konsekvensene også av å legge det inn i kroppen, men må man så må man! Mine ser ut som puppene til venstre på dette bildet. Jeg vil se den mannen som ber meg ikke ta silikon, fordi puppene mine er fine nok fra før....... :P Er visst noen riddere på hvit hest her inne som mener at "det viktigste er hvem de sitter på".... Det har lite å si om puppene er direkte stygge. Da vil dere ikke kunne tenne på dem uansett. 

https://d1l9wtg77iuzz5.cloudfront.net/assets/5697/233439/original.jpg?1527893026

Anonymkode: bbd14...0f4

Seriøst? Jeg ser nesten ut som venstre bilde, bare litt mindre volum. Har aldri hørt noe negativt, tvert imot. Mannen sier ofte at han elsker puppene mine, han tar på dem og koser med dem hele tiden. Eksen hans tok silikon og han hatet det. Han har sagt (ja han bestemmer ikke, og det vet han, det var for å tydeliggjøre poenget) at jeg aldri får vurdere silikon. 

Jeg synes ikke puppene på bildet er stygge. Og mange er enig med meg. Jeg håper virkelig du finner noen som liker deg sånn du er, så du ikke føler at du må operere kroppen din for å godtas. Pupper er til for vår del. Det er vi som skal nyte dem (og de er nyttige for barna våre i en periode). At menn liker dem er jo en bonus, men vi kvinner eksisterer ikke for å være sexy for menn! 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror mange glemmer hva alternativet er. Dere vet hvordan en sprukket ballong ser ut? Slik ser puppene mine ut. Åpenbart vil ikke et eneste mannebein finne dem sexy. Jeg kommer til å ta brystløft med silikoninnlegg. Jeg er litt nervøs for silikon ettersom det er et fremmedlegeme i kroppen, og er nervøs for konsekvensene også av å legge det inn i kroppen, men må man så må man! Mine ser ut som puppene til venstre på dette bildet. Jeg vil se den mannen som ber meg ikke ta silikon, fordi puppene mine er fine nok fra før....... :P Er visst noen riddere på hvit hest her inne som mener at "det viktigste er hvem de sitter på".... Det har lite å si om puppene er direkte stygge. Da vil dere ikke kunne tenne på dem uansett. 

https://d1l9wtg77iuzz5.cloudfront.net/assets/5697/233439/original.jpg?1527893026

I heiane! Det er jo HELT fine og normale pupper!! Sexy pupper til og med. De er myyyyye finere og deiligere enn de som er til høyre. For all del, ikke operer pupper som ser ut som dem til venstre! Hadde digget å leke med dem 😍

Anonymkode: 17c2e...1ef

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vurdert silikon frem og tilbake i flere år nå. Jeg er veldig atletisk og har svært små bryster (i utgangspunket også). I tillegg er mitt venstre mindre enn mitt høyre. Jeg trener en god del, og jeg har knapt noe brystvev utenpå musklene. Jeg elsker å trene, men hater hvordan jeg ser ut med tanke på brystene. Alt jeg ønsker er å få føle meg litt mer feminin. Hadde jeg fått en god a-cup med silikon, så hade det vært nok for meg. Jeg ønsker ikke at det skal vises at jeg tar silikon, men at jeg skal kunne føle meg tryggere på å bevege meg med bh uten at den sklir over puppen liksom. Og det går ikke på hvor stramt den sitter rundt, nei.. 

Men jeg er redd for komplikasjoner man tydeligvis kan få, slike små diffuse problemer med f.eks. fordøyelse og slik.

Anonymkode: a399f...b94

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel ikke silikon i puppene på etterbildet her? 

Skrevet

Kanskje ikke utseendemessig, men naturlige føles alltid best å ta på.

Anonymkode: 9aeef...3d3

Skrevet

I de fleste tilfeller en dårlig idé, som når man bare har litt små pupper. Heller "flat" enn silikon. 

Skrevet
1 hour ago, norw said:

I de fleste tilfeller en dårlig idé, som når man bare har litt små pupper. Heller "flat" enn silikon. 

Men du er jo mann. Du vet jo ikke hvordan det er å være i min kropp, med veldig små bryster. Du kan jo bare fortelle dine preferanser om hva du liker å se på en annens kropp, mens jeg kan snakke ut ifra mitt egen ståsted.. Skjønner at du bare forklarer ditt synspunkt altså. Men jeg vil bare bemerke det. 

Utfordringene mine, som har veldig små bryster: Jeg trener en del og ratioen mellom cup og omkrets rundt stemmer ikke i det heletatt. Jeg må ha medium i sportsbh (nike), men de er aalt for store foran. Videre må jeg ha forlengere på baksiden på vanlig bh, 70A, men allikevel er cup'en for stor. Det blir bestandig "hakk/dolp" der cupen slutter og brystet skulle ligget. Dette blir enda verre om jeg sitter. Da kan tskjorta falle nedi den sprekken som blir. I tillegg vil ofte både bikini og bh skli opp og over, da det ikke er noe som fyller i nok og holder ned igjen.

Stroppeløse kjoler eller kjoler med åpen rygg er faktisk bare å glemme.. Selv om alle dere som sier heller flat enn silikon sikkert mener det, så er det veldig mange jenter/damer der ute som har lyst til å føle seg feminin, og som ikke greier det når det er så å si helt flatt. Så jeg tenker at det der må være opp til hver enkelt, det trenger ikke nødvendigvis å bety lav selvtillit eller dårlig selvbilde om man bestemmer seg for å legge inn silikon.

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns de fleste silikonpupper slår vanlige pupper. 

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart du kan leve med en B-cup eller A. Er jo ikke han som bestemmer over hva du skal synes om dine pupper.

Er du som velger det, hvilket forhold du skal ha til din kropp. Ikke andre.

Så her må du jobbe med ditt selvbildet og selvtillit, å godta deg selv. Bli trygg på deg selv.

Anonymkode: 99dd4...8ef

Jeg har aldri likt formen eller utseende og syns de er for små. Jeg fikk det bare bekreftet av flere. 

Anonymkode: 8ebad...2c7

Skrevet
32 minutter siden, Jordbæra skrev:

Jeg syns de fleste silikonpupper slår vanlige pupper. 

De fleste er jo helt merkelige. 

Skrevet
På 17.8.2020 den 23.12, Kaptein Klein skrev:

Kalde og harde. Så fremt det ikke er grunnet brystkreft eller tilsvarende er et strykebrett med et par brystvorter ti ganger bedre 7 dager i uka 365 dager i året, og 366 dager hvert skuddår.

Jeg vil bare si til deg at det er ikke alltid tilfelle. Jeg har silikon og mine er kjempe myke og varme, jeg har bedt mange venniner om å ta på de å kjenne selv og de kjenner ikke forskjell engang på sine egne naturlige og mine. Så nei, det er ikke alltid sånn. 

• Liker 2
Skrevet
19 hours ago, strokenfroken said:

Jeg vil bare si til deg at det er ikke alltid tilfelle. Jeg har silikon og mine er kjempe myke og varme, jeg har bedt mange venniner om å ta på de å kjenne selv og de kjenner ikke forskjell engang på sine egne naturlige og mine. Så nei, det er ikke alltid sånn. 

Kan jeg spørre hvor store de er og type? :)

Skrevet

Det er så ironisk når man snakker om å operere seg til et "naturlig" utseende. Det er jo ikke naturlig når det er operert, og jo flere som opererer seg, jo mindre mangfold vil vi se rundt oss, og jo flere vil føle seg unormale. B-cup, som mange føler på i dag at er for små, var faktisk den bryststørrelsen med høyest forekomst da jeg var ung på 90-tallet (leste jeg i et ungdomsblad på den tiden). A-cup er også naturlig og absolutt ikke unormalt :) Vi må tåle å leve i den kroppen vi er født med så lenge den fungerer! Og vi må tåle aldring og spor etter barnefødsler og vektnedgang. Det er naturlig 😄

Anonymkode: 7d7d6...f08

Skrevet
På 20.8.2020 den 12.29, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvor store de er og type? :)

275 mener jeg å huske og Motiva var merke :)

Skrevet
På 17.8.2020 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Eh, jo. Det er det i aller høyeste grad. Hvorfor fikk jeg dekket silikon av staten fordi jeg var fullstendig flat og underutviklet hvis det ikke er medisinsk begrunnet? Nå gjorde jeg det 100% for min egen del, og har fått en ny tilværelse etter at jeg fikk pupper. Men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være akseptabelt å legge inn proteser etter kreft fordi man er flat etter å ha fjernet bryst, men ikke når man er flat fra naturens side? 

Dette!! Ikke sant, det er jo akkurat samme problemstilling? Hvorfor skal de som har fjernet bryst pga kreft få pupper, men ikke de som er flate fra naturens side? Det er like ille for enhver kvinne å mangle pupper.

Anonymkode: dc35a...778

Du fikk dekket det av skattebetalere heter det. Bare fordi det blir dekket betyr ikke det at det er riktig og rettferdig, er man født med mindre fordeler får man faktisk rydde opp i dette selv- betale operasjon eller rydde opp i eget hodet. 
De som fjerner pga kreft har hatt en sykdom, du hadde bare uflaks fra naturens side - urettferdig men sånn er livet.

Anonymkode: b3a34...41d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...