Bareser Skrevet 15. november 2020 #1741 Del Skrevet 15. november 2020 De som mener Nate har så forferdelig personlighet, hva er det konkret dere reagerer på? Dere sier han er cocky og arrogant, men jeg sliter med å se hvor/når han eventuelt er det? I intervjuene før og etter dansene synes jeg han svarer likt som de andre, føler ikke han fremmmer seg selv på noen måte. Aldri hørt han si at han er bedre enn noen, at han ikke er nervøs, at han er sikker på å gå videre eller lignende. Han er også flink til å skryte av Helene og innsatsen hennes, samt sier han ofte at de andre deltakerne er flinke. Senest i går sa han før han skulle danse at de andre hadde lagt lista høyt, og han måtte gjøre en god innsats hvis han skulle slå dem. Skjønner ikke hvordan det er arrogant eller cocky. Oppriktig nysgjerrig på konkrete eksempler fra de som mener han er arrogant og har usmakelig personlighet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1742 Del Skrevet 15. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Tenk at du gnager om det der fremdeles. Flaut. Anonymkode: bb1a2...d10 Chill!! Jeg svarte noen som konkret spurte, kalles vanlig folkeskikk. God søndag til deg å🤪 Anonymkode: 34c3b...5a4 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1743 Del Skrevet 15. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Chill!! Jeg svarte noen som konkret spurte, kalles vanlig folkeskikk. God søndag til deg å🤪 Anonymkode: 34c3b...5a4 God søndag, ja. Håper du er ferdig med den saken nå. Anonymkode: bb1a2...d10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. november 2020 #1744 Del Skrevet 15. november 2020 Nå håper jeg Andreas tar hele seieren i havn! ♥ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1745 Del Skrevet 15. november 2020 9 minutter siden, Amatariel skrev: Nå håper jeg Andreas tar hele seieren i havn! ♥ Jeg å 🤞🏻🤞🏻 Det som er så moro med Andreas er at du kan se at han genuint bare ønsker å få til å danse best mulig!! Det er det som teller for han - ikke å fremstå kul, morsom eller være populær - han vil bare lære seg å danse og få det til - så ja jeg heier på Andreas i finalen🤗🤞🏻🤗 Anonymkode: 34c3b...5a4 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1746 Del Skrevet 15. november 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: God søndag, ja. Håper du er ferdig med den saken nå. Anonymkode: bb1a2...d10 🤞🤞🤞 Anonymkode: f013f...f2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 15. november 2020 #1747 Del Skrevet 15. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var bare hvordan tv2 valgte å håndtere situasjonen da Nate i utgangspunktet røk ut av for flere uker sida. Han og Michael fikk færrest stemmer av publikum og havna i duell. Så ble det stemmeproblemer i duellen og Nate fikk komme tilbake i programmet. Greit det, men i stedet for å ha omduell mellom de to eller la folk stemme på de to på nytt, eller at begge automatisk havna i ny duell, så lot tv2 begge to få sjansen til å gå videre lørdagen etter - og det gjorde de jo. Istedet var det to andre par som måtte ut den lørdagen - de fikk jo selvfølgelig dårligere odds siden det var to som skulle ryke ut, mot vanligvis en. Så kan folk si at det ikke er noen big deal, men for meg ble det en urettferdig løsning ovenfor de andre deltakerene og uansett hvordan folk vrenger og vrir på det så burde Nate eller Michael ha røket fordi de havna i duellen. Akkurat slik det har vært for alle andre par som har havna i duell. For meg blir det egentlig merkelig når noen kaller fakta for konspirasjonsteorier men men🤷♀️ Folk generelt tenker vel at litt ‘juks’ (eller en dårlig/urettferdig avgjørelse som jeg vil kalle det her) er greit når det går i favør sin favoritt... Anonymkode: 34c3b...5a4 Stemmer det, sånn var det ja. Enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1748 Del Skrevet 15. november 2020 1 time siden, Bareser skrev: De som mener Nate har så forferdelig personlighet, hva er det konkret dere reagerer på? Dere sier han er cocky og arrogant, men jeg sliter med å se hvor/når han eventuelt er det? I intervjuene før og etter dansene synes jeg han svarer likt som de andre, føler ikke han fremmmer seg selv på noen måte. Aldri hørt han si at han er bedre enn noen, at han ikke er nervøs, at han er sikker på å gå videre eller lignende. Han er også flink til å skryte av Helene og innsatsen hennes, samt sier han ofte at de andre deltakerne er flinke. Senest i går sa han før han skulle danse at de andre hadde lagt lista høyt, og han måtte gjøre en god innsats hvis han skulle slå dem. Skjønner ikke hvordan det er arrogant eller cocky. Oppriktig nysgjerrig på konkrete eksempler fra de som mener han er arrogant og har usmakelig personlighet. Personlig har jeg ingenting i mot Nate - syns han virker energisk, morsom og en fin fyr. Han har masse rytme i kroppen, men teknikken kan fortsatt bli mye bedre. Så skjønner ikke hvorfor folk ikke liker personligheten hans, men jeg skjønner veldig godt de som reagerer på at han favoriseres av tv2 og dommerene. Det er ingen konspirasjonsteori😉😉 men noe som skinner veldig tydelig igjennom. Og det er synd for Nate egentlig for det er jo ikke hans feil. Nå har jeg aldri sett på Dansebobla tidligere så det er mulig det er sånn hver sesong (at tv2 finner noen favoritter blant deltakerene) men Nate får mye fokus der, og det tenkte jeg faktisk over veldig tidlig. Og når dommerene så tydelig velger å se bort fra feil Nate gjør når de gir poeng, mens de samtidig trekker andre for det samme, så tenker jeg ‘javel, litt merkelig’... Men alt i alt, Nate er en flink danser og virker som en kul fyr, så vinner han SVD så er det jo ikke ufortjent (med forbehold om hva vi får se i finalen selvfølgelig) 😄 Anonymkode: 34c3b...5a4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1749 Del Skrevet 15. november 2020 Haha jeg ser at folk skriver på IG at Nate og Helene har lovet å kysse hvis de kom til finalen - så det betyr sannsynligvis at drømmen til tv2 kommer til å gå i oppfyllelse på lørdag da.. 😉😂😋 Anonymkode: 34c3b...5a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 15. november 2020 #1750 Del Skrevet 15. november 2020 (endret) Jeg håper Andreas stikker av med seieren. 👏✨ Endret 15. november 2020 av Uatskillelig 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1751 Del Skrevet 15. november 2020 Akkurat nå, Uatskillelig skrev: Jeg håper Andreas stikker av med seieren. 👏✨ Ville du sagt det samme om Nate hadde en annen hudfarge? Anonymkode: 71000...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1752 Del Skrevet 15. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville du sagt det samme om Nate hadde en annen hudfarge? Anonymkode: 71000...32d Er det ikke nok snakk om hudfarge nå? Da Tshawe og Mona Grudt var i en finale, og Mona ble ansett for å være flinkere (og en stor kjendis i hele landet), stemte publikum Tshawe frem som vinner 😊 Anonymkode: 0e98a...741 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1753 Del Skrevet 15. november 2020 Jeg syns de begge er flinke på hver sin måte. Kommer nok til å stemme på begge😂 De har også veldig flinke dansepartnere. Både Helene og Mai er flinke med koreografien. Benjamin kommer ikke med noe nytt. Det er det samme gamle hver gang. Anonymkode: f013f...f2d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 15. november 2020 #1754 Del Skrevet 15. november 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ville du sagt det samme om Nate hadde en annen hudfarge? Anonymkode: 71000...32d Åååh herlighet. Ikke dette igjen. Man er IKKE rasist fordi man ikke heier på den mørkhudede. Det har da ingenting med saken å gjøre. Jeg heiet på Tshawe i 2007 og Christian i fjor. Bare det å måtte forsvare at man heier på en annen er jo helt utrolig.. Endret 15. november 2020 av Caroline91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 15. november 2020 #1755 Del Skrevet 15. november 2020 15 minutter siden, Caroline91 skrev: Åååh herlighet. Ikke dette igjen. Man er IKKE rasist fordi man ikke heier på den mørkhudede. Det har da ingenting med saken å gjøre. Jeg heiet på Tshawe i 2007 og Christian i fjor. Bare det å måtte forsvare at man heier på en annen er jo helt utrolig.. Det er sikkert bare noen som er innom for å spore av tråden. Ignorer de. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1756 Del Skrevet 15. november 2020 Jeg ser definitivt styrker og svakheter hos begge finalistene. Nate har rytme og dans ser ut til å være veldig naturlig for han mens Andreas er ikke en direkte danse-type akkurat, men du verden hvor bra han har blitt til nettopp å danse👏🏻🤗 det er gøy da💕 Anonymkode: 34c3b...5a4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1757 Del Skrevet 15. november 2020 13 timer siden, Bareser skrev: De som mener Nate har så forferdelig personlighet, hva er det konkret dere reagerer på? Dere sier han er cocky og arrogant, men jeg sliter med å se hvor/når han eventuelt er det? I intervjuene før og etter dansene synes jeg han svarer likt som de andre, føler ikke han fremmmer seg selv på noen måte. Aldri hørt han si at han er bedre enn noen, at han ikke er nervøs, at han er sikker på å gå videre eller lignende. Han er også flink til å skryte av Helene og innsatsen hennes, samt sier han ofte at de andre deltakerne er flinke. Senest i går sa han før han skulle danse at de andre hadde lagt lista høyt, og han måtte gjøre en god innsats hvis han skulle slå dem. Skjønner ikke hvordan det er arrogant eller cocky. Oppriktig nysgjerrig på konkrete eksempler fra de som mener han er arrogant og har usmakelig personlighet. Helt enig med deg, skjønner heller ikke det. Anonymkode: 203ed...84f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1758 Del Skrevet 15. november 2020 6 timer siden, Uatskillelig skrev: Jeg håper Andreas stikker av med seieren. 👏✨ Jeg håper at Nate vinner 🎉🎉 Anonymkode: 203ed...84f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1759 Del Skrevet 15. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var bare hvordan tv2 valgte å håndtere situasjonen da Nate i utgangspunktet røk ut av for flere uker sida. Han og Michael fikk færrest stemmer av publikum og havna i duell. Så ble det stemmeproblemer i duellen og Nate fikk komme tilbake i programmet. Greit det, men i stedet for å ha omduell mellom de to eller la folk stemme på de to på nytt, eller at begge automatisk havna i ny duell, så lot tv2 begge to få sjansen til å gå videre lørdagen etter - og det gjorde de jo. Istedet var det to andre par som måtte ut den lørdagen - de fikk jo selvfølgelig dårligere odds siden det var to som skulle ryke ut, mot vanligvis en. Så kan folk si at det ikke er noen big deal, men for meg ble det en urettferdig løsning ovenfor de andre deltakerene og uansett hvordan folk vrenger og vrir på det så burde Nate eller Michael ha røket fordi de havna i duellen. Akkurat slik det har vært for alle andre par som har havna i duell. For meg blir det egentlig merkelig når noen kaller fakta for konspirasjonsteorier men men🤷♀️ Folk generelt tenker vel at litt ‘juks’ (eller en dårlig/urettferdig avgjørelse som jeg vil kalle det her) er greit når det går i favør sin favoritt... Anonymkode: 34c3b...5a4 Så glad a Nate fikk komme tilbake. Han er den eneste som er gøy å se. Andreas er så stiv. Michael og Thomas var pinlig å se på. Anonymkode: 203ed...84f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1760 Del Skrevet 15. november 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skal se hun er rasist også, ifølge tråden her 😊 Selv om hun er «utlending» selv 😊 Anonymkode: 0e98a...741 Hvite utlendinger kan være rasister, særlig russere og de fra øst europa. Anonymkode: 203ed...84f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå