AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1601 Del Skrevet 13. november 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp lest intervjuet, jammen kan gutten lyve også.. 🙄 Anonymkode: 80a77...5a3 Hva mener du han lyver om? Anonymkode: 76262...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1602 Del Skrevet 13. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror han danset med Ida Gran Jansen også? Anonymkode: 8b85c...602 Stemmer. Han har danset med Stine Bruun Kjeldaas også, men hun var vel godt gift på det tidspunktet. Anonymkode: 8edd8...556 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1603 Del Skrevet 13. november 2020 Har Benjamin vært med i SVD siden han var tenåring eller? 😂 Han er da fortsatt bare i midten av 20 åra er han ikke? Anonymkode: 34c3b...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1604 Del Skrevet 13. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har Benjamin vært med i SVD siden han var tenåring eller? 😂 Han er da fortsatt bare i midten av 20 åra er han ikke? Anonymkode: 34c3b...5a4 Tror han er 24.. ifølge wikipedia så har han vært med siden 2015 Anonymkode: 80a77...5a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 13. november 2020 #1605 Del Skrevet 13. november 2020 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi så overraskende at tv2 har intervju med Nate på nettsidene sine.. Hvis jeg ikke visste bedre så skulle jeg nesten tro at tv2 heier på han gitt...😉🤪 Anonymkode: 34c3b...5a4 Nå skal vi ikke glemme at Marte også jobber i TV2 😉 Endret 13. november 2020 av Krutthøna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 14. november 2020 #1606 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg håper så innmari at Andreas og Mai går videre i dag! Jeg tror at Nate (dessverre) går rett videre til finalen.. Også håper jeg at Andreas slår Marte i duellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1607 Del Skrevet 14. november 2020 Hvem tror dere ryker i kveld? Marte eller Andreas? Anonymkode: 80a77...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1608 Del Skrevet 14. november 2020 14 timer siden, Krutthøna skrev: Nå skal vi ikke glemme at Marte også jobber i TV2 😉 Men har dommerne og tv2 favorisert henne? 🧐 Anonymkode: 80a77...5a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. november 2020 #1609 Del Skrevet 14. november 2020 Ryddet for ryktespredning og innhold med opphavsrett og svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 14. november 2020 #1610 Del Skrevet 14. november 2020 (endret) 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har dommerne og tv2 favorisert henne? 🧐 Anonymkode: 80a77...5a3 Nei, synes på ingen måte det. Men, folk nevner at Nate kan ha en fordel siden han er ansatt i TV2, hvilket Marte også er.... Endret 14. november 2020 av Krutthøna trykkleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1611 Del Skrevet 14. november 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du han lyver om? Anonymkode: 76262...adc Han påsto i intervjuet at han kun hadde vært hjemme i Oslo eller på dansetrening, likevel var det en episode i dansebobla der han og Helene besøker mora hans i Sarpsborg.. Anonymkode: 80a77...5a3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1612 Del Skrevet 14. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han påsto i intervjuet at han kun hadde vært hjemme i Oslo eller på dansetrening, likevel var det en episode i dansebobla der han og Helene besøker mora hans i Sarpsborg.. Anonymkode: 80a77...5a3 Vil ikke kalle det å lyve akkurat, alle deltakerene er jo ute og lager reportasjer til Dansebobla/SVD og da har de jo alle med et kamerateam på slep. Så det stemmer nok sikkert at han ikke har fått omgå venner og familie disse månedene. Skjønner godt at de blir både fysisk og psykisk slitne, men det er jo likt for alle og nå er det bare ei uke igjen før de er ‘fri’ - eller ihvertfall like fri som resten av oss🤪 Anonymkode: 34c3b...5a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1613 Del Skrevet 14. november 2020 2 timer siden, Krutthøna skrev: Nei, synes på ingen måte det. Men, folk nevner at Nate kan ha en fordel siden han er ansatt i TV2, hvilket Marte også er.... Marte er allerede et kjent fjes gjennom Kompani Lauritzen og etterhvert GKN så tv2 har nok ikke samme behov for å promotere henne. Men det er nok mange som ikke visste hvem Nate var (meg inkludert) så han trenger omtale....😉 Anonymkode: 34c3b...5a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1614 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg er helt enig med Siri og Fred: Andreas må vinne!! 🤞🏻🤗🤞🏻 Han har jobba knallhardt hele veien og har fått null drahjelp underveis - så heia Andreas!! (synd at jeg konsekvent ikke stemmer etter at tv2 lot Nate og Michael begge få gå videre da men..🤷♀️) Anonymkode: 34c3b...5a4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 14. november 2020 #1615 Del Skrevet 14. november 2020 Vet noen av dere om det er stor forskjell på vanlig tango og argentinsk tango? Ser at Nate skal danse tango, og forrige lørdag danset han jo argentinsk. Hvis det er veldig likt, blir det jo igjen litt favorisering.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1616 Del Skrevet 14. november 2020 38 minutter siden, Caroline91 skrev: Vet noen av dere om det er stor forskjell på vanlig tango og argentinsk tango? Ser at Nate skal danse tango, og forrige lørdag danset han jo argentinsk. Hvis det er veldig likt, blir det jo igjen litt favorisering.. Jeg vet ikke sikkert, men er nok mye likt ja. Tror kanskje det er flere regler som må følges i vanlig tango og så skal den argentinske tangoen være ‘heitere’ tror jeg 😉 Uansett er begge deler tango og har sikkert mye likehetstrekk og trinn. Nate og tv2 er buddies så de hjelper nok til det de kan uten at det skal bli for synlig for oss seere... 🤪🤗 (PS! Har ikke noe i mot Nate altså, syns bare at favoriseringen er litt teit..) Anonymkode: 34c3b...5a4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 14. november 2020 #1617 Del Skrevet 14. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke sikkert, men er nok mye likt ja. Tror kanskje det er flere regler som må følges i vanlig tango og så skal den argentinske tangoen være ‘heitere’ tror jeg 😉 Uansett er begge deler tango og har sikkert mye likehetstrekk og trinn. Nate og tv2 er buddies så de hjelper nok til det de kan uten at det skal bli for synlig for oss seere... 🤪🤗 (PS! Har ikke noe i mot Nate altså, syns bare at favoriseringen er litt teit..) Anonymkode: 34c3b...5a4 Tv2 tror kanskje at det ikke er så synlig, men det er det jo😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1618 Del Skrevet 14. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke sikkert, men er nok mye likt ja. Tror kanskje det er flere regler som må følges i vanlig tango og så skal den argentinske tangoen være ‘heitere’ tror jeg 😉 Uansett er begge deler tango og har sikkert mye likehetstrekk og trinn. Nate og tv2 er buddies så de hjelper nok til det de kan uten at det skal bli for synlig for oss seere... 🤪🤗 (PS! Har ikke noe i mot Nate altså, syns bare at favoriseringen er litt teit..) Anonymkode: 34c3b...5a4 Bare at det har vært så altfor synlig så innmari lenge nå.. Anonymkode: 80a77...5a3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1619 Del Skrevet 14. november 2020 Forstår ikke hvorfor ''alle'' har noe imot Nate, syns han er utrolig flink Anonymkode: c8386...81c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1620 Del Skrevet 14. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke hvorfor ''alle'' har noe imot Nate, syns han er utrolig flink Anonymkode: c8386...81c Ja, helt utrolig at man skal krangle så mye. Han er jo kjempeflink danser! Det er også Andreas og Marte, så herfra og inn er det vel rettferdig uansett hvem som vinner. Anonymkode: 1c4b6...4b1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå