Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Amatariel skrev:

Ja, det ble kjærestepar ut av programmer, men det varte dessverre bare noen uker. Men han var virkelig søt, snill og romantisk. Den beste gutten! 

https://www.tv2.no/a/11431452/

Og jeg synes han var like cocky og usjarmerende på Love Island som han er nå. Snedig at man kan ha SÅ ulike oppfatninger av en person. 

Anonymkode: 6f23d...89f

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Caroline91 skrev:

Så på søndagens Dansebobla i stad. Igjen var det mest med Nate. Mer med han enn Thomas som faktisk røk ut, eller Andreas som fikk flest poeng. Det skinner så innmari igjennom at tv2 vil at han skal vinne. Er det fordi han er ansatt i Tv2 kan man jo begynne å lure på.. 

Nate har ALLTID fått mest fokus i Dansebobla, helt fra første episode da han og Helene var på stranda sammen... Så fokuset (og favoriseringen) har vært tydelig fra dag 1 og det har irritert meg mer og mer, det skal jeg innrømme. Det er ihvertfall ikke sånn det burde være syns jeg.

Blir nok Nate og Marte i finalen da, siden begge jobber i TV2 🤪😉

Anonymkode: 34c3b...5a4

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nate har ALLTID fått mest fokus i Dansebobla, helt fra første episode da han og Helene var på stranda sammen... Så fokuset (og favoriseringen) har vært tydelig fra dag 1 og det har irritert meg mer og mer, det skal jeg innrømme. Det er ihvertfall ikke sånn det burde være syns jeg.

Blir nok Nate og Marte i finalen da, siden begge jobber i TV2 🤪😉

Helt enig. Har nesten ikke lyst til å se mer på grunn av dette. Går Andreas ut på lørdag skal jeg i alle fall ikke se finalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Caroline91 skrev:

Så på søndagens Dansebobla i stad. Igjen var det mest med Nate. Mer med han enn Thomas som faktisk røk ut, eller Andreas som fikk flest poeng. Det skinner så innmari igjennom at tv2 vil at han skal vinne. Er det fordi han er ansatt i Tv2 kan man jo begynne å lure på.. 

Visste ikke at han var ansatt og Googlet det nå. Tv2 har sikkert behov for å promotere han siden han er ukjent for mange. Da skjønner man også hvorfor han slapp å ryke ut selv om han faktisk gjorde det 😅

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om dette har blitt snakket om tidligere siden jeg oppdaget denne tråden relativt sent!
Men hva SKJER med programlederene?? Jeg tenker at det er på høy tid å få inn noen nye..

Anonymkode: f484f...885

Haha jeg har egentlig ikke tenkt så mye over programlederene, men innrømmer at de var litt kleine nå sist lørdag😬 Og hjelpe oss når det ikke blir publikum i salen heller - da får vi nok servert ekstra mange morsomheter fra de to😂😂 

Håper de utstemte proffdanserene får lage show sammen som underholdning🤞🏻🤞🏻ellers blir det fort litt tam stemning i et tomt studio tenker jeg..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også helt sikker på at produksjonen har en finger med i spillet. Tror dette er ganske rigga, hvert fall når man ser partnersammensetningene. De hadde ALDRI satt Benjamin sammen med Agnetesh feks. Hun er en veldig skjønn jente, men hadde neppe havnet i en finale. Benjamin blir alltid satt sammen med pene jenter som kan nå langt. Danse-Bjørn er alltid forutinntatt taper og må danse med de man antar ikke når langt i konkurransen...

Nate og Helene er satt sammen for å skape romanserykter. Urettferdige sammensetninger i de fleste parene tenker nå jeg. 
Jeg håper Marte og Andreas havner i en finale og at Andreas stikker av meg seieren. Nate tåler jeg rett og slett ikke trynet på, synes han rett og slett blir for mye.

Jeg syns det var veldig bra at de har fått inn flere nye proffdansere i år ihvertfall!! Likte egentlig veldig godt par sammensetningen med Siri&Tarjei, Birgit&Philip og Thomas&Rikke og ja egentlig Agnethe&Bjørn også. Selv om alle disse har stor aldersforskjell så syns jeg de var fine og funka liksom godt sammen. 

Benjamin får som du sier alltid unge fine damer å danse med så jeg tror det står i kontrakten hans😂 Nate og Helene har ikke den beste kjemien på dansegulvet så de blir litt meh for meg. Andreas og Mai funker bra sammen. Men dette med kjemi og utstråling oppleves nok veldig forskjellig for oss alle - og godt er kanskje det😋

Men ja, tror nok helt sikkert at det er mye som er rigga og forhåndsbestemt og også at ting blir bestemt av produksjonen underveis...🤘🏻

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier på Marte og har gjort det hele tiden. Mest fordi hun er så skjønn og nydelig. Jeg er ikke kvalifisert til å bedømme hvem som er best, derfor går det på hvem jeg liker best. Dessuten må en kvinnelig ikke-proff bevege seg ganske mye mer enn en mannlig. Mange menn har jo kommer langt bare med å gå noen skritt hit og dit😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg også helt sikker på at produksjonen har en finger med i spillet. Tror dette er ganske rigga, hvert fall når man ser partnersammensetningene. De hadde ALDRI satt Benjamin sammen med Agnetesh feks. Hun er en veldig skjønn jente, men hadde neppe havnet i en finale. Benjamin blir alltid satt sammen med pene jenter som kan nå langt. Danse-Bjørn er alltid forutinntatt taper og må danse med de man antar ikke når langt i konkurransen...

Nate og Helene er satt sammen for å skape romanserykter. Urettferdige sammensetninger i de fleste parene tenker nå jeg. 
Jeg håper Marte og Andreas havner i en finale og at Andreas stikker av meg seieren. Nate tåler jeg rett og slett ikke trynet på, synes han rett og slett blir for mye.

Stakkars Bjørn, han har ikke fått danse med en potensiell vinner siden Katrine Moholt. Han får de gamle pensjonistene som Eli Hagen, Trude Drevland osv og de som i utgangspunktet er utrente. I motsatt ende har vi Nadya, som alltid fikk forholdvis unge menn med potensiale. Benjamin får konsekvent unge, vakre kvinner. 

Anonymkode: 6b8b5...214

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars Bjørn, han har ikke fått danse med en potensiell vinner siden Katrine Moholt. Han får de gamle pensjonistene som Eli Hagen, Trude Drevland osv og de som i utgangspunktet er utrente. I motsatt ende har vi Nadya, som alltid fikk forholdvis unge menn med potensiale. Benjamin får konsekvent unge, vakre kvinner. 

Anonymkode: 6b8b5...214

Skal sies at Bjørn tar det veldig fint. De kunne vel ikke funnet bedre dansepartner til disse "nepene" enn Bjørn. Kudos til han!

Benjamin får de unge, noe av de vakre, kvinnene. Han har høvlet over flere av de han har danset med.

En liten Don Juan, derav navnet Don Benjamin....

Anonymkode: 8edd8...556

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Benjamin får de unge, noe av de vakre, kvinnene. Han har høvlet over flere av de han har danset med.

Asfgjkl så synd for han at Marte er opptatt da😂😂  hun virker ikke så veldig sjarmert av han uansett, sånn utover vennskap mener jeg..

Jeg likte Benjamin veldig godt da han danset sammen med Adelen, men merker at det er litt irriterende at han alltid ender opp med unge, pene, lovende kjendisdansere....blir så opplagt at produksjonen håper på ‘romanserykter’ og da blir det litt kleint....samme med Nate og Helene egentlig...🙈  Selvfølgelig hyggelig når noen blir et par på ordentlig, men trenger liksom ikke å pushe det på oss seere underveis😋

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2020 den 18.15, kkkeee skrev:

Heier på Marte uansett. Hun er så skjønn og naturlig 😊

Hun har godt humør og sånn, men hun virker så sjelløs. Virker ikke som om det er noe særlig dybde der. Hun er liksom bare en smilende flink-pike med et pent ytre. Jeg har ikke sansen for Nate, men han har ihvertfall personlighet.

Anonymkode: 56b1c...3d4

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2020 den 9.53, AnonymBruker skrev:

Skal sies at Bjørn tar det veldig fint. De kunne vel ikke funnet bedre dansepartner til disse "nepene" enn Bjørn. Kudos til han!

Flere? Er det ikke bare hun han ble kjæreste med og Isabel? Jaja, det er jo flere da, men er det mer enn dem?🙈

Anonymkode: df621...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett Dansebobla nå så håper jeg Andreas kommer til finalen (og vinner) !! Han er så nerdete og søt😋

Det er vel stor sjanse for at Nate kommer til finalen (uavhengig av hvem som danser best) fordi Tv2 har ‘hjulpet’ han fram hele veien og nå er målet der.

Men jeg HÅPER på Andreas og Marte i finalen - rett og slett fordi jeg syns de har utvikla seg mest. Nate har hatt rytme og dansa greit hele veien, men har han blitt så veldig mye bedre egentlig? 🤔

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere? Er det ikke bare hun han ble kjæreste med og Isabel? Jaja, det er jo flere da, men er det mer enn dem?🙈

Anonymkode: df621...80f

Det er nok ikke flere. Han har jo bare danset med Sophie Elise og Marte i tillegg, og ingen av dem er/var single, så det er ikke slik at Benjamin får unge og pene damer for å prøve å skape en romanse. Da ville han ikke fått Marte i år, for hun er i et seriøst forhold.

Anonymkode: 89951...10b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ikke flere. Han har jo bare danset med Sophie Elise og Marte i tillegg, og ingen av dem er/var single, så det er ikke slik at Benjamin får unge og pene damer for å prøve å skape en romanse. Da ville han ikke fått Marte i år, for hun er i et seriøst forhold.

Poenget er vel egentlig at disse proffene er hyret for å gjøre en jobb og det bør forventes at de holder en viss profesjonalitet. For tv2 tror jeg romanserykter er en måte å skape blest om programmet, uavhengig om det er sanne rykter eller ikke. Så da sørger de for par som vil skape dette😉

Ser forresten at Marte forvarer Benjamin i dag og sier at han har fått et ufortjent rykte og det er greit det, men hvis du har hatt noe på gang med flere enn 1 dansepartner så viser jo nettopp det at du sliter litt med å være profesjonell oppi alt? SVD trenger jo ikke å framstå som et sjekkeprogram (satt på spissen) for de har vi da nok av ellers🤪

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Etter å ha sett Dansebobla nå så håper jeg Andreas kommer til finalen (og vinner) !! Han er så nerdete og søt😋

Det er vel stor sjanse for at Nate kommer til finalen (uavhengig av hvem som danser best) fordi Tv2 har ‘hjulpet’ han fram hele veien og nå er målet der.

Men jeg HÅPER på Andreas og Marte i finalen - rett og slett fordi jeg syns de har utvikla seg mest. Nate har hatt rytme og dansa greit hele veien, men har han blitt så veldig mye bedre egentlig? 🤔

Har ikke sett den nyeste episoden av Dansebobla enda. Så det var mer med Andreas nå? Det er bra! Ja, jeg er dessverre sikker på at Nate kommer til finalen uansett hvordan han danser.. Dommerne og tv2 favoriserer han så innmari.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi så overraskende at tv2 har intervju med Nate på nettsidene sine..  Hvis jeg ikke visste bedre så skulle jeg nesten tro at tv2 heier på han gitt...😉🤪

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Tror han danset med Ida Gran Jansen også?

Anonymkode: 8b85c...602

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror han danset med Ida Gran Jansen også?

Anonymkode: 8b85c...602

Ja, det stemmer visst, ser jeg når jeg googler det. Trodde ikke han hadde vært med i så mange sesonger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oi så overraskende at tv2 har intervju med Nate på nettsidene sine..  Hvis jeg ikke visste bedre så skulle jeg nesten tro at tv2 heier på han gitt...😉🤪

Nettopp lest intervjuet, jammen kan gutten lyve også.. 🙄

Anonymkode: 80a77...5a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...